Het gaat er een beetje om wat het gros wilt denk ik. Willen de PS4 gamers en Xbox One gamers zich afzonderen van elkaar omdat dit handiger is met betrekking tot potjes die ze net gespeeld hebben op hun console? In dat geval kan je het beste in het Playstation Games forum een PS thread maken speciaal voor Battlefield.
Of willen we juist dat de barriere tussen Xbox en Playstation er niet meer tussen staat? In dat geval kunnen we OF een multiplatform forum maken waarin alle Multiplatform games staan (daar heeft Hybrid het volgens mij over, datgeen wat in 2 dagen weer werd teruggedraaid?) OF het moet duidelijker zijn dat alle Multiplatform games in het Xbox one gedeelte staan.
Er zijn dus imho 3 optie's (oke, er zijn er meer, maar dit de meest voor de hand liggende denk ik). Misschien tijd voor een poll om te kijken wat de leden het handigst vinden? Ik zou zelf voor optie 1 gaan, al maakt het mij niet zo heel veel uit aangezien ik toch 95% van de tijd via 'nieuwe berichten' naar topics ga (en (nog) geen battlefield speel) .
Laatst bewerkt: 4 mrt 2014