Western Conference
1st round
*Spurs winnen sowieso van Dallas. Valt weinig over te zeggen. Dallas is niet goed genoeg. 4-0 of 4-1.
*Rockets vs Blazers vind ik erg moeilijk. Ik hoop dat Portland wint maar Houston heeft een team met meer playoff ervaring en ik denk dat dat de doorslag zal geven. 4-2 of 4-3 voor Houston.
*OKC vs Memphis. Opnieuw moeilijk maar OKC moet dit winnen als ze kampioen willen worden. 4-3.
*Clippers winnen van GSW. CP3/Griffin/ en Doc > GSW/Jackson. 4-1.
2nd round
*Spurs kennende winnen ze dit ook. Al zie ik Houston wel stunten.
4-2 of 4-3.
*OKC vs Clippers, geen idee wie dit wint. Close series, 4-3 voor OKC.
Conference finals
*Spurs vs OKC -> OKC wint net zoals vorige keer. 4-3
Eastern Conference
1st round
*Atlanta is te zwak door o.a. blessures. Indiana wint dit 4-1.
*Bulls defense > alles wat de Wizards te brengen hebben. Ik denk wel dat dit een leuke series wordt met John Wall maar het ontbreekt ze aan ervaring, defense van de Bulls is te goed en de bulls hebben Thibodeau.
*Bobcats zijn één van de betere defensive teams in de NBA maar dit winnen ze niet. 4-1 voor Miami.
*Raptors vs Nets wordt ook een leuke series. Brooklyn gaat door omdat ze een beter team hebben (D-Will, JJ, Pierce, KG, ...) en een diepe bench.
2nd round
*Defense vs Defense. Ik zie Chicago hier echt stunten wanneer Pacers nog altijd erg slecht en matig basketbal spelen. Anders wint Indiana waarschijnlijk. 4-3.
*Nets hebben laten zien dat ze van Miami kunnen winnen maar als Miami weer hun typische playoff basketbal speelt dan zie ik Brooklyn niet winnen. Zou natuurlijk wel mooi zijn. Van mij mag Brooklyn stunten maar ik zie het niet gebeuren. 4-2 voor Miami.
Conference finals
*Miami vs Bulls. Miami wint 4-2 of 4-3. Ik hoop op een conference finals zoals 2 jaar geleden tussen Miami en Boston.
NBA Finals
OKC wint deze keer. Finals MVP Westbrook.
==============================
Echt moeilijk eigenlijk. Memphis kan van OKC en Clippers winnen. Clippers kunnen van OKC/Memphis winnen. Ik denk dat je sowieso OKC/Spurs of Clippers in de NBA Finals gaat zien.
Nets kunnen stunten tegen Miami. Ik hoop dat dit gebeurt zodat de Pacers naar de NBA finals gaan.
Laatst bewerkt: 17 apr 2014