1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 61]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 7 mei 2012.

  1. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Jammer Barcelona uitgeschakeld, gelukkig is er nog een Bayern over om van te genieten.
     
  2. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Denk dat je dit seizoen meer van Atletico kunt genieten dan van Barca
     
  3. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
  4. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Meh, zie genoeg wedstrijden van Atletico (bijna allemaal) maar het vecht en reactie voetbal trekt me over het algemeen niet.
     
  5. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Leuk die passie ja, maar het voetbal van Atletico is gewoon ontzettend lelijk.
    Had overigens wel gewild dat Barça eens gemotiveerd over zou komen, maar helaas. Ik hoop op grote veranderingen deze zomer. :mad:
     
  6. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Ik vind het voetbal van Barça maar lelijk. En retesaai ook.
     
  7. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    De wedstrijd tussen Atletico en Barça was gewoon anderhalf uur lang een mix van passie, inzet, ziel, emotie. Niet eerder een team gezien dat zo ongelofelijk gepassioneerd speelt. Nee, ze winnen de CL er niet mee, maar dit voetbal plus zo'n schitterende coach is toch wel een briljante combinatie zeg. _O_
     
  8. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    Barcelona heeft hele mooie wedstrijden gespeeld (1-2 jaar terug). Maar op een of andere manier heb ik het ze nooit gegund. Mooie combinaties maar als het even kon ook mauwen en een andere een kaart aannaaien. Hou ik helemaaal niet van.
    Van mooie spel was vanavond ook weinig te zien. En ik heb volop genoten van Atlético!!
    Wat een passie en doorzettingsvermogen. Heerlijk om te zien. Gun het ze van harte.
    Vond overigens ook helemaal niet lelijk, genoeg mooie passjes gezien.

    Van mij mogen ze de cup winnen.
     
  9. Fergie

    Fergie FR vak W1

    Berichten:
    938
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat Barca het mooie spel niet kon maken was Barca zelf niet aan te rekenen.

    Atletico is gewoon discipline gecombineerd met passie en power. Heerlijk om naar te kijken.
     
  10. Olifunf

    Olifunf Runnin on Acid

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    16
    Die van atletico liepen anders ook flink te janken om kaarten en penaltys. Is het Spaans theather voetbal wat in de liga ook elke week te zien is. Kun je barca niet aanrekenen dus.
     
  11. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Zelf had ik ook wel meer gehoopt dat Barca er vol op zou spelen, was beetje het Vitesse - Ajax verhaal gisteren.

    Barca moet maar hongerig worden naar succes, het constant druk zetten op de tegenstander bij balverlies, wat onder Pep zo geweldig was.
    Mooiste voetbal wat ik ooit heb gezien, helaas is dat voorbij en ach dan is het voetbal in mijn ogen wat minder bij de andere clubs.

    Kijk ook wel graag naar Bayern (wat toch wel een klein beetje lijkt op het Barca uit de gloriejaren)
     
  12. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    8.739
    Kijk wat Ajaxwedstrijden terug van 94/95/96. Ik zal nooit meer vergeten hoe ze toen elke tegenstander hun wil oplegden. _O_
     
  13. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    Nou ik doe het toch! _0/

    :+
     
  14. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    We hebben vorig seizoen het einde van het Barca tijdperk al meegemaakt hoor toen ze zo kapot gemaakt zijn door Bayern. Maar 3 a 4 jaar geleden stond er echt geen maat op dat team. Iedereen werd als een stel amateurs weggezet tegen Barca.
     
  15. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Ben er eerlijk gezegd niet rouwig om dat het gedaan is. Knap wat ze deden maar het voetbal sprak me echt niet aan.
     
  16. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Heb de wedstrijden toen bewust meegemaakt:+ vind het niveau wat Barcelona had toch echt hoger.
    Neemt niet weg dat wat Ajax deed absoluut geweldig was.
     
  17. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Riiight. Zoals toen Inter ze uit elkaar trok met 3-1 zeker?
     
  18. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    8.739
    Really? O ikke niet. Hoe ze toen Bayern opjaagden en uit bij Real met 0-2 wonnen terwijl het eigenlijk al 0-4 was. Prachtig.
     
  19. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Het zegt misschien wel wat dat je die wedstrijd specifiek nog herinnert. Noem nog eens een aantal verliespartijen van Barça uit die tijd. Die zijn op één hand te tellen verwacht ik.

    Ik ben absoluut niet pro-Barça, maar je kunt niet ontkennen dat zij het voetbal de afgelopen vijf jaar hebben gedomineerd. Of in ieder geval de toon hebben gezet.
     
  20. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Real Madrid - Bayern München
    Atletico Madrid - Chelsea


    ... leuke potten hoor.
     

Deel Deze Pagina