Haha ik doe altijd lief. Maar een boek lezen nadat je eerst overtuigd moet worden, dan kan het meestal geen goed huwelijk worden anders had je het in eerste instantie al willen lezen toch? Maar goed, als je aan een fantasyserie wilt beginnen zou ik wel met een 'simpele' serie beginnen dan gelijk V&V, LotR of De Dwergen. Ik heb geen idee wat voor genres je nu leest, maar fantasy is in principe een genre waarin je in het verhaal wordt 'gezogen'. Totaal andere wereld en figuren, en daardoor kun je alles loslaten en gewoon genieten van het verhaal. Er is altijd wel een oorlog of iets groots gaande, waardoor de spanning lekker aanwezig is. Je moet gewoon iets proberen en daarna bepalen of je het leuk vind of niet.
@Dulle, ik vind het ook altijd apart dat mensen niet vaker boeken herlezen. Als je een boek heel goed vond, waarom zou je het dan niet nog een keer lezen. Dat ik dan het verhaal al ken maakt me helemaal niets meer uit, maar gewoon de sfeer etc is al fijn. Ik ben soms ook echt in de stemming om boeken te herlezen, ik denk zelfs dat HP dit jaar ook weer een keer aan de beurt komt. (trouwens geen aanval hoor, gewoon my 2 cents)
Laatst bewerkt: 25 mrt 2014