1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Sport] Basketball [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Tyrant, 12 mrt 2012.

  1. sharkdawg

    sharkdawg yo m@mma

    Berichten:
    1.180
    Leuk Bevonden:
    3
    Vind dit mooi.
    Dikke come back.
    I love this game! :)
     
  2. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Lol die laatste 8 plays van OKC... Droevig. En dan zat Blake nog in foul trouble ook
    Die Brooks vind ik maar matig.

    Wel hele gruwelijke comeback zeg. Awesome game, blij dat ik niet ging slapen om half 12 zoals een maat deed :D
     
  3. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Wat een gestoord einde zeg.
     
  4. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    De ene keer doet hij het goed en de andere keer weer ontzettend slecht zoals vandaag.

    Als er iemand dit team tegen houdt dan is het Brooks wel. Ik vraag me af wat Phil Jackson met dit team zou hebben gedaan. Dat gerucht ging 2 jaar geleden de ronde. Maar Brooks heeft geweldig veel krediet opgebouwd bij de organisatie, fans, spelers en owner dus zo iemand kun je niet zomaar op straat zetten.
     
  5. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Maar serieus, ik stond echt met verbazing te kijken. Sowieso al het feit dat je 0 time-outs over hebt in de laatste 2 (?) minuten van het 4e kwart is al bizar 8).


    Olifunf trouwens niet meer gezien hier vandaag :+
     
  6. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    't was ook echt een zure loss voor iemand die wil dat okc wint (ik bijv. :+)

    Maarja, volgende game beter en vanavond Spurs vs. Blazers voor de sweep en ik hoop dat de Wizards beter gaan spelen tegen Indiana tonight.
     
  7. Olifunf

    Olifunf Runnin on Acid

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    16
    Haha ik ben meteen erna naar bed gegaan :cool: Wat een zuur einde wel compleet eigen schuld waren net als ik er te vroeg van overtuigd dat het gedaan was:x.
     
  8. Olifunf

    Olifunf Runnin on Acid

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    16
    Wat een stilte hier. Gelukkig winnen de trailblazers en hoeft OKC maar 1 wedstrijd extra te spelen dan de Spurs (positief blijven). Lebron james anyone? Zat op een moemakende 2-2 te hopen en het leek te gaan lukken, wat doet King James? Scoort 49 punten 8)
     
  9. sharkdawg

    sharkdawg yo m@mma

    Berichten:
    1.180
    Leuk Bevonden:
    3
    James was lekker bezig.
    Maar ging nog met moeite het was omdat Bosh en Allen op het eind goede zaken deden :)

    Hopelijk maken ze het morgen gewoon af.

    Blazers waren goed idd iig een game voor de eer al zie het liefst dat ze nog een game of 2 pakken.
     
  10. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Blijkbaar ging er wat mis tijdens de laatste seconden van OKC vs Clippers en hadden de Clippers de bal moeten hebben?!

    Eerlijk is het niet maar _0/.
     
  11. Revan NL

    Revan NL Active Member

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    0
    In ieder geval kunnen we de Pacers wel afschrijven voor de titel. De serie leiden met 3-1 met de kans om het thuis af te maken en dan vervolgens in het vierde kwart met 30 punten achter staan en de Wizards iedere rebound laten pakken... Zo wordt je geen kampioen.
     
  12. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Donar heeft gisteren de eerste wedstrijd van de finale gewonnen! Was gaaf om bij te zijn. Al gaat het hier geloof ik nooit over NL basketbal :+
     
  13. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Wat is er eigenlijk met Hibbert aan de hand, speelt eindelijk 1 goede wedstrijd en stelt nu opnieuw niks voor.
     
  14. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Lol, laatst was op NOS eerst even een NBA game en toen NL playoffs. Man man dat doet pijn aan je ogen.

    Ja vrij bizar. Pacers 19 def rebounds, Wizards 18 off. :emo:
    Ik geloof steeds meer in de Space Jam theorie :+
     
  15. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Was een foul though, dus had daarna ook tie game kunnen zijn. Clippers hebben gewoon een beetje pech gehad :9
    Dikke props voor Westbrook voor de 3 fts trouwens. (bad 3 point attempt though, but he got the call luckily)

    edit:

    Hibbert scoort 2, 8 of 28 points per game :9
     
    Laatst bewerkt: 14 mei 2014
  16. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
  17. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Iemand een goede link voor Heat vs Nets?
     
  18. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Die moonfruit link werkte niet meer, is blijkbaar offline gehaald/verwijderd. Weet iemand toevallig of er een nieuwe site is? Want ik heb geen info van de owner, misschien iemand van jullie wel?
     
  19. Olifunf

    Olifunf Runnin on Acid

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    16
    verander de 5 in een 6 en je bent weer binnen.
     
  20. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24

Deel Deze Pagina