1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Patst uw Playstation aankoop hier!

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door Dr0kz, 17 jan 2014.

1. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Als ik uren met iets moet werken wil ik daar best voor betalen, de hele avond op een gaar dingetje rammelen gaat me meer vervelen dan dat die 67 eurders mij waard zijn :+
    Sowieso zit er een accu in en heeft het LCDtjes, zeker niet onbelangrijk als je ondersteboven op de bank in standje coma ligt en nog iets leesbaars wilt tikken.

:thumbs: Erg vette game en door nederlanders gemaakt, speel het na een paar weken nog steeds met plezier tussendoor! Succes!

Zit me hier echt op te eten, zou hem zo kopen maar heb echt het idee dat er binnenkort een nieuwe uitkomt. De a50s zijn inmiddels alweer van 2012 en er zijn twee consoles uitgekomen.

2. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Hmm maar even reviews kijken van Luftrausers en P4G :+ dammit, koop ik alsnog echt ziek veel games terwijl ik mij voorgenomen had deze gen eerst spellen uit te spelen..

3. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    Ja maar sale!! Ken het probleem maar al te goed :p

4. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66

Astro A50 :+

5. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ja en dan zijn er nog geen eens games voor de PS4 in de sale :emo: gaat nog wat worden zo...

6. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Nice ;-)

Alleen is ie niet volledig draadloos toch?

Althans, ik had een reden waarom ik hem nog steeds niet heb hahahaha.

7. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Volledig draadloos, alleen wel met USB van de PS4 naar de Mixamp voor voeding en chat :)

Laatst bewerkt: 30 apr 2014
  8. assaultpr0

assaultpr0 Active Member

Leuk Bevonden:
    90
    Verdomme, stop met die goedkope Astro´s! Dat is verdomme een halve Xbone, maar ik wil ze!

9. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Kreeg net al een berichtje van iemand via PSN die ze ook had gekocht :D Astro's a60 zat ik ook even aan te denken maar 300 euro a 350 gaan ze zeker weer kosten en dat is toch net weer even te veel voor mij.

Vergeet niet dat astro's nog wel even meegaan, verwacht er toch wel 4 jaar plezier van te hebben en ondersteuning blijft ook gewoon goed. Kijk maar naar de a40. Krijg ze vrijdag binnen, kan echt niet meer wachten.

10. assaultpr0

assaultpr0 Active Member

Leuk Bevonden:
    90
    Oeh, zit nu zwaar te denken aan de astro a30's met 2013 mixamp voor 149 euro op gamedumper. Weliswaar niet draadloos, maar je krijgt er wel een losse mixamp bij die je weer kan combineren met andere headsets (waaronder mijn huidige steelseries siberia v2's). Even een nachtje over slapen...

11. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Zou ik toch niet doen, als je toch geld uitgeeft waarom niet meteen voor de a50s gaan? Zit je in een keer goed en zonder draad om je nek.

12. assaultpr0

assaultpr0 Active Member

Leuk Bevonden:
    90
    Omdat de A30s, A40s en Siberia V2´s ICM een mixamp allemaal beter klinken dan de A50´s en ik met de mixamp altijd nog een keer de headset kan upgraden. Aan de andere kant is het audio verschil redelijk verwaarloosbaar en zijn ze wel draadloos...

Laatst bewerkt: 1 mei 2014
  13. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik heb ook die A50. Echt een chille headset en volledig draadloos op de PS4. Goed geluid ook!

14. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Ze zijn gisteren al binnen gekomen :D Alleen ik heb nog wel ruis, heb jij dit ook ?

15. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Als hij bij mij ruist gaat ie per direct terug...

Hopelijk is het gewoon dat je hem tever amplified

16. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Net binnen en ruist als een gek ja, eerst maar's ff die firmware updaten :+

17. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Door de update van Sony afgelopen week, moesten veel friends de mic-volume effe ietwat zachter zetten onder settings; die stond ineens te hoog.

Kun je checken, als je praat zie je hoever de meter uitslaat.

Ruis verdwijnt dan ook (althans dat was bij ons het geval).

18. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik heb totaal geen last van ruis. Check of je de audio niet te hard hebt, met de links/rechts knop op de rechter oorschelp

19. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Welke settings precies kan het niet vinden ?

En nog een klein vraagje, ik krijg het geluid zowel door mn tv als headset. Maar krijg het niet alleen door de headset. Ook al houd ik de ps knop ingedrukt, apparaten aanpassen en dan headset geluid. Het is of ik hoor door beide, of ik hoor door beide niets.

20. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Settings--->Devices-->Audio devices-->Microphone level.

Hoe heb je je geluid nu aangesloten? Iets meer info please...

Deel Deze Pagina