Rank Legendary
Dus je gaat van 25 naar 1. En als je 6 sterren verzamelt op 1 ben je Legendary. Wanneer je legend bent kan je niet meer terug vallen naar een lager rank en je ranking word vervangen met MMR wat betekend op welke plaats je op de MMR ranking staat.
Vind MMR trouwens maar een apart systeem. In theorie zou het goed moeten werken maar ik speelde dus een paar minder sterke decks(zwak tegen aggro) krijg ik gelijk games tegen low ranked spelers met hun stomme aggro crap. Is mijn ranking gelijk van plaats 800 naar 1500 gegaan. Nu speel ik Kitkatz controle warrior en stijgt mn rating veel te langzaam. Ben 100 plaatsen in een keer gestegen omdat ik geluk had om tegen een 300ish ranked speler te mogen spelen, dan kan je punten verdienen maar verder gaat het veel te langzaam. RNG speelt eenmaal een grote rol in dit spel en als je pech hebt dat je verliest tegen een low ranked speler kan je weer opnieuw beginnen met klimmen.
Deck van alchemixt is trouwens een prima deck voor ladder. Ik zou freezing trap switchen voor steady shot trouwens. En misschien Mukla ook. Als je veel druids tegenkomt heb je steadyshot nodig. Bow en Leeroy zijn nice als je moet racen.
Laatst bewerkt: 29 apr 2014