[Algemeen] Nieuws

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door *NERAZZURRI*, 13 apr 2011.

1. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind dat ze mensen eruit moeten zetten die op vvd /pvda stemmen.

Send with Tapatalk HD for Android

2. Smirnoff

Smirnoff Wahed fenomeen.

Leuk Bevonden:
    217
    :emo:

3. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.960
    Volgens mij is Stephan stiekem een pvv'er :p

4. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.639
    Pvv'er in een notendop :')

5. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik geef een domme reactie op nerazzurri, kan je verwachten :)

En ik ben een SPer

Send with Tapatalk HD for Android

6. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Voor mij is het een erg grote stap iig (voor de duidelijkheid: ik stem Partij voor de Dieren :cool:).

Ik vind dat het prima kan om een geloof als probleem te bestempelen als het gaat om integratie problematiek. De opvattingen van de Islam laten maar al te duidelijk geen andere opvattingen toe. Ik vind het ook een gezonde houding om, als je constateert dat een groep mensen met dezelfde afkomst (Marokkanen in dit geval) dat te bestempelen als probleemgroep. En een probleemgroep is dan voor mij een groep personen waarop je je aandacht richt mbt het zoeken van oplossingen.

Als je zulke stappen niet zet kan je nooit efficiënt beleid voeren. Wat je in mijn optiek echter nooit mag doen is een persoon puur op basis van afkomst veroordelen.

7. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    En dat gebeurt wel als je een groep als probleemgroep gaat bestempelen ;) Het is wel een wisselwerking en actie zorgt ook voor reactie.

Je hebt het nu enkel over het geloof, maar de geloven zijn in het beginsel bijna allemaal gelijk ;) het is de mens die er wat fout of slechts mee doet.

8. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.639
    Dus het is OK om de islam als probleem te bestempelen, maar niet om een bevolkingsgroep?

9. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Waarom zou dat niet ok zijn?

10. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.639
    Dat gaat nogal tegen de vrijheid van godsdienst in. Sowieso ben ik voor secularisme.

11. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Maak dan iig ook van het christendom een probleem, dat is immers net zo retarded. Of misschien zelfs meer, aangezien de islam uit een andere cultuur komt en daar nauw mee verbonden is en het voor ons Westerlingen moeilijker is daarover te oordelen. Bij het christendom is vrij duidelijk te zien dat het nergens over gaat.

Als je alleen de islam aanpakt, kies je dus impliciet voor andere godsdiensten. Lijkt me niet de bedoeling.

Maar goed, het beste is natuurlijk om er niks mee te doen zoals Tyrant zegt. Ieder z'n vrijheid om gelovig te zijn.

Laatst bewerkt: 23 mrt 2014
  12. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Ik begrijp precies wat je bedoelt. Je kan alleen geen regels invoeren tegen de Islam zonder een bevolkingsgroep te raken.

13. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Eens met Tyrant, PVVers die zich distantiëren van de uitspraken van Wilders zijn hypocriet. 100% dat die figuren zelf het hardst 'minder' zouden hebben geroepen.
    Sent from my Willem9000

14. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Ik denk dat het nu wel duidelijk is dat de meeste via Kieswijzer bij de PVV zijn gekomen.

15. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    Wat is er nu weer mis met de kieswijzer? 8)

16. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Er is niets mis met een kieswijzer als adviesmiddel.
    Het is echter onverantwoord om blindelings te stemmen volgens een kieswijzer zonder zelf even goed na te lezen waar je op stemt.

Ik denk dat Le Lastpak suggereert dat PVV stemmers niet zelf of bijzonder veel nadenken alvorens hun stem aan die partij te gunnen.

17. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    Een intelligent persoon zoals jij Matrix weet ook dat veel van die PVV stemmers niet bepaald van enig intellectueel niveau zijn. Een politicus die roept dat Marrokkanen weg moeten, of verminderd toelaatbaar, die roept 9/10 reacties op bij het goedkope, simpele en ongeschoolde volk in dit land.

Ik weet bijvoorbeeld dat Dyonko wel scholing heeft gehad, maar die kan in elk geval nog uit eigen ervaring aangeven wat er kut aan die mensen is. En hopelijk ook wat positieve punten Dyonko???

Het niveau van de gemiddelde stemmer is inderdaad niet zo hoog en Wilders kan ze daardoor makkelijker aanspreken. Een ophitser, wat natuurlijk het eerste is wat simpele mensen als de PVV kiezer prikkelt, helaas.

18. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.639
    Ik denk dat het merendeel van de PVV'ers die hele stemwijzer niet gebruikt hoor.

19. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Denk dat Tyrant wel een punt heeft. Waarom überhaupt oriënteren als het zo klaar als een klontje is, niet?

20. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    Typeert het niveau van veel kiezers helaas.

Deel Deze Pagina