199 zou een mooie prijs zijn. Verkopen ze leker veel consoles lijkt me en hoe meer verkochte consoles hoe meer games je verkoopt. Kunnen ze in ieder geval aan zo veel mogelijk mensen de Nintendo magie laten zien.
Laat de handheld eruit en dan kunnen ze hem voor die prijs verkopen. Dan zet je die handheld voor €100 in de schappen voor wie hem wil hebben.
Juni komt er een nieuwe firmware update. Wellicht wordt dat er dan wel stiekem in gebakken. Ik ga het testen met m'n Pro Controller. Wii U gamepad leg ik dan even in m'n auto. ;-)
Bayonetta 2 en Monolith's RPG nog dit jaar? http://www.vg247.com/2014/05/08/bay...ll-set-for-japan-and-western-release-in-2014/ Bayo 2 boeit me niets..maar de RPG van Monolith ben ik heel benieuwd naar.
Zou echt gruwelijk zijn inderdaad. Betekent dat we dan heel wat gaan zien ervan tijdens E3. Ah man Dragon Age en deze JRPG zouden erg eeeeeerg vet zijn dit jaar.
Bayonetta 2 man! 1 van dé redenen om toch maar een WiiU te kopen naast alle Nintendo games. Toch mooi om te zien dat we die games dit jaar ook nog krijgen en niet dat de console ondergesneeuwd wordt door next-gen games. (in mijn geval )
Nah Bayo is echt niet mijn shit. Ik vind de character kut en de hele stijl doet me niets. X on the other hand vind ik er heel vet uit zien en het heeft geen turn-based combat system. Yeah!
Bayonetta 1 was echt heel vet, alhoewel ik 'm misschien wel heel vet vond omdat ik 'm voor 2 tientjes bij de e plaza had gehaald. Daar haalde ik altijd leuke deals... *snif*
Bayonetta 2 heeft ook geen turn-based combat system, maar die game heeft ook geen gigantische robots die kunnen transformeren. Al zijn beide games, must-buys voor de WiiU.
Die robots waren fucking cool in die reveal trailer. Echt goed nieuws dit, geen gerucht en gewoon van Ninty zelf. Heb zelf Xenoblade Chronicles nooit uitgespeeld, maar ik heb begrepen dat hij fantastisch was. Heb de gameplay walkthrough van vorig jaar nog eens gekeken en het is dan weliswaar niet turn-based, maar wel menu-based. Kun je nog wel gewoon rondrennen tijdens gevechten? Zodat je dus nog wel gewoon vrijheid hebt om te gaan en staan en aanvallen wanneer je wilt?
Iwata says slow-selling Wii U is just waiting for its ‘Pokemon’ moment Over Pokemon gesproken.....waarom is er nog altijd geen Pokemon voor Wii U? Nooit begrepen.
Er komt er waarschijnlijk wel 1 genaamd Pokkén Fighters, dat een overduidelijke pun is naar Tekken. Ze hadden een paar weken geleden ook in Europa de titel getrademarked (was al in Japan en Amerika volgens mij) en aan het eind van een van de X/Y trailers hadden ze een zeer korte (2 seconden denk) screen van Lucario en Blaziken tegenover elkaar, ready to duke it out. Misschien kondigen ze dat spel wel op E3 aan :3
Ah kijk aan. Tja ik heb er zelf niets mee, maar ik denk dat er daar echt wel betere Wii U sales door komen. Trouwens toffe username, die anime is fantastisch.
Dank u hartelijk Ik ben opzich wel beniewd hoe ze een pokemon vechtspel zouden maken. Misschien doen ze alleen Mega evolutions want ik zie nou niet een Arceus met een Caterpie ofso vechten. Ik hoop wel dat het de sales wat omhoog brengt. De Wii U is niet zo'n slechte console als veel mensen over het internet schreeuwen :3
Waarom heeft de UK allemaal zieke Wii U deals in winkels en blijven de winkels hier maar hoog in prijs?