Mijn race:
Excuses voor de lag, ik heb meerdere mensen benadeeld door mijn verspringende auto.. ik ga op zoek naar de oorzaak: Bij netwerk statistics kom ik in ieder geval al op een connection van boven de 150 ms (soms 300ms) dus daar ligt iets wat niet lekker is, ga wat kleine dingen uitproberen (alles herstarten en xbox via draadloos en direct aan de router en ziggo lastig vallen)
Kwalificatie in eerste bocht eruit gevlogen... laatste dankzij een niet cleane ronde en een hele slechte
Heat 1 - had moeite met de auto, kon geen goede ronde's rijden, maar ondanks dat wel wat auto's in kunnen halen en als 5e over de streep.
Heat 2 - als 8e gestart en wat leuke ronde's met Nova gestreden totdat hij een foutje maakte en ik er langs kon, daarna hield hij 2 snelle jongens achter zich dus kon ik redelijk makkelijk daarvoor blijven. 3e
Heat 3 - random start en vooraan met Nova, Cold zero kwam mij snel voorbij knallen, maar ging naast Nova rijden voor de chicane, domme actie wat mij betreft en hij kreeg een tikkie en vloog naar links (geen idee of ik daar nog iets (lag) mee te maken had )
maar in ieder geval kon ik snel naar de nr1 positie rijden, totdat Tender of Flavour achter mij gelagtikt (denk ik) want ik zag iemand ineens crashen... aan het einde kwam flavour dichter en dichterbij (nova zat ook vlakbij overigens) totdat de lagtik weer uitgedeeld werd volgens mij... ik had geen sound dus heb geen reacties gehoord... maar zo wordt je wel makkelijk eerste ;-) haha nee serieus baal ervan en ga er wat aan doen.
Wel leuk gerace'd
Laatst bewerkt: 13 mei 2014