1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FM5 [Finished] Porsche Mobil 1 Supercup [Dinsdag]

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Flavourlicious, 15 jan 2014.

1. NovaCaine

NovaCaine XBW Racer

Leuk Bevonden:
    80
    Ach meer tijd om voor de Rivals een goede tijd neer te zetten.

2. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    No offense leiding, maar mij besluipt het gevoel dat de traditionele top voorkeursbehandeling krijgt. Zonder preview zijn flavour, tender en nova. Goede rijders, al zeg ik het zelf. In de andere lobby zouden dan, iced, lawaai, ron en ondergetekende rijden. Ik durf mezelf een mindere rijder te noemen. Als het inderdaad een struggle voor lawaai en iced is om ron en mij voorbij te komen ( wat ons goed recht is om verdedigend te rijden) zou ik bij wijze van uitzondering zo aan de kant gaan. Maar door de opmerking van tender eerder over toptijd voel ik me als mindere rijder minder serieus genomen worden tov de toprijders. Dan liever een pro en am cup.

3. Ron76

Ron76 GT: Ron D Core

Leuk Bevonden:
    144
    Ik snap het verhaal van Tender ook niet helemaal :confused:

Maar noem je mij nou een mindere rijder Surreallistic? Foei! ;)

4. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Euh..... :-D

5. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    No offence, maar jullie zijn het die niet in de lobby van de host kunnen joinen. Als er hier íemand een voorkeursbehandeling krijgt, dan zijn jij/jullie het wel, al wil ik hier niet over wij en zij praten want het lijkt het vooral surreal te zijn die hier de boel op scherp zet. :mad: Geen idee hoe je erbij komt dat de traditionele top hier een voorkeursbehandeling krijgt.:mad:

Al ben ik er absoluut geen voorstander van om maar mét z'n drieen te starten, laat dat duidelijk wezsen.

Geen idee hoe je mijn berichtje interpreteert. Ik bedoel alleen te zeggen dat in de ene lobby er toevallig misschien zonder incidenten en gedoe kan worden geraced en iedereen een prima tempo kan neerzetten, en in de andere lobby (dat kan de 'onze' en die van jullie zijn") door omstandigheden (crashes, lag, hele verdedigende lijnen van de leider) iedereen vér onder het maximale mogelijk wordt gereden.. Dat is gewoon niet eerlijk wanneer je in de lobby waarin je door omstandigheden niet je eigen tijden kunt rijden, wanneer even verderop andere mensen lekker kunnen hotlappen. Het is dan gewoon geen level playing field, appels vs peren. Normaal als iedereen in dezelfde lobby zit zit iedereen in hetzelfde schuitje, met 2 lobbies is dat niet meer gegarandeerd (tenzij je ghosts gaat rijden, maar ik ben het met jullie eens dat je dan net zo goed kunt gaan rivallen). Ergo: uitstellen.

Geen idee hoe je mijn opmerking plaatst..

Laatst bewerkt: 4 mrt 2014
  6. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Volgens mij konden jullie lawaai niet joinen. Hij ( met preview) had m opgezet nog voordat flavour er was ivm de carpack download. Maar bedankt dat je mij nu als the badguy neerzet. Zeker die uitroeptekens maken het wel af je verhaal.

7. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Sinds wanneer is Lawaai de aangewezen host?? Bij de FM4 races zijn er voor de officiele race vaak wel 2 of 3 lobbies naast elkaar open, die zijn om te oefenen, met elkaar te overleggen e.d. maar niet meer dan dat. De aangewezen host host normaal de racelobby. Flavour host al 10 jaar, hij organiseert de boel, als er iemand zou 'moeten' joinen dan is hij het wel. Lawaai zou een mooie backup zijn als het bij Flavour niet lukte, maar ook niet meer dan dat. Bij de #1 Host, Flavour, lukte het niet, maar bij de backup, Lawaai, helaas ook niet.

En wie kaatst, kan de bal verwachten. Mij ongefundeerd wegzetten als iemand die hier wordt voorgetrokken en bevoordeeld gaat niet zonder tegenreactie.
    Uitroeptekens zijn soms nodig, wanneer berichten zonder uitroeptekens blijkbaar niet goed gelezen worden.

8. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    [Running] [FM5] Porsche Mobil 1 Supercup [D]

Dan heb je zelf ook niet goed gelezen vrees ik. Ik haal slechts je eerdere post aan over toptijden en maak daar geen verwijt, slechts een mening. En die voorzie je niet van uitroeptekens. En ik spreek over de traditionele top en niet alleen over jou.

9. Ron76

Leuk Bevonden:
    144
    Chill mensen, ik geloof dat alles een beetje uit z'n verband word getrokken. @Tender, ik begreep je post ook niet helemaal hoor dus ik begrijp enigszins wat Surreallistic bedoeld. Maar om met vingers over en weer te gaan wijzen is totaal nutteloos.
    Het idee om in 2 lobby's te rijden leek mij wel wat moet ik zeggen, maar na je laatste uitleg begrijp ik dat dat niet helemaal eerlijk HOEFT te verlopen.

10. Divimus

Divimus Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    305
    Eerlijk gezegd komt uitstel mij wel goed uit. Mn Xbox is nog steeds onderweg ...

Microsoft is nog niet van mij af en word nu nog elke dag gestalkt :+

11. Ron76

Leuk Bevonden:
    144

Dan heb jij iig wel een voorkeursbehandeling. :D

12. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Nu noemde ik mezelf in dat voorbeeld, maar het had willekeurig wie kunnen zijn. Ik illustreerde (trachtte te illustreren) met dat voorbeeld slechts het verschil tussen een lobby waar je toevallig vrij kunt hotlappen en eentje waar je niet vrij kunt hotlappen. Staat volledig los van de samenstelling van de lobby, je loopt simpelweg het gevaar bij 2 lobbies dat er geen level playing field meer is. Merk op dat ik ook besloot met 'en vice versa'.
    Toch voelde ik me aangesproken. Dat je ook naar anderen refeert maakt niet uit. Wanneer men over bijvoorbeeld 'Feyenoordsupporters' spreekt, zullen individuele Feyenoordsupporters zich ook aangesproken voelen :)

Maar ik ben nog steeds beniewd hoe/waarom de tradionele top waar je naar refeert nu voorgetrokken wordt.

13. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Ik overweeg te stoppen met de Porsche Cup. Ik word blijkbaar door 1 rijder nu als zondebok aangewezen door de boel " op scherp te zetten". Vooropgesteld stel ik dat dat niet mijn bedoeling is en de leiding slechts voorzie van kritiek/opmerkingen. Volgens mij ligt de leiding, aan wie de opmerking is gericht, bij flavour en niet bij tender. Het staat je uiteraard vrij om te reageren tender, maar uitroeptekens bedank ik voor. Mooi voorbeeld van voetbalsupporters, die schreeuwen inderdaad tegen elkaar. Hier op xbwr dacht ik van niet. Hoe vaak hebben we in het verleden over de chat bivoorbeeld gesproken over voorbije races met flink gevloek en getier. ;-). Ik vind dat ongepast. Uitroeptekens doen daar online niet voor onder, NET ALS CAPS BIJVOORBEELD.

14. asjemenou75

asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

Leuk Bevonden:
    772
    He, Jammer dat ik nog geen xboxone heb.......8), gezellig de eerste fm 5 cup.

Kom op jongens ...... maak er geen discussie clupje van, lekker racen!!!!!

15. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378

Door uitstel wordt niemand voorgetrokken, zover duidelijk. Maar je uitleg over 2 lobbies KAN, zoals Ron ook al aangeeft, voordoen. Zet dat eens af tegen mijn instelling dat Lawaai en Iced me zo voorbij mogen. Ik maal niet om dat plekje. Weet toch wel dat ik een mindere rijder ben. Dan wordt noch iced of lawaai benadeeld door een mindere rijder. Ik had slechts zin om weer gezellig met zn allen te rijden. Ik kijk uit naar de dinsdagavonden thrust me. Maar nu duidelijk even niet.

16. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Dat zou heel jammer zijn:)::): en het laatste wat ik zou willen, echt waar:mad:
    Nu maak je mij een zondebok..
    in mijn beleving maakte jij er als eerste een wij/zij verhaal van, maar was jij de enige van het 'wij' kamp die zich uitsprak, waarmee je automatisch de (zelfbenoemde) zondebok wordt.
    Daarmee zet je de boel toch ook wel een beetje op scherp?
    Wanneer ik zou stellen dat de leiding alle Surrealistics van deze wereld voortrekt... dan voel je je daar zelf toch ook door aangesproken, ook al is het aan de leiding gericht? Het is nogal wat wat je opmerkt (insinueert/stookt). Daar kun je best een stevige reactie op terugverwachten.
    Was inderdaad niet echt stijlvol van me, geef ik toe:b::x|:-, had ik anders kunnen doen, maar ik voelde me daar op een erg vervelende manier aangesproken.
    Dat vond ik ook van jou eerste 'opmerking/kritiek". Wat mij betreft ligt hier de sleutel. Ik snap hem nog steeds niet... Als je hem toelicht kan ik me misschien verplaatsen in waarom de traditionele top bevoordeeld wordt.. Als ik me er vervolgens in kan vinden ben ik de eerste die dat ook gelijk toe zou geven en met je meegaat, maar vooralsnog vat ik m niet en reageer ik dus wat feller.

17. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Jongens het gaat mij niet om wie er sneller is en wie niet. Iedereen verdient gewoon te racen in een lobby die enigzinds gevult is. Zoals ik zei is het clubje al klein en dat mag niet kleiner worden svp! :p

Wat Tender bedoelt heeft denk ik niks met snelheid te maken maar puur met factoren die in de ene lobby gebeuren en de andere niet. Stel ik maak een fout. Iedereen in mijn lobby wordt daardoor beinvloed en de mensen van de andere lobby niet. Dat soort factoren zouden op het hele veld moeten slaan en niet de helft.

Tijd rent niet weg. Een weekje langer door met de cup is dus niet het einde van de wereld! :)

18. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378

We hoeven elkaar ook niet te snappen ;-). Doen ze in Den Haag ook niet. Verschil van inzicht zal altijd blijven bestaan. Ik zou het wel waarderen als je de uitroeptekens weghaalt. Als ik ook iets weg moet halen uit een eerdere reactie, zal ik dat ook doen/overwegen. Anders nok ik echt, i kid you not.

Als laatste verduidelijking over het "voortrekken"..... Laat ik het anders formuleren. Ik voel niet echt dat opmerkingen/verbeteringen(?) vanuit het achterveld serieus naar gekeken wordt. Ter verduidelijking een vergelijk naar fm4. Hoeveel mensen zijn daar wel niet betrokken bij opzetten, beoordelen incidenten etc. Denk ook aan mn opmerking laatst bij de rivals challenge over verzetten. En nee, niet alles wat ik roep moet gedaan worden. Het dient als overweegstuk.

19. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Dat blijft het voor mij een ongefundeerde insinuatie waarmee je allereerst de leiding die dit allemaal vrijwillig voor ons organiseert en er een heleboel tijd en moeite insteekt, maar daarnaast ook de wat jij noemt 'traditionele top' (mensen die hier al jaren en jaren racen) beledigt en beschadigt. :mad::mad:

En met dat soort opmerkingen heb ik heel weinig op.

Wees een vent en sta voor je woord: licht het toe, of houd anders je mond. :mad: Hier hebben we niets aan. Wie A zegt moet ook B zeggen.
    EDIT:
    Ik heb tot nu toe de uitroeptekens laten staan om niet het verwijt te krijgen dat ik ze achterbaks weghaal, maar wanneer ik je een plezier doe met ze verwijderen verwijder ik ze meteen :)
    EDIT: Gedaan:b::thumbs:

20. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378

-edit-

Deel Deze Pagina