[Algemeen] Nieuws

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door *NERAZZURRI*, 13 apr 2011.

1. Tripletth

Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

Leuk Bevonden:
    402
    Ik mocht van mijn ouders vaak niet eens binnen spelen vroeger, als het goed weer was werd ik gewoon naar buiten getrapt met mijn broer.

2. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Alsof je binnen wilde spelen vroeger, daar was toch geen kut te doen :+

fikkie stoken of een hut bouwen binnen mocht ik nooit van mijn moeder, dus dan ben je altijd buiten

3. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.130
    Hut bouwen :cool:, rivaliteit met de christelijke school die onze hutten gingen slopen en andersom, geweldig :lol:

4. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Moest altijd CoD in het bos spelen....met stokken......wellicht een idee voor de nieuwe CoD :+

5. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Idd. Om 3 uur naar huis na school. Wat drinken en dan tot 18:00 voetballen. En als het zomer was. Ook na het eten weer. :+

6. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Huis was er alleen om slapen, eten en Dragonball Z. Oh en Pokémon in de ochtend. :lol:

7. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    5 uur dragonball

Sent from my Willem9000

8. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.130
    Yeah, eerst waren het 2 afleveringen waarvan 1 herhaling van gisteren. Wel balen dat het daarna niet meer zo was want wij gingen altijd om 17:30 eten :mad:

9. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Goed om te zien jullie reacties over hutten bouwen, buiten spelen etc. Dat was ook wel een beetje het punt in dat filmpje (i.v.m. de generatie na ons). Goed het is wat overdreven in beeld gebracht maar ik zie hier buiten ook amper kinderen buitenspelen en woon nou niet echt in het ghetto gedeelte van Utrecht. Ik mocht vroeger maar een uurtje op de Sega Master System spelen (wat mijn broer en mijn eerste console was) per dag en (moest) daarna weer naar buiten toe. Dat is toch een stuk socialer dan kinderen tegenwoordig met iPads etc. Andere generatie uiteraard maar of het gezond is dat binnen zitten en niet 'echt' sociaal contact met vriendjes en vriendinnetjes hebben is in mijn ogen sterk de vraag.

Daarom ben ik benieuwd hoe het over 30 jaar is of we er wat van geleerd hebben en hoe ver dit digitale tijdperk dan nog is. Dit alles afkomend van een ondernemer met een internet bureau. :+

10. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Eh volgens mij probeert het filmpje juist te vertellen dat de huidige generatie teveel op hun telefoon kijkt en dat zo het sociale contact verloren gaat...

Vind het filmpje daarom maar bullshit. Helemaal met die bijbehorende Sinterklaas rijm.

11. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Misschien dat het voor jou zo niet is, maar overal waar ik kom zie ik dit hoor.

12. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Ik heb anders tegenwoordig op 1 dag veel meer contact met mensen dan ik zonder telefoon zou hebben.

Dat het nieuw is betekend niet meteen dat het minder sociaal is.

Sent from my Willem9000

13. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Vanaf 1:53 anders niet, althans ik wil mijzelf niet onder die generatie scharen. Maar idd ook onze generatie (in brede zin dan) 25/35 jaar.

En ieder zo zijn/haar mening over dat filmpje ik vond het wel goed in elkaar steken.

14. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.130
    Ik had laatst wel een heel Whatsapp lijst met berichtjes die in de kroeg waren gemaakt met mensen die met elkaar in de kroeg zaten. Dat was vast een erg gezellig avondje 8)

15. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Haha precies zulke dingen. Net zoals in een restaurant foto's van je eten maken en het delen op instagram of tig foto's en filmpjes van der mate slechte kwaliteit posten van optredens waar je bent en 5 min van een optreden met een lamme arm loopt omdat je aan het filmen was tussen een pit in. Maar je kan wel patsen op je Facebook pagina met een 160p film kwaliteit met mono geluid. :thumbs: Totaal kansloos ben je dan in mijn ogen.

Ik ben dan ook voor een totaal smartphone verbod in uitgaansgelegenheden. :+

16. Tripletth

Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

Leuk Bevonden:
    402
    "Schande, mijn generatie was beter!" - Iedere generatie ooit

17. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.130
    Dat hoor je niemand hier zeggen, 'onze generatie' doet dit ook.

18. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Nee precies. Weet ook niet waarom hij dat moet posten hier...

19. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Ik zeg nergens dat het niet gebeurt?
    Ik zeg alleen dat het onwijs overdreven naar voren komt in dit filmpje.

Of ging het over Tripleth?

20. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Het ging over Tripletth. ;)

Deel Deze Pagina