Bezinning en duidelijkheid.
• Netjes twee bandjes binnen de witte lijnen.
Wat betreft de pits:
• Pit entry nemen zoals die hoort en dus niet rechtdoor (ook hier geldt 2 bandjes op het asfalt).
Mijn vragen(LoyallRonin):
Voor de uitslag maakt het nu niets uit. Ook heeft het geen tijdwinst voor freaky opgeleverd.
Van wat ik zag heeft freaky strak en beheerst de gevechten aangegaan. @freaky: Respect voor de zichtbare verandering in race-stijl.
Natuurlijk ook respect voor de laatste reactie van Tender hierboven.
Alleen is nu een onderwerp in de rijders-briefing de bananenschil.
Maar door het onderwerp "pit-entry" duidelijk te vermelden en te omschrijven in de briefing is het een dwingende verplichte regel geworden.
Ongeacht of er voordeel wordt gehaald.
Ik wil wel duidelijkheid !
Als de regels niet duidelijk zijn krijg je dit soort discussies.
Volgens mij vallen de curbs buiten de de witte markeringslijnen van de track/asfalt.
En zie ik op de replay dat freaky eerst met de beide voorste wielen/banden volledig buiten de witte markeringslijn zit en daarna nog een keer volledig met de beide achterste wielen/banden buiten de witte markeringslijn zit als hij met de beide linker wielen/banden op de curbs zit.
Mijn vragen als deelnemer zijn:
-moeten wij de regels minder streng of uitgebreid maken zodat wij geen discussie en irritatie krijgen als een regel wordt overtreden? En blijft het gezellig maar onduidelijk.
-Of moeten wij de regels niet handhaven omdat er irritatie en frustratie ontstaat. Onduidelijk en en willekeur tot gevolg hebbende.
Of moeten wij consequent zijn in het handhaven van de regels zodat er duidelijkheid blijft.
Of een racereport zakelijk met een vertraging van 48 uur indienen zodat de adrealine niet meer door ons bloed kolkt en pas na het bekijken van de replay. Dus niet vooraf al een interpretatie gaan ventileren tijdens of vlak na de race..
Wat gaat het dus worden? Ik vind dat het nu onduidelijk is.
Opmerking: Het gaat mij niet om sancties voor de verreden race op Mugello, maar om duidelijkheid voor de komende races.
Graag een zakelijk antwoord van de race-control of XBWR-bestuur/aandeelhouders
Ik wil namelijk niet dat het XBWR racen door kleine meningsverschillen en/of irritatie uit elkaar valt.
Bedankt voor de aandacht......laterrrrrr!
Laatst bewerkt: 28 apr 2014