[Nintendo] Wii U

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door Juunanagou, 5 jun 2011.

1. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    100... 249 is denk ik nog te hoog. 199 mooie prijs

2. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    199 zou een mooie prijs zijn. Verkopen ze leker veel consoles lijkt me en hoe meer verkochte consoles hoe meer games je verkoopt.

Kunnen ze in ieder geval aan zo veel mogelijk mensen de Nintendo magie laten zien.

3. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Laat de handheld eruit en dan kunnen ze hem voor die prijs verkopen. Dan zet je die handheld voor €100 in de schappen voor wie hem wil hebben.

4. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik hoop zo dat ze dit gaan doen, ik heb totaal geen behoefte aan die gamepad namelijk.

5. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Juni komt er een nieuwe firmware update. Wellicht wordt dat er dan wel stiekem in gebakken. Ik ga het testen met m'n Pro Controller. Wii U gamepad leg ik dan even in m'n auto. ;-)

6. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
  7. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Damn, die Monolith game zou wel tof zijn. _O_

8. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Zou echt gruwelijk zijn inderdaad. Betekent dat we dan heel wat gaan zien ervan tijdens E3. Ah man Dragon Age en deze JRPG zouden erg eeeeeerg vet zijn dit jaar.

9. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Bayonetta 2 man! 1 van dé redenen om toch maar een WiiU te kopen ;) naast alle Nintendo games.

Toch mooi om te zien dat we die games dit jaar ook nog krijgen en niet dat de console ondergesneeuwd wordt door next-gen games. (in mijn geval O-))

10. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Nah Bayo is echt niet mijn shit. Ik vind de character kut en de hele stijl doet me niets. X on the other hand vind ik er heel vet uit zien en het heeft geen turn-based combat system. Yeah! :D

11. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Bayonetta 1 was echt heel vet, alhoewel ik 'm misschien wel heel vet vond omdat ik 'm voor 2 tientjes bij de e plaza had gehaald.

Daar haalde ik altijd leuke deals... *snif*

12. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Bayonetta 2 heeft ook geen turn-based combat system, maar die game heeft ook geen gigantische robots die kunnen transformeren. :mad:

Al zijn beide games, must-buys voor de WiiU.

13. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Die robots waren fucking cool in die reveal trailer. Echt goed nieuws dit, geen gerucht en gewoon van Ninty zelf. Heb zelf Xenoblade Chronicles nooit uitgespeeld, maar ik heb begrepen dat hij fantastisch was.

Heb de gameplay walkthrough van vorig jaar nog eens gekeken en het is dan weliswaar niet turn-based, maar wel menu-based. Kun je nog wel gewoon rondrennen tijdens gevechten? Zodat je dus nog wel gewoon vrijheid hebt om te gaan en staan en aanvallen wanneer je wilt?

Laatst bewerkt: 9 mei 2014
  14. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Next hardware system being prepped by Nintendo

15. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.725
    Wat een non-nieuws. Ook Sony en Microsoft zijn al bezig met hun volgende console...

16. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Iwata says slow-selling Wii U is just waiting for its ‘Pokemon’ moment

Over Pokemon gesproken.....waarom is er nog altijd geen Pokemon voor Wii U? Nooit begrepen.

17. Fullmetal Alchemist

Fullmetal Alchemist Retro Freak

Leuk Bevonden:
    0
    Er komt er waarschijnlijk wel 1 genaamd Pokkén Fighters, dat een overduidelijke pun is naar Tekken. Ze hadden een paar weken geleden ook in Europa de titel getrademarked (was al in Japan en Amerika volgens mij) en aan het eind van een van de X/Y trailers hadden ze een zeer korte (2 seconden denk) screen van Lucario en Blaziken tegenover elkaar, ready to duke it out. Misschien kondigen ze dat spel wel op E3 aan :3

18. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ah kijk aan. Tja ik heb er zelf niets mee, maar ik denk dat er daar echt wel betere Wii U sales door komen. Trouwens toffe username, die anime is fantastisch. :)

19. Fullmetal Alchemist

Fullmetal Alchemist Retro Freak

Leuk Bevonden:
    0
    Dank u hartelijk ;) Ik ben opzich wel beniewd hoe ze een pokemon vechtspel zouden maken. Misschien doen ze alleen Mega evolutions want ik zie nou niet een Arceus met een Caterpie ofso vechten. Ik hoop wel dat het de sales wat omhoog brengt. De Wii U is niet zo'n slechte console als veel mensen over het internet schreeuwen :3

20. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.725
    Waarom heeft de UK allemaal zieke Wii U deals in winkels en blijven de winkels hier maar hoog in prijs? :mad:

Deel Deze Pagina