Het gezeur ook altijd over de Kinect, het is toch allang duidelijk dat de Kinect voor Gaming alles behalve een must is. Ik zie MS niet met een ''hardcore'' Kinect game komen en datzelfde gaan andere uitgevers ook niet doen, misschien een dance centrale of iets in die trend maar geen CoD: Advanced Kinect.
De Kinect is gewoon meer onderdeel van het Xbox platform, het is zeer relaxed met inloggen en het switchen tussen apps tijdens het game. Het lijkt me overduidelijk dat de Kinect een andere functie heeft, iets waar de gemiddelde gamer niet echt op zit te wachten, of nou' ja extra geld voor te betalen. Misschien is het OS wel zo ''gemaakt'' voor de Kinect, maar ik betwijfel dat, je komt je remote of controller ook gewoon overal en in mijn geval vaak ook nog sneller. (Tsja taal omschakelen etc. daarnaast is praten tegen je device iets ''raars'')
Voor dé gamer zou MS eigenlijk gewoon een Kinectloze bundel moeten maken, maar dan zouden ze de Kinect ook weer los moeten verkopen voor de mensen die toch wel weer een Kinect willen, Tsja lastig. Daarnaast is het ook lastig voor een bedrijf om zoiets te doen omdat mensen gaan zeuren dat ze nu niet meer achter hun origineel idee staan, al doen mensen dat sowieso bij MS momenteel
Klik om te vergroten...