1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 40]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 30 jan 2012.

  1. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Dat zou voor United natuurlijk een geweldige aankoop zijn, maar hij zal veel kosten en het herstel kost natuurlijk nog lang. Nog steeds doodzonde van zijn blessure. Ik ben trouwens ook bang dat Depay wel eens zou kunnen vertrekken deze zomer, zeker als hij wat minuten maakt op het WK. Al dat geslijm van Louis over Depay doet me denken dat hij Depay als 'future player' wel mee zou kunnen nemen naar z'n nieuwe club.
     
  2. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Depay bij ManU zou niet eens heel vreemd zijn. Dat soort spelers kunnen ze daar wel gebruiken.
     
  3. terror stefan

    terror stefan Active Member

    Berichten:
    206
    Leuk Bevonden:
    0
    ze kunnen beter es echte toppers halen.. en van die geweldige jeugdopleiding is blijkbaar ook niks meer over. die tijd dat ze met eigen fantastische talenten als Beckham, de Nevilles en Scholes bijv. prachtig voetbal speelden is wel over, alleen maar kopen net als dat dramatische Chelsea.
     
  4. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Ze kunnen juist beter jonge spelers (toppers in wording halen) i.c.m met 3 topspelers.
    Al mogen ze van mijn part gewoon lekker een paar jaar op die 7e plek blijven hangen. :+
    SAF, Moyes en nu Van Gaal.. het voetbal van United gaat er iig niet mooier op worden.
     
    Laatst bewerkt: 26 apr 2014
  5. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Frank de Boer zou gepolst zijn voor Spurs.. Donder op! Eerst Verthongen, toen Eriksen en nu De Boer..
     
  6. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Zou een leuke club voor 'm zijn, denk ik. Liverpool (Rodgers), City (Pellegrini), United (Van Gaal) en Arsenal (Wenger) zijn gewoon al bezet. Daar werkt hij weer met Eriksen en Vertonghen, maar het is zo jammer dat de overige 90 miljoen zo zaadslecht geïnvesteerd is. Dat team is echt matig..
     
  7. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    De Boer ontkent het tot nu toe.
     
  8. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Die wacht natuurlijk eerst rustig af wat er bij Barcelona gaat gebeuren
     
  9. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ik hoop natuurlijk dat Frank vertrekt. Enerzijds omdat ik het hem gun en hem zie als een grote trainer die thuishoort in de top, anderzijds omdat die macht van Ajax in de Eredivisie ook wel eens afgelopen mag zijn (ja ik geef FdB grote credits daarvoor) ;).

    Denk alleen niet dat voor de Spurs gaat. Ik denk dat hij een club wilt met meer mogelijkheden. Ik vind Tottenham noujuist de enige subtop-club in de Premier League waarvan ik de mogelijkheden niet echt hoog inschat.
     
  10. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    En wie gaat dan dan de coach worden bij Ajax?

    Ik vind/hoop dat De Boer nog minstens 2 jaar blijft. De selectie die hij nu tot zijn beschikking heeft en de hele organisatie er rond is eindelijk 'clean' en heeft geen connectie meer met het vorige bestuur. Dit is het eerste jaar met een erg jong team dus zou ik ze graag nog 2 jaar onder De Boer aan het werk willen zien zodat hij de mogelijke vruchten er van kan plukken.

    Plus, als de kans bestaat om 5 keer achter elkaar kampioen te worden dan moet je dat sowieso proberen. Toch wel een unicum.
     
  11. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    5-1 van PEC verliezen en denken dat je naar Barcelona kunt. :emo:
     
  12. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Al word je 10 keer achter elkaar kampioen...lekker boeiend...

    Ik denk dat de Boer na het drama in Milaan en tegen Salzburg nu eens ook in Europa wat wil gaan presteren en met Ajax is die kans nu éénmaal gering. Als je ziet wie er ook dit jaar allemaal bijtekenen...daarmee ga je gewoon geen hoge ogen gooien en wat boeien die prijzen in Nederland nu iemand als Frank, die als speler zoveel heeft gewonnen.

    @Hierboven, die 5-1 bij PEC was gewoon het zoveelste voorbeeld van die 11 mongolen die op het veld staan. Tegen Milaan stond Frank met tranen in zijn ogen en ik denk dat er maar 3-4 spelers met hem waren die dat besef hadden. PEC was een complete wanvertoning en eigenlijk hét voorbeeld dat de wil er bij het team niet is, maar bij Frank des te meer.
     
    Laatst bewerkt: 28 apr 2014
  13. Fergie

    Fergie FR vak W1

    Berichten:
    938
    Leuk Bevonden:
    0
    Een trainer beoordelen op één wedstrijd. Oke.
     
  14. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Dit wist iedereen op voorhand al en is dus niks nieuws. Ik snap niet waarom dit zo gedramatiseerd wordt.

    De Boer kan bijna overal aan de slag enkel vind ik dat hij nog wel wat kan leren bij dit Ajax. Uiteindelijk moet hij ooit wel eens de stap zetten naar het buitenland en kennis maken met een ander systeem/management/omgeving/spelers dus daar leer je ook weer wat bij.

    Ik vind enkel dat hij hier nog wel wat kan leren, kijk maar naar zijn wissels.
     
  15. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Neymar deed het bij Santos ook aardig maar bakt er bij Barcelona vrij weinig van dus resultaten uit het verleden zeggen niet alles :emo:
     
  16. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Goede vergelijking. Feit is gewoon dat de Boer nog lang niet klaar is om coach te worden van een team als FCB. Eredivisie stelt als competitie natuurlijk niets voor en in Europa heeft hij ook nog te weinig bereikt.
     
  17. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Als een draak als Martino trainer van Barcelona kan worden dan zouden ze Frank zelfs moeten smeken.
     
  18. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Tottenham vind ik helemaal niks. Een paar aardige spelers maar geen top en lang niet goed genoeg om in de top vier te komen. Ik zou vriendelijk bedanken als ik hem was, want daar is geen eer te behalen.
     
  19. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467

    Degraderen met Sparta kan wel maar kampioen met ajax zou dan niet kunnen?

    Jij hebt er echt kijk op merk ik wel
     
  20. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Situatie van meer dan tien jaar geleden is natuurlijk niet met nu te vergelijken. ;)
     

Deel Deze Pagina