2 heerlijke races gehad!!
Seat-kwalificatie ging helaas niet goed, reed m'n snelle ronde dirty en starte op 7. Wel een héérlijke rollende start meegemaakt (startte haast tegelijk met freaky, zie videofragment 1) en lag voor start/finish al 4e. Asjemenou kunnen verschalken via de buitenkant (fragment 2) en een sterk rijdende Coldzero na een zeldzaam foutje (fragment . In de slotfase nog redelijk in de buurt kunnen komen van Freaky, maar die liet met een bijzonder snelle ronde in de eindfase zien dat hij de verdiende winnaar was.
Heat 2 wat minder fortuinlijk.. Ik (maar vooral ook Freaky) konden net om een wat eerder remmende auto heen bij de start (fragment 4 en 5) maar toen volgde mijn dieptepunt van de race.. Een vervelende (beginners)fout.. Met AlphaNL vlak voor me remde ik bocht 1 aan op de cerbstone... Glijdend en slippend belandde ik achterop AlphaNL (fragment 6) en verprutste daarmee mijn, maar veel meer nog Alpha's race.. Sorrysorrysorry Daarna met enorm veel moeite (en plezier, want het was wel leuk!) Freaky een hele tijd achter me gehouden nadat ik Flavourlicous verschalkt had (fragment 7).
Wat ik nog wel een beetje grappig vond... Is dat Freaky me er tijdens de race ervan betichtte de pitstraat-chicane af te hebben gesneden, terwijl hij (inderdaad) uitdrukkelijk had benadrukt dat dit niet de bedoeling was, dat het zo ongeveer het ergste was wat je deze race kon doen (op het met een superstomme fout elimineren van Alpha in rondje 2 na:::0 ). Er zal/zou een onderzoek volgen werd aangekondigd (wat opzich akkoord is, maar moet dat zo tijdens de race worden aangekondigd) ook al wist ik dat ik netjes binnen de ljintjes bleef.
Wat schetste mijn verbazing... Freaky zelf snijdt met 2 bandjes de pitchicane af haha (Fragment . Ik neig ernaar om een klacht in te dienen want dit was van te voren uitdrukkelijk verboden, maar ik denk dat dat de sfeer niet ten goede komt, en ik ga niet moeilijk doen over 1 cm Niet verrassend nam ik hem zelf wel netjes binnen de lijntjes (fragment 9). Ben niet boos hoor, vond het wel grappig
Zie het als een lesje Freaky! Niet roepen vóór je beurt, en ook bij jezelf te rade gaan:b::b:
Wel strak gereden man
[yt]Z91zC8KtGMQ[/yt]
Laatst bewerkt: 27 apr 2014