De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 61]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 7 mei 2012.

1. Rickk

Rickk Active Member

Leuk Bevonden:
    128
    Nee =(

2. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Dat Ajax kampioen is geworden is wel leuk maar laten we eerlijk zijn, het is niet echt een leuk eredivisie seizoen geweest. Het was veel te vaak van bedenkelijk niveau

ik zie Liverpool en Atletico ook graag kampioen worden voor de variatie. Zou jammer zijn als het weer City en Barca zijn.

Niet dat ik het Barca en City misgun maar mijn sympathie hebben ze niet echt

3. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Alleen dan zonder Ajax en Twente.

4. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Jawel Rickk accepteren!:+

Ik denk dat het voor de neutrale supporter juist wel een leuk seizoen is geweest, iedereen kon eigenlijk kampioen worden en iedereen wint van iedereen, behalve Feyenoord van Ajax (sorry Rickk)

Maar wel ben ik het met je eens dat het een bedenkelijk niveau was dit seizoen, het was gewoon erg slecht.

Ook snap ik dat je liever wilt dat Atletico en Liverpool kampioen wilde hebben, dit zijn toch clubs die dit soort prijzen niet vaak pakt. (tenminste Liverpool in het verleden dan wel, maar hedendaags niet)

Echter vind ik zelf dat als je zo dichtbij bent het moet pakken en beide clubs laten in de laatste wedstrijden ontzettend veel liggen en dan weet je dat er een kaper op de kust is, en in dit geval Barcelona en City.
    Dan heb ik zoiets van ja sorry, dan had je iets meer je best moeten doen.

Zelf hoop ik op Barcelona, ben ook niet voor niets supporter/fan van Barca.

5. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Dit was vorig jaar toch ook het geval, ging toen ook op en neer tussen Ajax/Twente/PSV en na de winterstop zat de top 5-6 ook een lange tijd heel dicht bij elkaar.

Ik val weer in herhaling maar als Barcelona toch de titel weet te pakken lach ik me echt kapot. Dramatisch seizoen, het team straalde niks uit, futloos tot en met, gezeik op Messi en Martino en toch nog kampioen worden. :x Atletico heeft recht op de titel om zoveel redenen maar dan moeten ze nu wel weten te winnen.

6. Rickk

Rickk Active Member

Leuk Bevonden:
    128
    :mad: Moest dat nou.... |:-

Hahaha, wat heeft dat voor frustratie gezorgd zeg het afgelopen jaar... 3 keer op voorsprong komen.... en dan.... tsja....

Maareh, absoluut, ondanks dat het niveau niet altijd even hoog is overal is het wel een erg leuk seizoen! Ik kijk ook echt uit naar de ontknoping in Spanje! Ik gun het Atletico wel het meest! Dat Liverpool geen kampioen wordt dit jaar is eeuwig zonde...

Laatst bewerkt: 9 mei 2014
  7. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Mocht Atletico ook 2e worden, is seizoen 2013/2014 toch wel het seizoen van de nummers 2. Liverpool, Atletico, Feyenoord... :+

8. Rickk

Rickk Active Member

Leuk Bevonden:
    128
    Best of the rest!

Nah, in Spanje maakt het me niet zo veel uit, ik ben fan van het voetbal van Barcelona maar als pak em beet Villareal kampioen kon worden had ik dat ook leuk gevonden. Ben altijd een beetje voor de underdog.

Liverpool is wel echt m'n 2e club, vind dat echt een fantastische club maar chagrijnig kan ik alleen worden van Feyenoord als ze verliezen.

9. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Ik heb een hondje dat blaft als Feyenoord geen kampioen wordt. :+

10. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Damn, dan doe je ook geen oog meer dicht?

11. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    :+ Dat kun je wel stellen. Ik ben erg benieuwd wat hij zal doen als Feyenoord wel kampioen wordt.

12. Rickk

Rickk Active Member

Leuk Bevonden:
    128
    Hahaha, zo makkelijk XD

13. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Zullen we dus nooit achter komen vrees ik...

14. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Barça heeft dit seizoen het langste nummer 1 gestaan, heeft enorm veel drama gehad buiten het veld met o.a Rosell, Neymar en Tito, heeft op elk moment in de competitie wel een belangrijke speler geblesseerd gehad en mochten ze volgende week winnen dan hebben ze tegen de top 4 de meeste punten gepakt. Barcelona verdient de titel dit jaar net zo veel als Atlético. Ik gun het Atlético ook wel, want zou wel zonde zijn om zo'n seizoen zonder trofee af te sluiten (als ze de titel verliezen, zie ik ze ook de CL niet meer winnen) en ik had de hoop op de titel toch al lang opgegeven.

15. BFR

BFR Active Member

Leuk Bevonden:
    402
    Maar wel weer de beste jeugdopleiding voor de 5e achtereenvolgende keer. Dat dan weer wel :+

16. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    HALA FEYENOORD

VISCA FEYENOORD

17. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Die gasten gaan toch allemaal naar City :+.

Sent from my Willem9000

18. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    :lol:_O_ Chery, wat de fuck doet die nou

Zit pietje mooi mis

Hoop echt dat Groningen wint, ook al zit een playoff tegen Heerenveen er niet meer in gun ik het ze 10 keer meer dan dat lelijke Vitesse

19. Rickk

Rickk Active Member

Leuk Bevonden:
    128
    Chery vond ik bij ADO altijd al een goeie voetballer. Bij Groningen is ie weer wat completer geworden. Mocht Clasie weg gaan dan zou ik toch eens bij Groningen informeren als ik Van Geel was. Redelijk hetzelfde type speler.

Prachtige goal inderdaad!

20. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Chery is toch een vleugelaanvaller?

Deel Deze Pagina