FM4 [Finished] Super GT300/500 (Pro-Am R3 & R2) [Woensdag]

Discussie in 'XBW Racing' gestart door loyallronin, 1 feb 2014.

1. FuzzySkittle

FuzzySkittle Active Member

Leuk Bevonden:
    37
    Huh !!??:mad::mad::mad::mad::mad: ik snap het niet.... (ook van de zin niet hoor|:-)
    Jammer ik hoop dat je snel terugkeert

2. averagegamer

averagegamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Kom op Pieke! Gewoon lekker mee blijven doen! Niemand verdenkt jou van belangenverstrengeling. Iedereen is vol lof over hoe oa jij de cups organiseren en ik vind persoonlijk dat jullie ook allemaal heel objectief en eerlijk handelen.

Ik weet wel waarom je dit nu schrijft, maar laat je plezier alsjeblieft niet vergallen, zou echt zonde zijn als je niet meer mee doet. Dus slaap er nog een nachtje over ;)

3. loyallronin

loyallronin Active Member

Leuk Bevonden:
    606
    Dit zag ik niet aankomen.
    Kan ik jou nog chanteren :+ door te zeggen dat ik dan ook stop met deelname van de Super GT cup als jij bij jouw besluit blijft.
    Samen uit, samen thuis.
    Ik hoop dat jij jouw besluit herziet en gewoon meedoet.
    Er is niemand die aan jouw integriteit twijfelt.
    Ik heb 1000% vertrouwen in jouw objectiviteit en integriteit.

En anders nemen wij gewoon een pauze tot volgende week woensdag om tot bezinning te komen.

Aan de andere deelnemers: Ik probeer Pieke nog op chat of via pm te bereiken om hem over te halen zijn besluit te herzien.
    Momentje geduld dus aub. Ik ben pas om 23.00 uur thuis en morgen de hele dag vrij. Ik probeer zo snel mogelijk Pieke te spreken.
    Serieus: Blijft hij bij zijn besluit dan stop ik ook met de Super GT -cup als mede-organisator uit solidariteit.

Laatst bewerkt: 8 apr 2014
  4. Potje-Zout

Potje-Zout Member

Leuk Bevonden:
    3
    Owhh ik vind dit ook onverwachts en baal er best wel van. Zo na het karten toen ik hem nog gezellig aan zag. Ik hoop dat je niet stopt maar al zet je je keuze door zal ook uit solidariteit stoppen met deze cup.

Laatst bewerkt: 8 apr 2014
  5. loyallronin

Leuk Bevonden:
    606
    Ik baal er ook enorm van, maar het voelt niet juist aan om zonder Pieke/Asjemenou door te gaan met racen als mede-organisator.

Ik probeer hem nog te spreken/bereiken. Of anders een weekje time-out nemen, om alles te laten bezinken.

6. f1freaky

f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

Leuk Bevonden:
    120
    Lees je PM ff

7. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    Ik doe mee aan de solidariteit naar Pieke. Zonder Pieke geen race.

8. loyallronin

Leuk Bevonden:
    606
    Ik heb Pieke nog niet kunnen bereiken.
    Ik pauzeer de Super GT cup voorlopig even voor een week tot volgende week woensdag.

Nogmaals, ik respecteer en begrijp Pieke's besluit, maar ik hoop dat ik hem kan doen besluiten om zijn eerdere beslissing te herzien.
    Ik race mee met de XBWR-cups voor de onderlinge rivaliteit/krachtmetingen. Maar voorop staat dat je wel plezier en ontspanning in de competitie moet hebben.

Als ergernis en irritatie de overhand krijgen dan verwdijnt het plezier om mee te doen.

Ik probeer wel om te winnen maar niet ten koste van alles.
    Maar soms is het onvermijdelijk dat in de hitte van de strijd, ook ik over het toelaatbare ga of te veel risico neem en een vermijdbaar incident veroorzaak.
    Ik doe dan wel een poging tot zelfreflectie en ook de schuld bij mijzelf te zoeken. (voorbeeld op Bernese Alps bij de V12, nam ik te veel risico en maakte kontakt met Tender. Mijn fout!)
    En zeker niet meteen na het incident te reageren.
    Ik vind ook dat ieder XBWR-lid de zorgplicht heeft om de sfeer binnen de club
    prettig te houden ondanks de strijd op de track.

Pieke heeft altijd als hij de benadeelde partij is geweest bij een incident zich altijd beheerst, zakelijk en professioneel gedragen.
    Maar aan ieder geduld en flexibiliteit komt een eind.

Ik denk dat freaky gewoon niet de signalen heeft begrepen dat zijn stijl van racen irritatie en controverse opriepen. Afgezien van het feit dat freaky mega-snel op de baan is, doe ik een beroep op hem om op een club-vriendelijke manier te racen: fanatiek, snel maar zonder scherpe randjes en ook de kritiek in de racereports te accepteren en daar zich op aan te passen.
    Het is niet de show van een enkele rijder maar een gezamenlijke club-show van sportiviteit, rivaliteit, wederzijds respect en zelfs vriendschap.

Bovenstaande opmerking zijn door mij geplaats uit clubbelang en om de XBWR-cups competities te laten voortbestaan.
    Dit onderwerp moet op een positieve manier worden afgesloten/opgelost want anders blijft het de toekomstige XBWR-cups door-etteren.

Laatst bewerkt: 9 apr 2014
  9. f1freaky

Leuk Bevonden:
    120
    Ik begrijp het ook,,,alleen het komt bij Pieke over of ik het niet accepteert, maar dat is totaal niet zo. Ik snap en weet dat mijn rijstijl niet goed is, en daar komt echt verandering in. Zo niet, dan ga ik een 'grote pauze nemen' om weer als herboren terug te komen. Zal laten zien dat ik clean, snel en mooie duels kan vormen zonder contact.

Laatste paar maanden gaat dat bijzonder slecht bij mij, weet niet hoe het komt, misschien door te weinig trainen, weinig concentratie, ik weet het niet. Maar ik kan één ding beloven tegen jullie. Er komt verandering en zal laten zien dat ik goed kan rijden zonder enige problemen te veroorzaken:b:
    Op Hockenheim ben ik gewoon slecht bezig geweest qua tracklimits, dat weet ik en dat besef ik ook. Ik accepteer ook de straf (vond hem in het begin iets overdreven).

Ik was het alleen met 3 dingen oneens. Dat was de illegale inhaalactie van AZT B Tender op Flavourlicious, de botsing tussen LoyallRonin en mij en de inhaalactie van mij op Asjemenou.

AZT B Tender heeft toen een youtube filmpje gemaakt over de incidentjes op Hockenheim. In Pieke zijn PM stond dat het niet is geconstanteerd door de wedstrijdleiding (botsing Loyall met mij en illegale inhaalactie), maar die zitten in het youtube-filmpje. Dus ik kon haast niet voorstellen dat het niet gezien is door de wedstrijdleiding. Daar ontstond wat onenigheid over.
    Pieke was ook klaar met mij over me rijstijl, begrijpelijk. Weet dat tie niet goed is.

Hierbij hoop ik gewoon dat Pieke zijn besluit terugneemt, en dat we gewoon lekker ouderwets gaan racen. Jammer dat dit moest gebeuren, baal hier ook enorm van,,,maar zoals ik hierboven al zei: Jullie gaan een andere f1freaky zien, dat kan ik jullie beloven:) :b:

10. loyallronin

Leuk Bevonden:
    606
    Ik ben heel blij met jouw volwassen reactie.
    Hoewel je er beter aan doet om niet meer in te gaan op het besluit van het racereport met allerlei argumenten en jouw visie. Want er is al een onherroepelijk en definitief oordeel geveld.
    Kommentaar op het racereport geeft juist weer onrust en wekt de indruk dat je je niet bij het besluit neerlegt.

Hint: Mijn inhaalaktie na jouw slip/wegglijden was trouwens kosmische interventie en gerechtigheid in reaktie op onbalans in het race-universum. :+

Weer even serieus:
    Ik spreek Pieke vanmiddag en hoop ik dat wij volgende week weer herboren verder kunnen:thumbs: De nageboorte gooien wij weg. Beschuit met muisjes \o/

Mededeling: Round 8 Fujimi Kaido reverse track wordt voorlopig uitgesteld tot volgende week woensdag 16 april 2014.
    Een korte Time-out is denk ik nu even een pleistertje op de schaafwond.

11. FuzzySkittle

FuzzySkittle Active Member

Leuk Bevonden:
    37
    Vanavond trainingsrondje ??? Even voor de ontspanning??

RACING.... because football,baseball,bowling and golf only require ONE BALL!!!

12. loyallronin

Leuk Bevonden:
    606
    Goed idee!! Ik open wel een lobby.
    Dan gaan we rijden op de tracks die na Fujimi komen.
    Free practice vanavond voor de Super GT
    Lobby open 19.45 uur

13. f1freaky

Leuk Bevonden:
    120
    Goed idee:thumbs:
    Ben er vanavond denk ik wel bij, ff examens leren vanmiddag. Vanavond lekker relaxen. Denk dat ik er maar tot 20:45 ben, daarna ga ik denk ik deze wedstrijd kijken (Hint, als je geweldig potje voetbal wilt kijken;))

14. loyallronin

Leuk Bevonden:
    606
    Waarom houdt die Atletico Madrid beer een grote lolly vast?

15. f1freaky

Leuk Bevonden:
    120
    Hahahaha, hoe verzin je ze....:+:+:thumbs::thumbs:

16. asjemenou75

asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

Leuk Bevonden:
    772
    .

Ja soms moeten zaken echt even op scherp worden gezet, goed om bovenstaande te lezen, maar ik hoop ook van harte dat je het nu echt laat zien op de baan, chat en daarbuiten, niet voor mij maar voor de groep. Dit is ook daadwerkelijk de laatste mogelijkheid om te laten zien dat je je kan aanpassen.

N.B. vanavond ben ik er echt niet bij, een weekje rust zal waarschijnlijk het e.e.a. laten bekoelen.

17. f1freaky

Leuk Bevonden:
    120
    Ik ga m'n uiterste best doen:b:

18. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    Heel goed om even een weekje rust in te bouwen.

Zoals Loyall zegt, dit moet gewoon goed opgelost worden zonder dat de sfeer en het plezier van de gehele groep vergald wordt.

Het moet gewoon duidelijk zijn dat de organisatie beslist en dat die beslissingen bindend zijn, geen ellenlange discussies. Laten we allemaal erbij stilstaan dat de mensen die XBR hebben opgezet en nog steeds met veel enthousiasme de cups organiseren hier veel tijd en energie insteken en dat zij dit in hun vrije tijd doen. Denk daar eens aan als je met ze in discussie gaat of over ze klaagt en pas je een beetje aan.

Het mag dan ook niet zo zijn dat een van die organisatoren op deze manier zou stoppen met racen. De sfeer, plezier en gezelligheid is het allerbelangrijkst! Daarnaast kan niemand iets opmerken op de objectiviteit of betrouwbaarheid van deze personen, die is altijd al zeer goed geweest.

Nogmaals chapeau dus en hopelijk kunnen we snel weer met zn allen gezellig met deze en andere cups verder.

19. loyallronin

Leuk Bevonden:
    606
    Fujimi Kaido drivers briefing 16 april 2014

[​IMG][​IMG]

Zo de briefing is geworpen uit de schoot van de race-leiding :D:+

Laatst bewerkt: 15 apr 2014
  20. f1freaky

Leuk Bevonden:
    120
    Haha mooi man...
    Wat is de stand in het kampioenschap met het slechte resultaat meegerekend?

Deel Deze Pagina