1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Dark Souls II

Discussie in 'Games' gestart door mitchdylan, 25 feb 2014.

?

Ga jij "Dark Souls 2 Scholar of the First Sin" aanschaffen?

  1. Ja, op de Xbox One

    27,3%
  2. Ja, op de PS4

    54,5%
  3. Ja, op de X360

    0 stem(men)
    0,0%
  4. Ja, op de PS3

    0 stem(men)
    0,0%
  5. Nee

    18,2%
  1. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    zijn er al winkels die al verkopen?
     
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    :)

     
  3. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Cijfers zijn niet misselijk
     
  4. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Heerlijk dat alle vrees ten onrechte is gebleken en dat het gewoon een waardige opvolger is.

    Ietsje toegangelijker omdat niet alle enemies altijd respawnen (tenzij je dat wil en ze zelf terug brengt) en direct fast travel

    Had van mij niet gehoeven maar als dat de enige concessies zijn ben ik er blij mee

    waar ik ook erg blij mee ben is dat ik er bijna helemaal fris aan kan beginnen. Ik zou van t weekend even de NG+++++++ run waar ik ooit gestopt was af gaan maken en ik kon er HELEMAAL NIKS meer van :+

    Oftewel , ik kan alles lekker opnieuw gaan leren/ontdekken en hoef niet bang te zijn voor een cakewalk omdat de vorige teveel gespeeld heb

    edit://

    zitten er nog verschillen tussen de PS3 en 360 versie?
     
    Laatst bewerkt: 11 mrt 2014
  5. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier ben ik zo benieuwd naar. Ga vanmiddag dan ook op jacht!
     
  6. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Wie werken hier ook alweer bij de MM, heeft het al zin om daar in de pauze heen te lopen? :+
     
  7. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze wouden hem bij Nedgame aan mij verkopen totdat ze er achter kwamen dat er TOCH een embargo op zat. Had hem gewoon in me handen, maar helaas. Nu even Arnhem afbellen (media markt arnhem verkocht hem nog niet). Zo'n jacht vind ik altijd geweldig om te doen.
     
  8. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    [​IMG]

    me very happy \o/
     
  9. knifer

    knifer Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb Dark Souls 2 gistermiddag op Nedgame.nl bestelt,
    de game werd gelijk verzonden en de dag erna paste ze de datum van de release van Dark souls 2 aan.

    Lucky me _O_
     
  10. White Hawk

    White Hawk Emotion 98.3

    Berichten:
    663
    Leuk Bevonden:
    828
    UI ziet er toch wel een stuk beter uit dan in deel 1.
     
  11. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.659
    Leuk Bevonden:
    4.781
    Hahaha :D Vette foto. Have fun dude! Ik kan vrijdag pas aan de slag... Of eigenlijk zaterdag eerder :mad: Sociale verplichtingen...
     
  12. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Waar heb je hem gehaald?
     
  13. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Ik ook bij nedgame gereserveerd.
    Morgen kan ik de game ophalen.
     
  14. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Vette edition!! Hopen dat bol mijn vanavond verzend
     
  15. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    ook die van mij komt van nedgame !!
     
  16. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.902
    Leuk Bevonden:
    3.281
    [yt]KfMsx6MBb8c[/yt]
    [yt]6YJPVIA8nmM[/yt]
     
  17. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Wat zijn die rode lijntjes in de x360 versie? (Onderste filmpje)
     
  18. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Zie het bijbehorende artikel Rienbu. Dit is werk van de Digital Foundry van Eurogamer, één van de weinige objectief ingerichte meetomgevingen als het gaat om het testen van gaming performance.

    Face-Off DS2

    "Dark Souls 2: the Digital Foundry verdict

    All of which leads us to a crossroads when recommending one version over the other. On the one hand, if you can't bear the thought of playing through a Dark Souls game with heavy tearing, the PS3 version is the only way to go for now. Performance is largely a sub-30fps affair for Sony's console, but thanks to an engine revamp with more aggressive LOD scaling, we have yet to experience sustained drops as egregious as the original Dark Souls at its worst. For the smoothest performance though, the 360's ability to push 30-40fps at most points is worth considering among those tolerant of tearing artefacts.

    It's not a clear-cut answer then, and to top it off, there are some other minor considerations. Both games run at the same resolution with identical assets, though superior alpha effects on the 360 counts as a positive for that console. The better texture filtering on PS3 is a curious plus for Sony's platform also, and its free online service may be enough to curry favour among regular PvP players. Either way, throughout the rebuilding of its engine, this looks, plays and feels like a Dark Souls game, and fans will be well served by the core experience on either platform.

    For those stubbornly waiting on PS4 or Xbox One versions, From Software is staying strictly mum on any next-gen details - besides acknowledging that this technology will form the bedrock of future efforts. The upcoming PC release will at least demonstrate the improvements planned for the game's textures and frame-rate - and whether that could extend elsewhere. As a cheeky aside for PS3 owners, the PS4 controller works impeccably with Dark Souls 2 with a wired connection. For now, that's about as close to a next-gen version as we're going to get."
     
    Laatst bewerkt: 11 mrt 2014
  19. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Thanx man! Helemaal niet gezien :)
     
  20. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Laatst bewerkt: 11 mrt 2014

Deel Deze Pagina