[Overig] [Algemeen] Games

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 3 dec 2013.

1. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Wat is het probleem van een algemene thread dan? Zeker bij minder bekende multiplats kan dat toch juist voordelig zijn. Stel dat ik over 2 jaar een vraag heb over Thief, dan is het toch handig als er 3 mensen op reageren van verschillende platformen ipv 1 iemand die ook op de xbox speelt. Meer kans dat je vraag beantwoord wordt dus. Iets dat mij niet slecht lijkt.

2. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Dus dat...

Volledig mee eens.

Maak een forum aan met

-Xbox exclusives
    -Ps4 exclusives
    -multiplatform

Word gek van het navigeren tussen xbox en ps4.

Het is nu duidelijk dat er meer gebruikers een ps4 hebben. ;-)

3. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Het probleem is dan dat mensen gaan huilen dat XBOXworld steeds meer Playstaionworld wordt en weet ik veel wat voor geblaat nog meer. Daar waren er een paar van toen laatst de forumherindeling was doorgevoerd.
    Het erkennen dat er PS gamers zijn is te veel voor die tere zieltjes.

4. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Lol. Ik ga er niet meer aan beginnen. Heb er een maand voor gevochten in het mod gedeelte. Was het eindelijk doorgevoerd om het 2 dagen later terug te draaien naar wat comments van een paar members.

Btw de poll zegt wat anders. ;)

http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?p=5095846#post5095846

Laatst bewerkt: 4 mrt 2014
  5. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Overigens is Awesomenauts een soort League of Legends maar dan 2D. Ik ben benieuwd, heb de game nog nooit gespeeld.

6. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313

Ik had em via een Humble Bundle. Vond het wel grappig maar niet echt iets wat ik uiteindelijk vaak heb opgestart.
    Haha, grote traumatische ervaring is dat voor jou geweest. :+
    De indeling kan getweaked worden, maar er zit hier een stelletje members wat zo vastgeroest is in hun oude maniertjes/gewoontes/layout dat iedere verandering gezien wordt als slecht. En als je dan ook nog een ander platform dan Xbox wat meer focus durft te geven heb je het helemaal gedaan. 8)

Verandering = evil, volgens sommigen hier. Eventjes wennen aan iets? fuck dat!

Ik kijk uit naar de nieuwe site en forum. De reacties zullen goud zijn. :D

7. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ik snap het probleem niet helemaal. De namen van de subfora zijn wellicht niet conform jouw lijst, echter de uitwerking is exact hetzelfde: multiplatform titels hebben 1 centrale thread (echter wel in het Xbox gedeelte)

8. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Nja dan moeten de mensen met een PS maar in het xbox gedeelte gaan posten :+
    Ik heb nu zo'n 6-7 humble bundles gekocht en nog maar 2 games ervan überhaupt opgestart :9 Je doet het dan nog goed met 'niet echt iets wat ik vaak heb opgestart' :+

9. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    _O_
    +1
    Like.
    Etc.:9
    Yep, ik was 1 van de klagers.
    Mijn redenen voor het klagen heb ik (imo) goed onderbouwd, of je het er nou mee eens was of niet.
    Voordeel van per console een topic, is dat je meteen de juiste personen spreekt die het aangaan, of dat nou om vragen gaat ('kan niet joinen, meer mensen last van??) of bv updates die van de game geplaatst wordt ('uhm, voor welke console is dat? PC? Heb ik niks aan').....etc.
    Dat was voornamelijk mijn redenatie.

Maar dit is niet de oplossing. Dit is zelfs slechter.
    Nu hebben we niet de splitsing qua sectie, maar wel nog steeds qua games!
    Das gewoon...dom.
    Dan had je het beter kunnen laten met een apart multiplatform sectie.

10. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Volgens mij is het de PC versie incl alle DLC.

11. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Als er een demo is ga ik het zeker eens opnieuw proberen!

Jammer dat dat niet de PS+ game van de maand is.
    Dan voel je je zo buitengesloten. :'-( Een vijfde wiel. Al die blije Xbox gamers, heb ik een lullig Sony apparaat. Dat is niet cool! Denk aan onze tere zieltjes!
    :+

Een algemeen games deel waar met prefixes wordt gewerkt zou ook een oplossing zijn. Maar ja. Ach ja. Deel het forum in hoe je wilt, het maakt mijn persoonlijk toch niks uit. Natuurlijk heb ik mijn eigen ideeën over hoe het 'moet', maar uiteindelijk... Ik blijf toch wel. :p

En ja die HB's zijn vreselijk, geen idee waarom ik ze blijf kopen. 8) Ach ja, leuke digitale collectie voor als ik ooit niks te doen heb zullen we maar zeggen.

12. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Maar in praktijk werkt het dus niet. Er is een gedeelte van de PS users dat wel in het BF4 topic komt maar ook een gedeelte niet. We zijn al niet zo groot forum en dan worden de gamers nog opgesplitst ook wat resulteert in overal een beetje discussie ipv een grote gezellige groep die bijvoorbeeld over BF4 praat. (PS of Xbox. Het blijft BF4) Je kan zeggen zoals MAD zegt dat je dan niet weet als er problemen zijn over welk platform die persoon het heeft. Dat kan. Maar in praktijk gebeurd het zo weinig dat het niet opweegt tegen de voordelen van een gezamenlijke thread over een game.

13. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
  14. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Multiplatform ligt dus onder Xbox?

Okay, dat wist ik niet...

Beetje verwarrend, stel dat je nieuw bent op het forum, dan is dat toch niet logisch?

Je wilt toch groeien als community? Dan is 1 ding belangrijk... Duidelijkheid.

Waar staar überhaupt dat multiplatform titels onder de xbox thread staan?

Kan begrijpen als oude garde dat je dit weet, maar eerlijk... Ik wist het niet eens en ik ben hier al sinds 2006.

Als ik het niet weet, dan zijn er ongetwijfeld meer met mij.

Het is geen aanval, maar meer constructief, onderbouwend advies.

15. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Misschien is het idd makkelijk als een Modje de betreffende posts effe in het juiste topic verplaatst?

16. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ik zie het ook zeker niet als aanval, waarom zou ik? Het moet voor de members idd duidelijk zijn, daar gaat het om. BF4 lijkt iig een game te zijn waar de nieuwe indeling niet werkt. Wellicht komen er meer. Ik zal het later op de dag nog eens in het modhok opgooien ( nu op een tablet).

@Dulle: je hebt gelijk. :) We gaan daar verder.

17. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Maar mag ik hier nu dan wel verder over bf4 praten? :'-(

Om eerlijk te zijn kom ik idd bijna niet in die andere threads. Vond het al heel wat dat ik laatst toevallig wat postte in de trials fusion topic.

Met battlepacks he, moet ik ze dan allemaal tegelijk openen? Of is beter om 1 voor 1.

18. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Je opent ze sowieso 1 voor 1.

19. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Gewoon allemaal openen.:thumbs:

20. Rickk

Rickk Active Member

Leuk Bevonden:
    128
    Het gaat er een beetje om wat het gros wilt denk ik. Willen de PS4 gamers en Xbox One gamers zich afzonderen van elkaar omdat dit handiger is met betrekking tot potjes die ze net gespeeld hebben op hun console? In dat geval kan je het beste in het Playstation Games forum een PS thread maken speciaal voor Battlefield.

Of willen we juist dat de barriere tussen Xbox en Playstation er niet meer tussen staat? In dat geval kunnen we OF een multiplatform forum maken waarin alle Multiplatform games staan (daar heeft Hybrid het volgens mij over, datgeen wat in 2 dagen weer werd teruggedraaid?) OF het moet duidelijker zijn dat alle Multiplatform games in het Xbox one gedeelte staan.

Er zijn dus imho 3 optie's (oke, er zijn er meer, maar dit de meest voor de hand liggende denk ik). Misschien tijd voor een poll om te kijken wat de leden het handigst vinden? Ik zou zelf voor optie 1 gaan, al maakt het mij niet zo heel veel uit aangezien ik toch 95% van de tijd via 'nieuwe berichten' naar topics ga (en (nog) geen battlefield speel) :p.

Deel Deze Pagina