Pyromancer
Ancient watcher
Sunfury protector
Harvest golem
Blade master
Yeti
Defender of argus
Dat zou je early tot midgame minion core moeten zijn.
De 1/3 cleric is goed maar speel het alleen turn 1 tegen hunter. Bewaar het liever zodat ik het combineer met een heal combo.
Typische priest combos zijn Blademaster + Circle of Healing of Ancient Watcher + Silence.
Ik heb je bericht gelezen over je losses tegen Hunters. Het is en blijft natuurlijk een cardgame, als je tegenstander z'n beste kaart 2x trekt verlies je gewoon, dit moet je accepteren(niet dat ik goed tegen losses kan hoor XD ). Belangrijk in de Zoo vs Hunter matchup is dat je blijft forceren dat jij de beatdown bent en hij de controlerende speler. Zorg ervoor dat je altijd meer damage kan doen dan dat hij jou kan doen. Dit doe je door zijn board te clearen als dat nodig is en door minions te droppen die veel damage doen. Traden blijft nog steeds een onderdeel van je strategie. Minions die weinig damage doen zoals Argent Squire probeer ik zo gauw mogelijk te traden. Minions als Flame Imp en Knife Juggler bescherm ik liever. Voordat je trade, denk altijd ff over of je tegenstander niet misschien de zelfde trade zou maken? Stel, jij hebt een flame imp, je tegenstander een lepergnome. Jouw minion mept voor 3 damage, die van hem maar voor 2 damage. De hunter wilt waarschijnlijk zijn gnome traden voor je flame imp. Dus als jij als eerste mag aanvallen kan je beter voor face gaan. Een ander groot voordeel dat jij hebt ten opzichte van de Hunter is dat jij je minions kan buffen met Argent Commander, Cleric, Direwolf etc. Slimme Hunters traden sowieso toch al tegen Zoo. Doen ze dat niet, willen ze waarschijnlijk unleash spelen. Merk je dat het slimmer zou zijn om met je minions te traden en ze doen het niet, kan je ervanuit gaan dat ze unleash in hun opening hand hebben. Ook een goede tip is altijd doomguard spelen, ook al moet je 2 kaarten dumpen, de kaarten die je dumpt zijn vaak alleen low cost minions die je niet veel helpen tegen Hunters.
Een handige link om te begrijpen want de 2 verschillende rollen zijn in een Hearthstone game en waarom dit belangrijk is om te weten:
http://ihearthu.com/whos-the-beatdown-hearthstone-edition/
Laatst bewerkt: 7 apr 2014