FM5 [Finished] XBWr Clio V6 Trophy [Dinsdag]

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Surreallistic, 4 apr 2014.

1. Ron76

Ron76 GT: Ron D Core

Leuk Bevonden:
    144
    Ik hoor niemand

2. ColdzeroNL

ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

Leuk Bevonden:
    1.151
    Ik kom eraan, ben benieuwd hoe het zal gaan vanavond.

3. Ron76

Leuk Bevonden:
    144
    Ff reboot

4. Divimus

Divimus Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    305
    Aragnite had het ook, even forza rebooten

5. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Aantal streampjes:

Ron D Core:

[twitch]Ron076[/twitch]

Novacaine:

[twitch]Novacainenl[/twitch]

Flavourlicious:

[twitch]Flavourlicious[/twitch]

6. x76xdemonx76x

x76xdemonx76x straightedge est1992

Leuk Bevonden:
    41
    Ik zat te wachten op een invite, die kwam niet. Toen zelf iemand gejoined was de 1e race bezig. Ik ben toen uit die lobby gegaan, toch geen nut om 20 minuten in een lobby te hangen, vervolgens probeer ik dit 15 min later weer kan ik niemand joinen(join tekst is grijs)

Jammer!

Verstuurd vanaf mijn ASUS Transformer Pad TF300T met Tapatalk

7. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Als je nu je console restart kan je joinen voor race 3

8. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Met de random start, start je met wat geluk vooraan!

9. x76xdemonx76x

Leuk Bevonden:
    41
    Haha... zit ik in t laatste stukje van potje titanfall, krijg ik een invite... eer dat ik die netjes afgesloten heb en forza opgestart vanuit de invite is de game net gestart. Bedankt alsnog voor de invite, maar dat duurt iets langer als jullie en ik verwachtte!

Till nxt week pistonheads

10. x76xdemonx76x

Leuk Bevonden:
    41
    Ik doel dus op t afsluiten/opstarten van de een naar de andere game'''

11. Ron76

Leuk Bevonden:
    144
    Jammer Demon, volgende week weer!!

12. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Vreemd. Ik heb je aanvankelijk wel een invite gestuurd....... More luck next time

13. lawaai

lawaai Active Member

Leuk Bevonden:
    23
    Je moet er inderdaad niet uit gaan, dat levert wel eens problemen op. Overigens had ik ook geen invite, maar ben ik gewoon naar 1 bekend gegaan via friends en dan op join - Game, dan start Forza op en mag je joinen via de menu button.
    Jammer dat je er niet was.

14. averagegamer

averagegamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Had ik bij de Porsche ook een keer. Als je er eenmaal inzit niet meer eruit gaan want dan kan je idd niet meer joinen.

Deze week de stunts van vorige week niet kunnen herhalen, wel 4x punten. Voor volgende week toch weer oefenen ;)

15. averagegamer

averagegamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Had ik bij de Porsche ook een keer. Als je er eenmaal inzit niet meer eruit gaan want dan kan je idd niet meer joinen.

Deze week de stunts van vorige week niet kunnen herhalen, wel 4x punten. Voor volgende week toch weer oefenen ;)

16. lawaai

lawaai Active Member

Leuk Bevonden:
    23
    Mijn race:
    Excuses voor de lag, ik heb meerdere mensen benadeeld door mijn verspringende auto.. ik ga op zoek naar de oorzaak: Bij netwerk statistics kom ik in ieder geval al op een connection van boven de 150 ms (soms 300ms) dus daar ligt iets wat niet lekker is, ga wat kleine dingen uitproberen (alles herstarten en xbox via draadloos en direct aan de router en ziggo lastig vallen)

Kwalificatie in eerste bocht eruit gevlogen... laatste dankzij een niet cleane ronde en een hele slechte :)
    Heat 1 - had moeite met de auto, kon geen goede ronde's rijden, maar ondanks dat wel wat auto's in kunnen halen en als 5e over de streep.
    Heat 2 - als 8e gestart en wat leuke ronde's met Nova gestreden totdat hij een foutje maakte en ik er langs kon, daarna hield hij 2 snelle jongens achter zich dus kon ik redelijk makkelijk daarvoor blijven. 3e
    Heat 3 - random start en vooraan met Nova, Cold zero kwam mij snel voorbij knallen, maar ging naast Nova rijden voor de chicane, domme actie wat mij betreft en hij kreeg een tikkie en vloog naar links (geen idee of ik daar nog iets (lag) mee te maken had :) )
    maar in ieder geval kon ik snel naar de nr1 positie rijden, totdat Tender of Flavour achter mij gelagtikt (denk ik) want ik zag iemand ineens crashen... aan het einde kwam flavour dichter en dichterbij (nova zat ook vlakbij overigens) totdat de lagtik weer uitgedeeld werd volgens mij... ik had geen sound dus heb geen reacties gehoord... maar zo wordt je wel makkelijk eerste ;-) haha nee serieus baal ervan en ga er wat aan doen.

Wel leuk gerace'd

Laatst bewerkt: 13 mei 2014
  17. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Hatseflats!! Vers van de Surreallistische pers:

18. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Mijn raceavond:

Leuke avond.

Kwali 7e plek. Scheelde over het algemeen weer erg weinig allemaal. Mooi zo!

Redelijk veel alleen gereden in de kop van de achterhoede, maar zeker met Divimus best een tijdje op kunnen trekken en gezamenlijk imo een fraaie inhaalactie op Alpha uitgevoerd in Heat 2.

Heat 3 heuelemaal achteraan gestart door de Random start (principe werkt goed imo). Kat uit de boom gekeken en jawel.... door foutjes toch nog wat op kunnen schuiven.

19. Aragnite

Aragnite XBWRacing!!

Leuk Bevonden:
    25
    Weer een leuke race avond gehad! Thanks Nova voor mijn puntje in race 1 ;-)
    Helaas in heat 3 iemand in me laten klappen door niet lekker van t gras te komen. Weet even niet wie t was, excuus in ieder geval. Wilde de wagen stil zetten omdat ik wist dat er nog 4 ofzo achter me zaten en wilde niemand hinderen. Dat pakte net wat anders uit helaas.

Tot volgende week.

20. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    hmm heb zelf wel wat geschreven voor andere cups, en er ook n standaardmodel van gemaakt. excel is wel n liefhebberij van me! Pm je morgen wel evt :)
    voor resterende vier wekem is handmatig miss sneller dan mn model tayloren..

Laatst bewerkt: 13 mei 2014

Deel Deze Pagina