De Grote Voetbaldraad [Deel 40]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 30 jan 2012.

1. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Welke ervaring? Bij Ausburg? :x

2. Rickk

Rickk Active Member

Leuk Bevonden:
    128
    Dat zeg ik, vreemde keus. Z'n enige ervaring haalt ie uit t feit dat ie oud is...

3. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    Doel: Jasper Cillessen (Ajax), Tim Krul (Newcastle United), Jeroen Zoet (PSV), Michel Vorm (Swansea City)

Verdediging: Patrick van Aanholt (Vitesse), Daley Blind (Ajax), Daryl Janmaat (Feyenoord), Terence Kongolo (Feyenoord), Bruno Martins Indi (Feyenoord), Karim Rekik (PSV), Joël Veltman (Ajax), Paul Verhaegh (FC Augsburg), Ron Vlaar (Aston Villa), Stefan de Vrij (Feyenoord)

Middenveld: Jordy Clasie (Feyenoord), Leroy Fer (Norwich City), Jonathan de Guzman (Swansea City), Nigel de Jong (AC Milan), Quincy Promes (FC Twente), Wesley Sneijder (Galatasaray), Tonny Vilhena (Feyenoord), Rafael van der Vaart (HSV), Georginio Wijnaldum (PSV)

Aanval: Jean-Paul Boëtius (Feyenoord), Memphis Depay (PSV), Klaas Jan Huntelaar (Schalke 04), Dirk Kuyt (Fenerbahçe), Jeremain Lens (Dinamo Kiev), Robin van Persie (Manchester United) en Arjen Robben (Bayern München).

Ik verwacht dat de 7 dikgedrukte spelers gaan afvallen. Ben alleen niet overtuigd van de meerwaarde van van der Vaart op dit moment, die zou ik niet meenemen. Daarnaast mis ik Emanuelson, wat mij betreft een betere optie dan Blind op de linkerflank als we daadwerkelijk 5-3-2 gaan spelen.

4. gaizka

Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb dit seizoen regelmatig Sportschau gekeken en moet zeggen dat Verhaegh over het algemeen een prima indruk maakte.

5. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Hij speelt niet alleen bij PSG, hij speelt er prima. Op basis daarvan moet je hem dus wel selecteren. Veel meer ervaring dan Janmaat, speelt wekelijks op een veel hoger niveau en is ook veel betere tegenstanders gewend.

Ik zou het wel weten...

6. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Ik ga alvast m'n huilhoekje in gereedheid brengen.

7. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Gregory van der Wiel gaat niet met Oranje naar het WK. De rechtsback van Paris Saint-Germain kampt met een blessure aan de kniepees. Hij is de opvallendste afwezige in de voorlopige WK-selectie van bondscoach Louis van Gaal.

Ik zei het toch :emo: iedereen gelijk met zijn "WTF niet normaal dit.."

8. s4nd3r

s4nd3r Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Als van der Wiel een blessure heeft is het niet zo vreemd inderdaad. Sommige keuzes kun je wel wat apart noemen (Verhaegh, Fer, Wijnaldum, Kuyt). Spelers als Klaassen en Emanuelson had hij wel op kunnen roepen, maar zijn in huidige vorm niet (veel) beter dan de opgeroepen spelers. Geen hele vreemde selectie als je het mij vraagt, zeker omdat er ook nog een aantal afvallen.

Gelukkig zit er nu niemand te bitchen over van Dijk (ga nou niet vertellen dat je de Schotse competitie volgt). Al las ik wel ergens de naam Heitinga :lol:

9. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Wij lezen ook alleen maar wat er bericht wordt. Als Van Gaal of PSG dit al even duidelijk had gemaakt. Ik weet dat VdWiel vorige wedstrijd niet speelde maar ik dacht dat hij die er voor of zo wel had mee gedaan. Blijft gewoon jammer.

10. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Naja ik had het al gelezen in de krant, maar ik zei het nog op de vorige pagina en daarna ging het nog vrolijk verder. Vandaar mijn reactie.

Ik denk dat zelfs van gaal het er mee eens is dat van der wiel op dit moment de beste rb van Nederland is ;)

11. gaizka

Leuk Bevonden:
    10
    Ik vind Fer geen vreemde keuze, ik verwacht hem zelfs in het basiselftal. Je hebt verschillende type middenvelders nodog: 1 bal afpakker (de Jong), 1 speler die de aanvoer richting de aanvallers verzorgd (Sneijder of eventueel de Guzman) en 1 'loper' die zowel verdedigend zijn werk doet en tevens aanvallend kan bijsluiten (Fer in dit geval).

Fer is trouwens met zijn lengte ook meer dan welkom, zowel bij verdedigende als aanvallende spelhervattingen.

12. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Ik hoop echt op een middenveld met Nigel (sowieso), Fer en de Guzman.

13. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Raar dat hier enerzijds Fer wordt afgemaakt, die als één van de weinige spelers van Norwich meestal een voldoende scoorde en in de eerste seizoenshelft veel werd gewaardeerd door de Engelse media, terwijl een Van der Wiel dan weer enorm wordt opgehemeld. Best wat potten gezien van Van der Wiel en m'n broer kijkt ze bijna allemaal als journalist, maar Van der Wiel speelt daar puur uit gebrek aan beter. Hij vertraagt het spel flink, moet eigenlijk alle ballen direct inleveren bij Veratti en is verdedigend flink kwetsbaar. Ik had hem zeker meegenomen omdat NL naast hem maar 1 andere vleugelback heeft voor de 5-3-2 (áls we dat gaan spelen), maar doen alsof het een geweldige rechtsback is, is ietwat overdreven. Vraag me dan ook af hoe vaak je PSG kijkt.

Verhaegh is een zeer degelijke verdediger in de Bundesliga , prima vervanger dus. Echter, in 5-3-2 is 't allemaal wel wat minder. Prima dat 'ie er bij is nu Van der Wiel geblesseerd is. Aanvoerder en verdediger van de nummer 8 in een topcompetitie kunnen we wel gebruiken..

14. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Verhaegh is de nieuwe Frank Verlaat.

15. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Die verdediging, wat een drama. En het lijkt ook alleen maar erger te worden op dat gebied, niks zo heerlijk voetballen als met een waterdichte achterste linie.

16. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Vertonghen, Kompany, Van Buyten, Lombaerts, Vermaelen, Alderweireld, Courtois. Wat lul je nou man :lol: we hebben dik goede verdedigers. :+ :+ :+ :+

Laatst bewerkt: 14 mei 2014
  17. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.946
    Affelay? Heitinga?! Mathijsen!? JAAP STAM?!?!

18. Rickk

Rickk Active Member

Leuk Bevonden:
    128
    Daar wil ik best even over bitchen want ik heb idd een paar wedstrijden van Celtic gezien en die jongen heerst aardig in de verdediging. Nou is helaas het niveau van zijn tegenstanders niet altijd even hoog maar hij doet het wel echt goed daar.

19. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Gewoon een middelmatige selectie. Uberhaupt al dat een Sneijder in hetzelfde rijtje staat met Clasie en Promes is al grappig. Zit wel een paar klassen kwaliteitsverschil tussen als je het mij vraagt. Hoeven we ook niet te vergelijken met selecties van Spanje, Brazilië e.d.

20. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Spanje gaat er toch ook vrij vroeg uit.

Wel bizar dat Kuyt weer mee mag 8).

Deel Deze Pagina