1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FM4 [Finished] Porsche 911 GT3 RSR cup [Woensdag]

Discussie in 'XBW Racing' gestart door loyallronin, 10 mei 2014.

  1. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    Asjemenou en ik zijn het concept aan het bijschaven, polijsten, tweaken net zoals Michelangelo een blok marmer kon bewerken tot een epic meesterwerk.
    Edit 18 mei 2014 : XBWR-cup rules, tune-info, race-kalender, verplichte sticker-info zijn toegevoegd.
    Edit 21 mei 2014: Info;
    In de lobby-settings is de AI-sterkte aangepast en is nu iets minder agressief wat de kans op aanrijdingen verminderd.


    Tip: Als een LMP1 auto vlak achter je rijdt en je moet gaan aanremmen voor een bocht, tik dan eerst heel even licht jouw rem aan voordat je echt begint te remmen.
    De AI reageert dan door ook (stevig) te remmen in reaktie op jouw eerste rem-aktie.
    Er ontstaat dan een buffertje in de tussenruimte, zodat je veilig kunt aanremmen voor de bocht zonder dat de AI vanachteren naar binnen klapt.

    [​IMG][​IMG]
    DLC: Porsche pack blijft helaas noodzakelijk omdat de Porsche visueel als een zwarte Bora wordt weergegeven ingame, terwijl de grotere dimensies van de Porsche ingame wel blijven gelden. Grote kans op onbedoelde aanrijdingen
    [​IMG][​IMG]
    Asjemenou en ik zijn het concept aan het bijschaven, polijsten, tweaken net zoals Michelangelo een blok marmer kon bewerken tot een epic meesterwerk.

    [​IMG][​IMG]

    Kies wel de #45 Flying Lizzard Porsche GT3 RSR want anders is de tune niet compatible.
    Kies wel de #79 2010 BMW Motorsport Jeff Koons M3 GT2 want anders is de tune niet compatible.

    [​IMG][​IMG]
    [​IMG][​IMG][​IMG]

    De verplichte sticker zijn vanaf nu op te halen in mijn winkel/storefront.

    Niets aan het formaat van de sticker/layergroep veranderen.
    Je hoeft alleen maar te schuiven
    .
    De plek ongeveer zoals op de voorbeelden.
    Het is niet erg als je iets afwijkt in het plaatsen als dat beter uitkomt met jouw designs/livery. :b:

    BMW stickerbestanden: BMW links BMW rechts en BMW dak en GT2 sticker voor achterop
    Voor de daksticker heb ik de uitlijning vereenvoudigd door een oranje stip in de layergroep die precies over het BMW logo op de motorkap moet vallen, dan is de totale sticker-groep perfect uitgelijnd. :thumbs:

    Porsche stickerbestanden: Porsche links, Porsche rechts en GT3 sticker voor op de kont.

    Graag de racenummers per cijfer in een grijs vakje laten vallen/passen. Tevens een racenummer bestaande uit een enkel cijfer invullen als bijv. 03 of 07 of 02. Dus niet het voorste grijze vakje leeg laten.
    Kleur racenummer: wit



    [​IMG][​IMG]
    [​IMG][​IMG]

    Hopelijk zijn er geen foutjes ingeslopen door de tijdsdruk van het mooie weer en verplichtingen, zo ja: let me know.

    Rest nog alleen iedereen een hele spannende en fijne CUP toe te wensen namens asjemenou en mij.
    Verdere details volgen, (circuits/puntentelling/verplichte DEKRA/ADAC nummerplaatsticker)
    De tune: relatief gebruiksvriendelijke rijeigenschappen voor een Porsche, TC is niet echt nodig om de Porsche onder controle te houden. Zie filmpje van asjemenou, LOL :D
    Voorbeelden 911 GT3 RSR
    [​IMG][​IMG]

    De Ben & Jerry's is een gewonnen auto met mijn gamertag en racenummer erop, dus paintjob niet zelf gemaakt (helaas)
    Blauwe Porsche is slechts gedeeltelijk eigen ontwerp.

    Kies wel de #45 Flying Lizzard Porsche GT3 RSR want anders is de tune niet compatible.
    [​IMG]

    [​IMG][​IMG]

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 22 mei 2014
  2. asjemenou75

    asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    771

     
    Laatst bewerkt: 12 mei 2014
  3. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    Inschrijving: #33 LoyallRonin
    [​IMG][​IMG]
    [​IMG][​IMG]

    Mocht ik de BMW kiezen (weinig kans) dan wordt het deze livery.
    [​IMG][​IMG]
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 22 mei 2014
  4. asjemenou75

    asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    771
    Yep # 75

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  5. Ron76

    Ron76 GT: Ron D Core

    Berichten:
    2.435
    Leuk Bevonden:
    144
    Hoe komen jullie nou op het idee van een Porsche Cup? Erg vet hoor! :thumbs:
     
  6. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    Door 5 mei :+
     
  7. Ron76

    Ron76 GT: Ron D Core

    Berichten:
    2.435
    Leuk Bevonden:
    144
    [Sign-up] [FM4] Porsche 911 GT3 RSR cup

    Befreidungstag???

    :p
     
  8. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    Lekker door de bocht gestuurd hoor! :thumbs: en lekker uitlaat-geluidje.
    De grijze en Powerade Porsche zijn erg nice.
     
    Laatst bewerkt: 10 mei 2014
  9. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    Kapitulierungs tag voor de Duitsers :D
     
  10. Ron76

    Ron76 GT: Ron D Core

    Berichten:
    2.435
    Leuk Bevonden:
    144

    Verdammt noch mal, das stimmt. Scheize.
     
  11. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Ik ga geen dlc kopen voor fm4 dus ik doe helaas niet mee.
     
  12. f1freaky

    f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

    Berichten:
    1.113
    Leuk Bevonden:
    120
    Heb DLC pakket van Porsche, dus ik wil denk ik wel meedoen, als me school enzo het toelaat.
    Ik doe mee #3
     
  13. Divimus

    Divimus Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.576
    Leuk Bevonden:
    305
    Porsche Cup van FM5 beviel mij goed. Helaas is het DLC anders had ik deze cup graag meegedaan om FM4 af te "sluiten"
     
  14. Ron76

    Ron76 GT: Ron D Core

    Berichten:
    2.435
    Leuk Bevonden:
    144
    Zal dit de laatste FM4 cup zijn dan, en mag ik hier uit op maken dat jullie allemaal op de X1 over stappen?
     
  15. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Same for me en wil me meer gaan toeleggen op de Forza 5. Steeds heen en weer schakelen is niet zo goed voor de vooruitgang en met 2 cups in de week kan ik wat meer oefenen.

    Desalniettemin, leuke cup! :thumbs:
     
  16. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
  17. f1freaky

    f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

    Berichten:
    1.113
    Leuk Bevonden:
    120
    Wat misschien handiger is om meer mensen naar de cup te krijgen is, om een RUF te tunen. Die lijkt op een Porsche :)
     
  18. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Dat zou ik niet doen. Dan heb je een auto met 700 pk. In forza 5 kan je er een standaart f6 in lepelen met 300 pk maar in forza 4 kan dat niet.
     
  19. f1freaky

    f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

    Berichten:
    1.113
    Leuk Bevonden:
    120
    Aha okee....zie ook nu dat de RUF bizar veel pk heb.
    Een SUV/Pick-up cup maken? Misschien wel lachen om in die grote monsters te rijden haha.
    Je heb ook een merk auto dat heet Radical. Daar staat ook een leuke race auto in
     
  20. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Vind het persoonlijk niet erg om niet mee te doen hoor. 3 cups is voor mij toch te veel en focus ligt bij fm5. Maar ik kan niet voor de anderen spreken natuurlijk. :p
     

Deel Deze Pagina