Het Werk, Inkomsten & Ervaringen topic

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Danger, 15 okt 2008.

1. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Klacht indienen, klaar.

Rustig rondvragen of meerdere collega's hiervan last hebben, vragen hoe zij de manager vinden en dan als je genoeg munitie hebt: MUTINY I SAY! ARRRFGGHHHH GTFO DIKKESHITZOOOIIIII

Laatst bewerkt: 21 apr 2014
  2. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.968
    De filiaalmanager is eind 30 oid en die assistentmanager is 26, en is geloof ik z'n eerste aangestelde functie na het volgen van zo'n become a manager van de Albert Heijn opleiding. Ik wil er zelf nou ook niet al te veel werk van maken, en m'n vriendin moet gewoon een klacht indienen, maar dat durft ze niet. Maar als ik dit soort dingen hoor word ik er af en toe nog wel redelijk gefrustreerd van.

3. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Heeft ze geen algemeen filiaal manager die nog boven die 2 staat? Anders idd gewoon klacht bij HR indienen

4. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    17.968
    Ja die hebben ze.
    Maar ik vind het ook zo gaar om als oudmedewerker een klacht in te dienen. :+ En dat zal alleen maar weer wellicht kutter doorwerken op m'n vriendin.

5. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Jij moet niks doen idd, als ze er mee zit moet ze zelf een klacht indienen

6. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Als het goed is heeft de AH ook een vertrouwenspersoon. Ik raad je vriendin aan om daar zsm een gesprek mee te plannen zodat ze haar verhaal kwijt kan en samen met diegene een plan van aanpak kan opzetten. Voor je het weet loopt het uit de hand.

7. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    17.968
    Ze wilt nu een gesprek met de manager zelf aangaan, maar dat heb ik haar afgeraden. Heb gezegd dat ze het hogerop moet zoeken. Wat blijkt, de regiomanager is weg en die supermarktmanager heeft nu tijdelijk geen baas. Een vertrouwenspersoon is idd een optie, zal het even doorgeven. :)

Laatst bewerkt: 21 apr 2014
  8. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    17.968
    Logo's van bedrijven op je CV, doen of niet?

9. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Waarom zou je dat doen :-/

10. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    17.968
    Het is opvallender en Linkedin doet het toch ook? :+

11. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Haha, waarom een kermis van je cv maken? 8)

12. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    17.968
    Tsja, ik lees de ene website dat het een goed idee is, valt het meer op etc.
    Andere website stelt idd dat je cv dan net een kermis wordt.
    edit: fucking kermis :lol:

13. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Ja, is toch ook zo. Paar lampjes erbij en het feest is compleet! :+ Gewoon lekker overzichtelijk, strak en netjes houden...

14. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    17.968
    :p

Wie is hier CV pro (die er dus alles over weet...) en wilt mijn CV nakijken? Matrix ofzo?

Lijkt me trouwens ook leuk om te posten wat iedereen van XBW momenteel doet qua werk/studie/toekomstplannen. Leuk om te weten van elkaar wellicht :)

15. Garrett

Garrett Active Member

Leuk Bevonden:
    8.990
    Ligt er ook een beetje aan wat je doet.

Ik kan me voorstellen dat mijn CV (bedrijfsjurist) er saaier uitziet dan van een creative designer ofzoiets.

16. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.617
    Ik was altijd van plan om eens met InDesign mijn creatieve geest te uiten maar tot dusver nog nooit nodig gebleken :p

17. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Die er alles over weet nog wel ^^

De vulling van je CV is deels afhankelijk van het type functie waar je voor solliciteert. Veel sollicitanten denken dat het goed is om een CV vooral zo groot mogelijk te maken. Zet alleen de relevante werkervaring er op en draai de chronologie om; iaw de laatste bovenaan.

Verder een beknopte omschrijving naast de functietitel geschreven vanuit de 'ik-vorm'

Voorbeeld. Testcoördinator (+ periode): In deze functie gaf ik de leiding aan een team van tien softwaretesters en was ik verantwoordelijk voor het opstellen en uitvoeren van de teststrategie binnen Service Centrum Inburgering.

Een CV moet beknopt zijn en overzichtelijk zijn :)

Verder zou ik gewoon een format gebruiken van 1 van de vele sollicitatiesites.

18. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.617
    Mja ben ik het niet mee eens. CV mag wel een beetje opvallen als je op populaire functies gaat solliciteren. Met een ingevuld sjabloontje ben je dan één van de 10 anderen.

Maar in de regel gaat het bij de meeste functies bij de meeste bedrijven vooral over wat er in staat. :9

19. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Je moet er gewoon je eigen twist aan geven (niet klakkeloos een template pakken) en het strak en overzichtelijk houden. Beknopt is goed, als het maar goed en sterk overkomt. En vergeet de competenties niet.

20. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Probeerde ik in de eerste regel ook aan te geven. Het zijn imo verder alleen creatieve functies waarbij je echt een andere CV moet willen. Voor andere functies is het toch vooral de brief en evt het gesprek waarvan je het moet hebben. Je neemt als werkgever alleen het CV even snel door om te kijken of de sollicitant voldoet aan de eisen en of er verder nog bijzondere dingen zijn (gaten in de CV, of interessante ervaring etc). Ik heb redelijk wat gesprekken afgenomen en vond het vooral belangrijk dat de informatiedichtheid van een CV zo hoog mogelijk was in een strak overzicht.

Deel Deze Pagina