Heat 1 achteraan gestart. Veel foutjes gemaakt, een paar tikken te verduren gekregen. Meer dan een 4e plek zat er niet in. Heat 2 wat verder naar voren mogen starten, maar achter een een sterk verdedigende Surreal veel tijd verloren op Lawaai, die er als een haas vandoor ging. Flavour perongeluk een keer gehinderd op het rechte stuk. Ik wilde m'n auto naast die van Surreal gooien, maar had over het hoofd gezien dat Flavour hem net langs de mijne had gezet. Contact volgde.. gelukkig geen scahde, maar ook geen inhaalactie van Flavour..
Ik moet bekennen dat ik uit nieuwsgierigheid (je reed zó hard van me weg, en op 2/3 van de race stond er nog steeds geen cleane ronde achter je naam) je lijnen nog eens heb nagekeken in de replay, en ik vond eigenlijk dat je de chicanes (met náme bocht 11/12/1 telkens, structureel wel érg ruim nam.. Heb Flavour (via PM) gevraagd of hij wil kijken of het conform regel 4.3 van het reglement was (ben verder niet boos ofzo, wil het ook niet stiekem/achterbaks achter jullie rug aankaarten, maar had wel graag dat Flavour het gewoon eventjes beoordeelde:b::b
:b:
Laatst bewerkt: 2 apr 2014