Asjemenou en ik zijn het concept aan het bijschaven, polijsten, tweaken net zoals Michelangelo een blok marmer kon bewerken tot een epic meesterwerk.
Edit 18 mei 2014 : XBWR-cup rules, tune-info, race-kalender, verplichte sticker-info zijn toegevoegd.
Edit 21 mei 2014: Info;
In de lobby-settings is de AI-sterkte aangepast en is nu iets minder agressief wat de kans op aanrijdingen verminderd.
Tip: Als een LMP1 auto vlak achter je rijdt en je moet gaan aanremmen voor een bocht, tik dan eerst heel even licht jouw rem aan voordat je echt begint te remmen.
De AI reageert dan door ook (stevig) te remmen in reaktie op jouw eerste rem-aktie.
Er ontstaat dan een buffertje in de tussenruimte, zodat je veilig kunt aanremmen voor de bocht zonder dat de AI vanachteren naar binnen klapt.
DLC: Porsche pack blijft helaas noodzakelijk omdat de Porsche visueel als een zwarte Bora wordt weergegeven ingame, terwijl de grotere dimensies van de Porsche ingame wel blijven gelden. Grote kans op onbedoelde aanrijdingen
Asjemenou en ik zijn het concept aan het bijschaven, polijsten, tweaken net zoals Michelangelo een blok marmer kon bewerken tot een epic meesterwerk.
Kies wel de #45 Flying Lizzard Porsche GT3 RSR want anders is de tune niet compatible.
Kies wel de #79 2010 BMW Motorsport Jeff Koons M3 GT2 want anders is de tune niet compatible.
De verplichte sticker zijn vanaf nu op te halen in mijn winkel/storefront.
Niets aan het formaat van de sticker/layergroep veranderen.
Je hoeft alleen maar te schuiven.
De plek ongeveer zoals op de voorbeelden.
Het is niet erg als je iets afwijkt in het plaatsen als dat beter uitkomt met jouw designs/livery. :b:
BMW stickerbestanden: BMW links BMW rechts en BMW dak en GT2 sticker voor achterop
Voor de daksticker heb ik de uitlijning vereenvoudigd door een oranje stip in de layergroep die precies over het BMW logo op de motorkap moet vallen, dan is de totale sticker-groep perfect uitgelijnd.
Porsche stickerbestanden: Porsche links, Porsche rechts en GT3 sticker voor op de kont.
Graag de racenummers per cijfer in een grijs vakje laten vallen/passen. Tevens een racenummer bestaande uit een enkel cijfer invullen als bijv. 03 of 07 of 02. Dus niet het voorste grijze vakje leeg laten.
Kleur racenummer: wit
Hopelijk zijn er geen foutjes ingeslopen door de tijdsdruk van het mooie weer en verplichtingen, zo ja: let me know.
Rest nog alleen iedereen een hele spannende en fijne CUP toe te wensen namens asjemenou en mij.
Verdere details volgen, (circuits/puntentelling/verplichte DEKRA/ADAC nummerplaatsticker)
De tune: relatief gebruiksvriendelijke rijeigenschappen voor een Porsche, TC is niet echt nodig om de Porsche onder controle te houden. Zie filmpje van asjemenou, LOL
Voorbeelden 911 GT3 RSR
De Ben & Jerry's is een gewonnen auto met mijn gamertag en racenummer erop, dus paintjob niet zelf gemaakt (helaas)
Blauwe Porsche is slechts gedeeltelijk eigen ontwerp.
Kies wel de #45 Flying Lizzard Porsche GT3 RSR want anders is de tune niet compatible.
Laatst bewerkt: 22 mei 2014