Ok thanks man. Het komt vooral de prijs heel erg ten goede. Kan straks gewoon een One halen met een paar games. Very good. Het is ook leuk dat de Kinect je kan herkennen, maar ja...alleen boeiend als er meer mensen in huis zitten toch? Ik woon alleen, dus zo boeiend is dat niet voor mij. Komt er nu echter wel op neer dat je geen Xbox On meer kan zeggen he? Vreselijk. Nah...is geen ramp, maar dat vond ik wel geinig.
Doe dat maar eens als je met 200km/h+ over Spa knalt, of als je net je tweede Titan afslacht en je op de volgende twee afstormt......
Huh...was de Kinect totaal niet nodig? Ook niet voor de eerste setup? Dan moeten die mensen gewoon Kinect halen, simpel zat. Hoe gaat dit op PS4 eigenlijk?
Dat kan toch niet Hybrid, met Forza ga je dan gewoon de muur in hoor, en met TF leg je wss ook het loodje.
Klopt dat zeg ik toch. Maar als je het per se wilt kan het wel. Wil je het doen en gewoon doorspelen. Dan moet een Kinect gebruiken. Of ze moeten het in de toekomst simpeler maken. Kom je daar dan ook niet in een menu terecht?
Waren er wel meer, mij geloofde ook niemand. MS heeft wel domme acties, maar zo dom blijven ze natuurlijk ook niet. Het had gewoon z'n tijd nodig!
Als je per se wil kan dan natuurlijk alles, over de A2 met je ogen dicht, met een stern om je nek de Maas in. Allemaal niet echt handig, maar het kan.