Power Unlimited had contact met MS gehad toch? En dat MS zei dat er teveel shit met X1 was om te repareren....zoiets? Sowieso als die hele console hier nog niet is tegen eind 2014....dan mag MS het meest trieste bedrijf van het jaar genoemd worden. Ik denk dat Sony allang de mensen op de hoogte had gehouden over de stand van zaken...als zij dit ook hadden gedaan.
Ach, dat PU verhaal riekt naar onzin. Dikke bullshit. Net alsof Microsoft gaat zeggen dat er teveel problemen zijn met de One? Zie ik echt niet gebeuren. Vooralsnog niks officieels van Microsoft zelf... Ik kan vooralsnog m'n One opsturen via de support site. Weet niet of ik de enige ben?
Daar heb je wel een punt. En toen die repair service werd aangekondigd, dat was echt officieel van MS zelf toch? Wat is de echte bron die beweert dat PU dit gezegd heeft dan?
Maat van me had al met die chat support contact opgenomen en gaven aan dat het verhaal wat gister hier werd gepost waar is.
Juist NIET. Want als de release snel is, waarom dan de service stopzetten? Makes no sense. Gegarandeerd niet. Je enige optie als ie kapot is, is om de console naar het land terug te sturen waar je het ding gekocht hebt, en dan van daaruit wordt de rest geregeld. En jawel, dat retourtje betaal je zelf.:b: Goed bezig MS!
en alsof je bij voorbaat daar ook van uit wilt gaan. Via je rechtsbijstand wens ik je veel succes met het krijgen van een gerepareerde console binnen een half jaar. Je moet: - contact opnemen met MS - ze twee weken de tijd geven - aangetekende brief sturen - weer minimaal twee weken - RB inschakelen - en dan wachten tot je een ons weegt. al die tijd staat je x1 thuis stof te happen en ben ik Titanfall 2 al aan het spelen op mijn PS4
Rare manier van tegemoet komen daar bij MS.. Heb de X1 ook gehaald nadat bekend werd dat NL reparaties accepteert.. Wat zou MS tegen de Nederlandse markt hebben?
MS Nederland heeft nog nooit wat gerepareerd idd, 360 en Xbox gingen al naar duitsland en nu gewoon naar Tjechie en je hebt volgens mij altijd gewoon de 2 jaar fabrieksgarantie , ook bij een import dat je zelf de UPS kosten moet betalen om hem naar het land waar vandaag je geimporteerd hebt op te sturen is volgens mij heel normaal tenminste, ik heb wel eens een mediaspeler die niet in europa uit was terug moeten sturen naar hong kong en die kosten waren ook voor mijzelf (reparatie viel wel gewoon onder garantie)
Deze nog maar even een keertje posten: http://www.rijksoverheid.nl/onderwe...-zijn-mijn-rechten-bij-aankoop-in-europa.html
Tja.. op de Nederlandse Support site staat het toch heel goed vermeld Ik neem aan dat ze hier gewoon niet onderuit kunnen. Staat wel dat het tegen betaling kan zijn maar dat is alsnog beter als NIET repareren.
Klinkt mij meer als 'Oh kut, we hadden deze reactie van NL niet verwacht. Laten we er snel iets semi-positiefs tegenover zetten.'
Precies; lijkt mij meer een zoethoudertje. Klantenservice (effe) van de boze klant af, klant denkt over een weekje geholpen te worden. We zullen zien.
Dus volgende week komt er een update dat het nog maanden kan duren Sent from my GT-I9300 using Tapatalk