Ik begrijp het ook,,,alleen het komt bij Pieke over of ik het niet accepteert, maar dat is totaal niet zo. Ik snap en weet dat mijn rijstijl niet goed is, en daar komt
echt verandering in. Zo niet, dan ga ik een 'grote pauze nemen' om weer als herboren terug te komen. Zal laten zien dat ik clean, snel en mooie duels kan vormen zonder contact.
Laatste paar maanden gaat dat bijzonder slecht bij mij, weet niet hoe het komt, misschien door te weinig trainen, weinig concentratie, ik weet het niet. Maar ik kan één ding beloven tegen jullie. Er komt verandering en zal laten zien dat ik goed kan rijden zonder enige problemen te veroorzaken:b:
Op Hockenheim ben ik gewoon slecht bezig geweest qua tracklimits, dat weet ik en dat besef ik ook. Ik accepteer ook de straf (vond hem in het begin iets overdreven).
Ik was het alleen met 3 dingen oneens. Dat was de illegale inhaalactie van AZT B Tender op Flavourlicious, de botsing tussen LoyallRonin en mij en de inhaalactie van mij op Asjemenou.
AZT B Tender heeft toen een youtube filmpje gemaakt over de incidentjes op Hockenheim. In Pieke zijn PM stond dat het niet is geconstanteerd door de wedstrijdleiding (botsing Loyall met mij en illegale inhaalactie), maar die zitten in het youtube-filmpje. Dus ik kon haast niet voorstellen dat het niet gezien is door de wedstrijdleiding. Daar ontstond wat onenigheid over.
Pieke was ook klaar met mij over me rijstijl, begrijpelijk. Weet dat tie niet goed is.
Hierbij hoop ik gewoon dat Pieke zijn besluit terugneemt, en dat we gewoon lekker ouderwets gaan racen. Jammer dat dit moest gebeuren, baal hier ook enorm van,,,maar zoals ik hierboven al zei:
Jullie gaan een andere f1freaky zien, dat kan ik jullie beloven :b:
Klik om te vergroten...