Als ik uren met iets moet werken wil ik daar best voor betalen, de hele avond op een gaar dingetje rammelen gaat me meer vervelen dan dat die 67 eurders mij waard zijn Sowieso zit er een accu in en heeft het LCDtjes, zeker niet onbelangrijk als je ondersteboven op de bank in standje coma ligt en nog iets leesbaars wilt tikken. Erg vette game en door nederlanders gemaakt, speel het na een paar weken nog steeds met plezier tussendoor! Succes! Zit me hier echt op te eten, zou hem zo kopen maar heb echt het idee dat er binnenkort een nieuwe uitkomt. De a50s zijn inmiddels alweer van 2012 en er zijn twee consoles uitgekomen.
Hmm maar even reviews kijken van Luftrausers en P4G dammit, koop ik alsnog echt ziek veel games terwijl ik mij voorgenomen had deze gen eerst spellen uit te spelen..
Nice ;-) Alleen is ie niet volledig draadloos toch? Althans, ik had een reden waarom ik hem nog steeds niet heb hahahaha.
Kreeg net al een berichtje van iemand via PSN die ze ook had gekocht Astro's a60 zat ik ook even aan te denken maar 300 euro a 350 gaan ze zeker weer kosten en dat is toch net weer even te veel voor mij. Vergeet niet dat astro's nog wel even meegaan, verwacht er toch wel 4 jaar plezier van te hebben en ondersteuning blijft ook gewoon goed. Kijk maar naar de a40. Krijg ze vrijdag binnen, kan echt niet meer wachten.
Oeh, zit nu zwaar te denken aan de astro a30's met 2013 mixamp voor 149 euro op gamedumper. Weliswaar niet draadloos, maar je krijgt er wel een losse mixamp bij die je weer kan combineren met andere headsets (waaronder mijn huidige steelseries siberia v2's). Even een nachtje over slapen...
Zou ik toch niet doen, als je toch geld uitgeeft waarom niet meteen voor de a50s gaan? Zit je in een keer goed en zonder draad om je nek.
Omdat de A30s, A40s en Siberia V2´s ICM een mixamp allemaal beter klinken dan de A50´s en ik met de mixamp altijd nog een keer de headset kan upgraden. Aan de andere kant is het audio verschil redelijk verwaarloosbaar en zijn ze wel draadloos...
Door de update van Sony afgelopen week, moesten veel friends de mic-volume effe ietwat zachter zetten onder settings; die stond ineens te hoog. Kun je checken, als je praat zie je hoever de meter uitslaat. Ruis verdwijnt dan ook (althans dat was bij ons het geval).
Ik heb totaal geen last van ruis. Check of je de audio niet te hard hebt, met de links/rechts knop op de rechter oorschelp
Welke settings precies kan het niet vinden ? En nog een klein vraagje, ik krijg het geluid zowel door mn tv als headset. Maar krijg het niet alleen door de headset. Ook al houd ik de ps knop ingedrukt, apparaten aanpassen en dan headset geluid. Het is of ik hoor door beide, of ik hoor door beide niets.
Settings--->Devices-->Audio devices-->Microphone level. Hoe heb je je geluid nu aangesloten? Iets meer info please...