Nee die zag ik staan op IMDB idd, die moet ik zo te horen dan echt gaan checken.
Spring Breakers
Ben het gaat kijken omdat de ene zegt ''bagger'' en een ander zegt ''Geweldig. Misunderstood masterpiece.'' Hoe iemand ingodsnaam de film een meesterwerk zou kunnen noemen ontgaat mij volledig.
Slecht en soms zelfs bedroevend acteerwerk (van vooral de zeer onnodige Gucci Mane, die al niet eens kan rappen, laat staan acteren, mijn god zeg.) niet dat die grieten nou zulke geweldige acteerprestaties leverden, absoluut niet. Op geen enkel moment kon ik met hun meeleven, ze waren eerder vervelend dan echt interessant. Dan het eeuwige gezever hoe geweldig een spring break is en ik werd simpel van die scenes later in de film dat de acteurs het nodig vinden om een zinnetje onnodig vaak te herhalen. Wellicht ontbrak het gewoon aan inspiratie bij die mensen. In het begin van de film is er een soort duister sfeermuziekje te horen, maar het past er totaal niet bij vind ik. Daarnaast die goedkope gun geluiden die je soms om geen enkele reden krijgt te horen....zucht.
James Franco's personage is ook echt om te janken gewoon. Ik las ook op IMDB dat de film disturbing genoemd wordt en ga zo maar door, maar ik zou het gewoon slecht willen noemen. Er is niets disturbing aan deze film, want alles komt totaal niet geloofwaardig over. Hilarisch slechte scenes ook , hoe die grieten
gewoon al die mensen afschieten op Gucci Mane's landgoed...alsof ze een super dikke training hebben gehad en daarom zo accuraat kunnen schieten, effe serieus zeg. En dan later rondrijden in zijn Lambo alsof er niets aan de hand is en alsof ze uberhaupt met zoiets wegkomen.
Gewoon een kutfilm. Ik begrijp de boodschap hoor, veel ervan zou echt wel kunnen gebeuren, maar alles eromheen is crap en dit had veel beter gedaan kunnen worden. Om te beginnen met acteurs en actrices die wel kunnen acteren en door iemand die gewoon een goede film kan maken. Slaapverwekkende onzin!
Ik heb hier reacties van mensen voorbij zien komen die zeer enthousiast waren over de film. Please do explain.
Klik om te vergroten...