Dat zou heel jammer zijn:: en het laatste wat ik zou willen, echt waar
Nu maak je mij een zondebok..
in mijn beleving maakte jij er als eerste een wij/zij verhaal van, maar was jij de enige van het 'wij' kamp die zich uitsprak, waarmee je automatisch de (zelfbenoemde) zondebok wordt.
Daarmee zet je de boel toch ook wel een beetje op scherp?
Wanneer ik zou stellen dat de leiding alle Surrealistics van deze wereld voortrekt... dan voel je je daar zelf toch ook door aangesproken, ook al is het aan de leiding gericht? Het is nogal wat wat je opmerkt (insinueert/stookt). Daar kun je best een stevige reactie op terugverwachten.
Was inderdaad niet echt stijlvol van me, geef ik toe:b:, had ik anders kunnen doen, maar ik voelde me daar op een erg vervelende manier aangesproken.
Dat vond ik ook van jou eerste 'opmerking/kritiek". Wat mij betreft ligt hier de sleutel. Ik snap hem nog steeds niet... Als je hem toelicht kan ik me misschien verplaatsen in waarom de traditionele top bevoordeeld wordt.. Als ik me er vervolgens in kan vinden ben ik de eerste die dat ook gelijk toe zou geven en met je meegaat, maar vooralsnog vat ik m niet en reageer ik dus wat feller.
Laatst bewerkt: 4 mrt 2014