[Sport] Basketball [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Tyrant, 12 mrt 2012.

1. sharkdawg

sharkdawg yo m@mma

Leuk Bevonden:
    3
    Hmm ff gecheckt maar dat kan bij mij niet helaas :'-(

2. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Damn wat een einde van het vierde kwart BOS vs NOP. Humphries met een turn around shot voor de tie at the buzzer. Anthony Davis met 40.

edit: anthony davis 40 pts en 21 rbs

Laatst bewerkt: 17 mrt 2014
  3. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Damn, LeBron heeft 25 punten in het eerste kwart tegen Cleveland.

4. LDawg

LDawg Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Als hij dat nou eens 4 kwarten volhoudt \o/ Maar 43 is ook een mooi aantal hoor. :)

Heb me laatst wat verdiept in Wilt Chamberlain. Jezus Christus wat moet dat een beest geweest zijn. Schijnt dat hij nog veel sterker dan Shaq was en hem alle hoeken van het veld had laten zien.

Moest erg lachen om deze quote van Billy Cullingham

5. Garrett

Garrett Active Member

Leuk Bevonden:
    8.988
    Je moet hem eens freethrows zien gooien, das pas lachen :9

Weet iemand toevallig een mooi overzicht van March Madness (wanneer in NLe tijd de wedstrijden zijn) en waar deze bekeken kunnen worden?

6. sharkdawg

sharkdawg yo m@mma

Leuk Bevonden:
    3
    Sport 1 laat sws NCAA zien ;)

Voor schema's en tijden ff googlen denk?

7. Garrett

Garrett Active Member

Leuk Bevonden:
    8.988
    Ok thanks. Ja een schema kan ik nog wel achter komen inderdaad, dat was een beetje lui van me. :9

8. prinz

prinz Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Voor Sport 1 zie je hier overzicht wat ze deze maand uitzenden aan basketbal, helaas sommige nog zonder tijden, maar zal meestal toch midden in de nacht zijn. klik

9. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Damn, Westbrook krijgt net weer een dikke ijsbeen op zn rechterknie die m naar binnen buigt… =(:mad:

10. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Zucht... zag het net. Ik word echt ziek als dit weer ernstig blijkt te zijn en dit het einde van zijn seizoen betekent. Dan kun je je titel aspiraties weer opbergen.

11. Revan NL

Revan NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is nog niet zo erg als bij Bynum bijvoorbeeld, maar het feit dat dit al zijn derde blessure is aan die rechterknie binnen een jaar is toch wel reden tot zorg. Ben geen Thunder fan, maar ik zie Westbrook graag spelen.

12. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Bynum zijn situatie is inderdaad veel erger maar hij heeft geen kraakbeen meer of iets in die trant. Degenerative knees ...

Westbrook heeft echt veel pech gehad met/door Beverly. Had de langste streak van consecutive games en had echt nooit een blessure. Nu is het elke keer zijn knie. Dan had je ook nog eens de fout die zijn dokter maakte met het weghalen van zijn hechtingen waardoor hij x weken langer out was.

13. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Komaan, durant is too unselfish sometimes. Hij had voor het laatste schot moeten gaan for the win. Nu overtime.

@ wahlberg;

hoop het echt niet… wordt t een soort derrick rosé verhaal

edit:

Bad loss van OKC, ze hadden deze gewoon kunnen winnen. Durant was te passief in clutchtime. Double team is passen normaal, maar durant is een superster. Hij probeert er niet langs te komen om zelf te schieten ook al zou het contesteer zijn, wat een betere optie is dan zn teammates laten schieten vanavond..

wait, t is nog niet voorbij..

Holy Shit, Kevin Durant _O_ 1.7 seconds left

Game over, wat een game, jezus. KD met 51 pts, 12 rbs en 7 assists en de game winner in double overtime.

Laatst bewerkt: 22 mrt 2014
  14. sharkdawg

sharkdawg yo m@mma

Leuk Bevonden:
    3
    Damn Duke ligt er al uit....

Durant is echt een beest,als die geen MVP wordt weet ik het ook niet meer.

Laatst bewerkt: 22 mrt 2014
  15. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Even snel een rundown :9
    1. Westbrook zijn knie is in orde.
    2. Miami en Pacers verliezen opnieuw, elke keer op dezelfde dag blijkbaar. :+
    3. Blazers hebben Aldrdige hard nodig. Ze halen sowieso de playoffs maar ze hadden echt die 3rd seed nodig zodat je tegen GSW/Grizzlies/Mavs of Suns moet en je nog een kans maakte om de 2de ronde te halen. Wanneer ze tegen LA of Houston moeten of blijven zakken dan ben je niets tegen OKC en Spurs.
    4. Ik hoop er zo hard op dat Phoenix nog de playoffs haalt. Grizzlies zijn echt goed dus die zie ik niet zo snel afvallen, GSW zit ook comfy dus moet je hopen dat Dallas fouten maakt.

5. Knicks mogen wat mij betreft ook wel de playoffs halen in de plaats van Atlanta.

16. LDawg

LDawg Active Member

Leuk Bevonden:
    5
  17. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Wat een kneus, laatst ook al met die Latina chick. Probeert zich te spiegelen met Kobe, doet hij dus al goed.

18. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Ja, dikke opluchting! :D Suns hebben vandaag gewonnen van de Wolves, maar de Suns spelen niet echt goed. Lang niet goed genoeg om ook maar iets te kunnen betekenen in de playoffs.

Memphis is aan het beasten nu. De playoffs komen eraan, ze vechten voor een plek en ze hebben die ouderwetse grizzlies grind. De playoff ervaring van dat team helpt in spannende situaties, alles of niets games.

lol :lol:

19. Revan NL

Revan NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lakers 51 punten in het derde kwart tegen de Knicks... Het is een dramatisch seizoen voor de Lakers maar ik heb wel genoten van het spel in met name het tweede en derde kwart. Al speelden de Knicks echt dramatisch, schandalig eigenlijk als je bedenkt dat ze nog in de race zijn om het laatste playoff plekje in de East.

20. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    Swaggyyyyy P!

Deel Deze Pagina