Ik heb mezelf ervan overtuigd dat het toch handig is in m'n schema, dus na de workout op ma/wo/vr neem ik een shake (met water/melk nog even testen) en op de rustdagen bij het ontbijt. Daardoor kom ik op 155/48/104 (1466 kcal) met het ontbijt, middageten en half bakje hüttenkase voor het slapengaan. De rest wordt opgevuld met avondeten en tussendoortje rond 15/16u, die ik niet vast wil leggen maar beetje mee wil variëren.
Overigens: als iemand hüttenkase koopt/wilt kopen, breng jezelf nooit in de verleiding om de goedkope versie bij de PLUS te kopen. €0.69 per 200ml, maar dit is pure rotheid. Ik ga maar gewoon de duurdere (Vittalinea) kopen dan..
Heb trouwens dit havermout recept van Kevf gevonden uit januari en wil die ongeveer namaken:
Klinkt namelijk prima. Ik heb tot dusver steeds 40gr havermout, 250gr magere kwark, 10g pinda's, 1 banaan en 50ml melk gedaan. Maar het werd één grote dikke/compacte zooi die echt smerig en smakeloos was. Misschien dat de chocomel dat enigszins compenseert. En misschien banaan al vantevoren erin gooien, zodat die smaak er een beetje intrekt.
Misschien overigens ook eens havervlokken proberen i.p.v. havermout, heeft wat meer 'bite' volgens mij. Iemand dat al eens geprobeerd? Zijn grotere vlokken, maar uiteindelijk laat je die toch ook een nacht staan in de koelkast en worden ze ook slap, neem ik aan.
Laatst bewerkt: 7 mei 2014