Xbox One vs. PS4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 26 mei 2013.

  1. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Power Unlimited had contact met MS gehad toch? En dat MS zei dat er teveel shit met X1 was om te repareren....zoiets?

    Sowieso als die hele console hier nog niet is tegen eind 2014....dan mag MS het meest trieste bedrijf van het jaar genoemd worden. Ik denk dat Sony allang de mensen op de hoogte had gehouden over de stand van zaken...als zij dit ook hadden gedaan.
     
    Laatst bewerkt: 6 mrt 2014
  2. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Ach, dat PU verhaal riekt naar onzin. Dikke bullshit.

    Net alsof Microsoft gaat zeggen dat er teveel problemen zijn met de One? Zie ik echt niet gebeuren. Vooralsnog niks officieels van Microsoft zelf...

    Ik kan vooralsnog m'n One opsturen via de support site. Weet niet of ik de enige ben?
     
  3. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Daar heb je wel een punt. En toen die repair service werd aangekondigd, dat was echt officieel van MS zelf toch? Wat is de echte bron die beweert dat PU dit gezegd heeft dan?
     
  4. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.490
    Leuk Bevonden:
    5.100
    PU nooit geloven.
     
  5. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Volgens CptCook lukt het je niet om hem daadwerkelijk aan te melden :)
     
  6. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Maat van me had al met die chat support contact opgenomen en gaven aan dat het verhaal wat gister hier werd gepost waar is.
     
  7. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Juist NIET.
    Want als de release snel is, waarom dan de service stopzetten?

    Makes no sense.=(

    :lol:
    Gegarandeerd niet.

    Je enige optie als ie kapot is, is om de console naar het land terug te sturen waar je het ding gekocht hebt, en dan van daaruit wordt de rest geregeld.
    En jawel, dat retourtje betaal je zelf.:b:


    Goed bezig MS!:F:
     
  8. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    en alsof je bij voorbaat daar ook van uit wilt gaan. Via je rechtsbijstand wens ik je veel succes met het krijgen van een gerepareerde console binnen een half jaar.

    Je moet:

    - contact opnemen met MS
    - ze twee weken de tijd geven
    - aangetekende brief sturen
    - weer minimaal twee weken
    - RB inschakelen
    - en dan wachten tot je een ons weegt.

    al die tijd staat je x1 thuis stof te happen en ben ik Titanfall 2 al aan het spelen op mijn PS4 :cool:
     
  9. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Rare manier van tegemoet komen daar bij MS.. Heb de X1 ook gehaald nadat bekend werd dat NL reparaties accepteert.. Wat zou MS tegen de Nederlandse markt hebben?
     
  10. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    MS Nederland heeft nog nooit wat gerepareerd idd, 360 en Xbox gingen al naar duitsland en nu gewoon naar Tjechie

    en je hebt volgens mij altijd gewoon de 2 jaar fabrieksgarantie , ook bij een import

    dat je zelf de UPS kosten moet betalen om hem naar het land waar vandaag je geimporteerd hebt op te sturen is volgens mij heel normaal

    tenminste, ik heb wel eens een mediaspeler die niet in europa uit was terug moeten sturen naar hong kong en die kosten waren ook voor mijzelf (reparatie viel wel gewoon onder garantie)
     
    Laatst bewerkt: 6 mrt 2014
  11. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Deze nog maar even een keertje posten:

    http://www.rijksoverheid.nl/onderwe...-zijn-mijn-rechten-bij-aankoop-in-europa.html

     
  12. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Vanmiddag maar eens de MS helpdesk bellen en in beklag gaan.
    Dit onacceptabel ;(
     
  13. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    [​IMG]

    Tja.. op de Nederlandse Support site staat het toch heel goed vermeld ;) Ik neem aan dat ze hier gewoon niet onderuit kunnen. Staat wel dat het tegen betaling kan zijn maar dat is alsnog beter als NIET repareren.
     
  14. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Microsoft verwacht gewoon natuurlijk dat wij op de schaats de console naar het buitenland brengen :p.
     
  15. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Niet met deze 'winter'.:9
     
  16. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Het komt allemaal goed. Bericht van CaptnCook in het Xbox One topic.

     
  17. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Klinkt mij meer als 'Oh kut, we hadden deze reactie van NL niet verwacht. Laten we er snel iets semi-positiefs tegenover zetten.'
     
  18. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.490
    Leuk Bevonden:
    5.100
    Oh, om het te verbeteren schakel je het maar helemaal uit? Rare gedachtegang.
     
  19. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Precies; lijkt mij meer een zoethoudertje. Klantenservice (effe) van de boze klant af, klant denkt over een weekje geholpen te worden.

    We zullen zien.
     
  20. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Dus volgende week komt er een update dat het nog maanden kan duren :+

    Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
     

Deel Deze Pagina