Siiiiick. Dus gewoon met mijn 360 account kan ik nu al die games in de wachtrij zetten? Ook al is er nog geen NL Xbox One?
Er is geen 360 of one account, je hebt gewoon een gamertag en daarmee kan je op beide consoles inloggen.
Ben wel blij dat er een kinectloze X1 bundel komt. Dan kan ik mijn kinect op MP zetten ofzo. Vind het toch so far een waardeloze gadget
Yup zo werkt het bij Sony ook. Veel mensen die hier een Vita hebben gehaald hadden op deze dag al een asociaal grote backlog omdat ze al die tijd via PS+ ook de Vita games 'kochten'. Wel tof dat de X1 dit systeem ook krijgt, al had ik het stiekem ook wel tof gevonden als dit een Sony exclusieve functie was gebleven
Gewoon dik prima eigenlijk zo. Met de vita, ps4 en Xbox one zou ik amper nog spellen hoeven te kopen zo alhoewel de plustitels mij tot nu toe nog niet konden boeien eigenlijk
Te gruwelijk. Heb ik straks gewoon 7 games al op de Xbox One staan. Misschien meer, hangt ervanaf wanneer in september de console uitkomt.
Ze beginnen dus met twee digitale games, geen retail games nog. Maar zo heel veel aan digitale games hebben ze niet, dus vroeg of laat komt er echt wel een retail game bij. Zou je net zien dat het Kinect Sports is ahahahaha.
Ja precies! Toch wel fijn om beide consoles te hebben. Als de betere games zometeen in de aktie komen is het elke maand feest. Is het op de ps niks komt er wel wat op de x1
Ik heb op de UnionVGF(voormalig Teamxbox) forum eens gevraagd wat de eigenaren van een X1 nou toch zo geweldig aan Kinect vinden. Ik vond de antwoorden interessant en moet zeggen dat sommige dingen toch echt wel tof klinken. Dus wie weet na een tijdje haal ik die Kinect er ook wel bij, maar eerst niet: Dat betwijfel ik heel erg straks wanneer hij hier ook gewoon in de winkels ligt. Denk dat de Kinect X1 gewoon 499 is. Dit zijn dingen die dan wel cool zijn:
Nee hoor. Je kan hem nu al gewoon bij Amazon.de voor 450 euro krijgen. Zit zelfs Titanfall er nog bij.
Het zijn vaak ook de mensen die nog nooit Kinect gebruikt hebben, die zo anti-Kinect zijn. Gebruik het maar eens. Dan praat je (vaak) wel anders.