Het "op elkaar lijken" hebben ze sinds kort het glamour systeem voor. Je kan nu bijna alle gear eruit laten zien als andere gear, maar met behoud van de stats. Dus vind je bv. een lv 10 body piece leuk, dan kan je de body piece welke je nu gebruikt op lv50 er uit laten zien als die lv10 body met behoud van de lv50 stats.
De relic wapens zijn met de laatste patch ook gewijzigd en deze kun je nu upgraden dmv nwe quests. Momenteel zijn er 2 upgrade tiers beschikbaar maar er volgen snel meer, morgen is er een nwe patch dus wellicht morgen al nwe tier. Deze 2 nwe tiers zijn niet lastig maar wel tijdrovend, en als ze dit goed door ontwikkelen dan wordt de relic misschien een soort van elite wapen als in 11.
De Endgame van 14 begint wel wat pittiger te worden, ik weet niet hoever je in coil bent geweest? Coil 2 is recent toegevoegd maar deze heb ik nog niet kunnen proberen, static van ons zit op turn 5 van Coil 1. En heb je de Extremes al gedaan? Titan EX is ook niet makkelijk. Verder moeten we natuurlijk even afwachten tot de eerste echte add-ons, deze gratis patches zijn wel top maar de echt grote toevoegingen, zoals Sky en Sea bv in 11, moeten nog komen. En voor Sky, Sea en ToAU was er in 11 ook enkel dynamis als Endgame geloof ik.
Laatst bewerkt: 23 apr 2014