[Algemeen] Nieuws

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door *NERAZZURRI*, 13 apr 2011.

1. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Oh ok :+

Maar dan heeft hij wel gelijk toch ;)

2. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Zo raar is dat nog niet. Kom wel eens op verjaardagen en dan zitten er mensen de hele verjaardag met hun telefoon te kloten...

Denk het laatste.

3. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Waar zou hij gelijk in hebben dan? Ik zeg toch nergens dat een generatie "beter" zou zijn dan een andere? Ik betwijfel alleen of het gezond is dat binnen zitten als kind zijnde.

Maar veel zaken spelen ook of het nu jong of oud is we leven immers in een digitaal tijdperk.

4. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.130
    Mijn broer had eerst nog zo'n telefoonjammer, had niemand bereik. Dat was wel ideaal :+

5. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Nieuwe hipsterfeesten moeten gewoon een smartphone verbod doen met een coole beloning. Tsjitsjing.

6. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Neuh maar we zijn er toch allemaal wel van overtuigd dat onze generatie wel het tofste was om in op te groeien?

Ik wel iig :cool:

Je had btw zo'n kroeg in Spanje waar de bierglazen een stuk uit de bodem miste. Die kon je alleen neerzetten door je telefoon er onder te zetten _O_
    Edit: http://urbaninteractives.nl/2013/07...-anti-telefoon-offline-bierglas/#.U2jYxKInNRs

Laatst bewerkt: 6 mei 2014
  7. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Heb die in Nederland ook al gezien. Wel een leuk idee :+

8. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Overigens over mensen die filmen tijdens feesten; lekker boeiend. Ik ga regelmatig naar feesten tot 7 uur en ik maak dan in totaal wel zo'n 6-7 filmpjes puur omdat ik het leuk vind om die filmpjes soms terug te kijken.

En nee die filmpjes duren niet 5 minuten of langer.

Overigens was 'onze' generatie sowieso leuker. Dat is gewoon heel makkelijk te bewijzen als ik kijk naar de meest gare cartoons ooit die ze nu uitzenden.

Laatst bewerkt: 6 mei 2014
  9. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Gaat er denk ik om dat er een hoop mensen een iPad omhoog houden waardoor de mensen achter hun niks meer kunnen zien ;)

10. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Sowieso, een fucking iPad met een crap camera meenemen naar een concert. :confused:

11. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Mensen die in het openbaar met hun iPad foto's of filmpjes maken zijn dan ook een klasse apart.

12. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Sowieso, een iPad.

13. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    Wij hebben de regel dat we de telefoons opstapelen op een hoopje en wie als eerste er naar grijpt, moet een rondje geven. :+

14. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    :thumbs: Haha dat is een goeie!

Ik heb afgelopen jaar nog bij New Found Glory bij Tivoli een gast gezien met een iPad de lucht in. Daarnaast kon je amper de band op het podium zien door al die fucking armen in de lucht. Super irritant daar betaal ik geen 30 euro voor....

En ben blijkbaar niet de enige...

15. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Leuke, in de kroeg durf ik dat niet. Want na een kwartier kan niemand meer naar die telefoons grijpen 8)

16. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Is het zo erg bij jullie? 8)

17. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Die laatste heeft gewoon een hele laptop bij :lol:

18. Tripletth

Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

Leuk Bevonden:
    402
    Pretty sure dat dat een shop is.

19. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    Nah, het is een leuke voorzorgsmaatregel. :+

20. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ik ben (vermoed ik) net iets ouder dan jij bent en dus van een generatie waar er in mijn tienerjaren geen internet was. Jij bent van een generatie waarin het booming is geworden met social media etc. Beiden gebruiken we het huidige internet incl social media om het leven wat we kenden zonder internet te ondersteunen. Vermoedelijk de generatie onder mij nog wat meer dan dat ik dat doe. Iaw: afspraken maken is gemakkelijker, mensen leren kennen via internet en vervolgens irl mee afspreken is gemakkelijker en ga zo maar door.

De generatie van mijn zoon echter kent alleen maar een leven wat voor een groot deel gevuld wordt door internet en daar zie je toch echt wel een verschil. Het internet is een wezenlijk onderdeel geworden ipv een ondersteuningsmechanisme. Hij heeft een grote vriendengroep maar kreeg bijvoorbeeld bijna niemand zo gek om mee te gaan naar bevrijdingsfestival (gamen, computeren etc de meest gehoorde reden). Mensen bij elkaar scharrelen om mee op vakantie te gaan ergens naar een camping in Nederland levert al dezelfde problemen op.

Het is iig iets waar ik in de opvoeding voldoende aandacht aan moet besteden want genoeg van zijn klasgenoten zitten non-stop aan het telefoonscherm of een computerscherm gekluisterd.

Deel Deze Pagina