Ik zeg DOEN
Ik game zelf ook alweer wat jaren op de pc en heb er echt geen spijt van. Ok een console heeft heel veel gebruikersgemak, maar ik vind dat met een pc ook wel hoor om heel eerlijk te zijn.
Als je alleen Steam gebruikt qua gamen, dan is dat echt super makkelijk. Steam update en installeert automatisch alles voor je, zodat je niet meer zelf hoeft te kloten voor bepaalde dingen die games nodig hebben.
Het ligt er ook wel aan welke games je wilt spelen en welke eisen je hebt. Ik hoef niet bepaald alles super ultra badass te spelen. Ik game op een resolutie van 1680-1050 en de meeste game op high of ultra met mijn HD 7870. Nou ik vind dat mooi zat om te spelen
Zelf speel ik eigenlijk het meeste Fallout 3, Fallout New Vegas, Skyrim op de pc. Alles laad super snel in plaatst van dat slakkentempo op de console, en natuurlijk de MODS zijn awesome om te gebruiken. Als je eenmaal weet hoe je dat moet gebruiken dan kan je echt niet meer zonder. Ik kan echt die games niet meer op een console spelen
Verder nog de Bioshock serie en Mass Effect serie. Ik ben wat dat betreft heel anders geworden qua gamen.
Voor mij waren dit de redenen waarom ik op de pc wilde gamen:
LAADTIJDEN van een console
vergeleken met een PC
Wat een wereld van verschil is dat zeg.
Upgraden. (altijd makkelijk om een nieuwe HDD erbij te prikken of extra geheugen)
Steam Sales. (Niet perse alleen Steam Sales, maar PC games kan je vaak spotgoedkoop kopen)
Modden. (
)
En ga zo maar door.
Tuurlijk zit ik er nog steeds aan te denken om een PS4 te halen, maar ik heb gewoon tot nu toe nog steeds geen reden om er 1 te kopen. De games die er zijn spreken me toch niet aan. Er moet echt een hele brute game komen wil ik een PS4 aan schaffen. Watchdogs was destijds de reden, maar ik heb er niks meer mee. De hype is bij mij helemaal weg bij die game
Fallout 4 bijvoorbeeld schaf ik automatisch al aan op de PC. Dat is een no-brainer voor mij
Klik om te vergroten...