1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Hearthstone: Heroes of Warcraft. Cardgame gemaakt door Blizzard

Discussie in 'Games' gestart door Le Lastpak, 24 jan 2014.

1. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Heb al een aantal keer 8/9 keys gehaald. Wist niet dat je in arena meer dan 3x dezelfde kaart in je deck kon doen.

Zal eens gaan kijken voor een goede Warrior of Hunter decks. Vond de Paladin decks op de Innkeepers Invitational het extreem goed doen.

2. heuft

heuft Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    Als je arena doet moet je in het begin je kaarten kiezen. Maar zijn dan willekeurige kaarten? Of kaarten die je zelf onlocked heb.

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI G700-U10 met Tapatalk

3. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Zijn willekeurig en zijn niet de kaarten die je unlocked hebt. Overigens mag je de kaarten ook niet houden. Je kiest eerst je class uit 3 random classes. Daarna krijg je 30x 3 kaarten te zien waarvan je er 1 mag kiezen voor je deck. Met ditmdeck moet je spelen totdat je 3x verliest.

Trok net 3e legendary uit een pakje. Illidan.

4. heuft

heuft Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    Ok omdat er ook arena decks zijn. Dus vroeg me al af hoe je die kan krijgen. Maar die zekerheid hen je dus niet.

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI G700-U10 met Tapatalk

5. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Dat zijn denk ik voorbeelden wat mensen gedraft hebben en mee gespeeld hebben. Die decks maken weinig kans tegen de constructed decks.

Even een vraagje: ik heb epics zoals Southsea Captain, Sea Giant, Molten Giant. Zijn dit kaarten die je kunt disenchanten? Met andere woorden crapkaarten?

6. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Oh dat moet je niet serieus nemen. Dat waren de dark ages van Hearthstone toen ranked nog niet bestond. Mensen speelden toen de meest rare decks. :+

Southsea Captain is slecht omdat pirates slecht zijn. Sea Giant is alleen in arena goed, momenteel zie je de kaart nooit in constructed. Molten Giant is nice in handlock, die moet je sowieso houden.

Laatst bewerkt: 28 apr 2014
  7. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
  8. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Ik zou een deck uit 2014 pakken :+

Ik zou gewoon mn Hunter deck bouwen en proberen om een Leeroy te craften. Heb je meteen een deck waarmee je 'makkelijk' legendary kan halen. Deck is niet eens zo heel duur geloof ik.

Laatst bewerkt: 28 apr 2014
  9. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Moet ik Leeroy en King Mukla voor craften. Heb wat kaarten gedisenchant en heb ongeveer 1600 dust. Heb Sylvanas, Thalanos en Illidan nog als legendaries.

10. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Mukla speel ik niet meer. Is een stampeding kodo geworden, een rare.

11. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Tegen kaarten zoals Acolty of Pain?

12. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Onder andere, het is sterk tegen Hunters en Controle Warriors. Ook is het nice tegen Zoolocks. Het killed een buffed argent squire, 2/2 met taunt en divine shield door defender of argus.

Het is ook een goede target voor Houndmaster late game. Savanah Highmane wil je niet buffen omdat het dan 8 damage doet. Dan valt het in Big game hunter range.

Je moet in Hearthstone altijd een beetje opletten met taunts en buffs. Classes zoals Druid en Rogue hebben geen goede singletarget removal en spelen blackknight. Druid speelt vaak ook een biggame hunter tegen ragnaros. Rogue speelt geen BGH omdat ragnaros niet zo sterk is tegen rogue. Dus als je de classes en decks kent kan je goed voorspellen wanneer je een minion moet buffen of niet.

Ik run dus geen Mukla meer en heb nu 2 minions in mn 5-slot. Kodo en Rhino(die beasts charge geeft), ik speel ze allebei om te kijken welke ik fijner vind, en eigenlijk is 1 van beide prima momenteel.

13. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Thx voor de info. Ben nu het volgende deck aan het proberen:

http://hearthstonetopdeck.com/deck.php?d=1607&filter=current

Zal eens kijken hoe goed het doet en eventueel aanpassingen maken. Ben nog niet heel hoog in rank atm.

Welke rank moet je halen voor die legendary kaart dit seizoen? Volgens mij heb ik nog een dag of niet?

14. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Rank Legendary :+

Dus je gaat van 25 naar 1. En als je 6 sterren verzamelt op 1 ben je Legendary. Wanneer je legend bent kan je niet meer terug vallen naar een lager rank en je ranking word vervangen met MMR wat betekend op welke plaats je op de MMR ranking staat.

Vind MMR trouwens maar een apart systeem. In theorie zou het goed moeten werken maar ik speelde dus een paar minder sterke decks(zwak tegen aggro) krijg ik gelijk games tegen low ranked spelers met hun stomme aggro crap. Is mijn ranking gelijk van plaats 800 naar 1500 gegaan. Nu speel ik Kitkatz controle warrior en stijgt mn rating veel te langzaam. :mad: Ben 100 plaatsen in een keer gestegen omdat ik geluk had om tegen een 300ish ranked speler te mogen spelen, dan kan je punten verdienen maar verder gaat het veel te langzaam. RNG speelt eenmaal een grote rol in dit spel en als je pech hebt dat je verliest tegen een low ranked speler kan je weer opnieuw beginnen met klimmen.

Deck van alchemixt is trouwens een prima deck voor ladder. Ik zou freezing trap switchen voor steady shot trouwens. En misschien Mukla ook. Als je veel druids tegenkomt heb je steadyshot nodig. Bow en Leeroy zijn nice als je moet racen.

Laatst bewerkt: 29 apr 2014
  15. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Mukla eventueel switchen voor Kodo/Rhino?

16. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Ah dat is dus dat getal in je legendary screenshot.
    Vroeg me dat al af.

17. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Ik heb het gedaan omdat ik Mukla een slechte kaart vind. Je tegenstander krijgt 2 bananen waardoor ze 2 mana hebben om hun board te verbeteren zonder extra minions te spelen wat je unleash minder sterk maakt. De kracht van midrange hunter is dat je tegenstander bijna geen minions kan spelen.

Daarnaast is 5/5 niet zo heel speciaal, spells die het kunnen killen kosten ook maar 3 mana dus basicly krijg je geen tempo voordeel en zit je nog steeds met de drawback van Mukla.

Momenteel vind er een toernooi plaats tussen EU spelers en spelers uit China.

http://www.twitch.tv/2p_entertainment

Lifecoach doet mee, bedenker van midrange Hunter en Savjz! Denk dat we veel Hunter decks gaan zien vandaag.

Laatst bewerkt door een moderator: 29 apr 2014
  18. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Die sig, lastpak. :lol:

Speel het nu ook al een tijdje. Heb het meeste succes en plezier met Warlock en Hunter maar probeer nu een beetje alle classes naar lvl 20 te helpen en af en toe arena te doen. Moet nog een hoop unlocken.

HeteBLKSM #2706

19. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Het erge is dat ik het lees en dan gelijk de stemmetjes erbij hoor :+

20. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Haha China is gesloopt door EU met 4-0

Deel Deze Pagina