1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox One vs. PS4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 26 mei 2013.

1. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Ik heb nog van maanden games in de wachtrij staan. Gooi ik die van de X1 er ook wel bij! 8)

2. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Siiiiick. Dus gewoon met mijn 360 account kan ik nu al die games in de wachtrij zetten? Ook al is er nog geen NL Xbox One?

3. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Er is geen 360 of one account, je hebt gewoon een gamertag en daarmee kan je op beide consoles inloggen. :p

4. Rienbu

Rienbu Active Member

Leuk Bevonden:
    711
    Ben wel blij dat er een kinectloze X1 bundel komt. Dan kan ik mijn kinect op MP zetten ofzo. Vind het toch so far een waardeloze gadget

5. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Yup zo werkt het bij Sony ook. Veel mensen die hier een Vita hebben gehaald hadden op deze dag al een asociaal grote backlog omdat ze al die tijd via PS+ ook de Vita games 'kochten'.

Wel tof dat de X1 dit systeem ook krijgt, al had ik het stiekem ook wel tof gevonden als dit een Sony exclusieve functie was gebleven :)

6. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Wat maakt dat nou weer uit. 8)

7. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Gewoon dik prima eigenlijk zo. Met de vita, ps4 en Xbox one zou ik amper nog spellen hoeven te kopen zo :p alhoewel de plustitels mij tot nu toe nog niet konden boeien eigenlijk

8. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Te gruwelijk. Heb ik straks gewoon 7 games al op de Xbox One staan. Misschien meer, hangt ervanaf wanneer in september de console uitkomt.

9. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Het was sowieso niet exclusief voor Sony. Want de 360 heeft Games for Gold al een jaar. :+

10. Rienbu

Rienbu Active Member

Leuk Bevonden:
    711
    Zijn er al games voor de X1 dan via Gold? Of moet het nog ingaan

11. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Juni is de eerste game aan de beurt Max curse of the brotherhood erg leuke game!

12. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ze beginnen dus met twee digitale games, geen retail games nog. Maar zo heel veel aan digitale games hebben ze niet, dus vroeg of laat komt er echt wel een retail game bij. Zou je net zien dat het Kinect Sports is ahahahaha.

13. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    En Halo: Spartan Assault.

14. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Max lijkt mij wel grappig. Die 2e halo game lijkt mij niks. Ach gewoon binnenhalen :p wie weet..

15. Rienbu

Rienbu Active Member

Leuk Bevonden:
    711
    Ja precies! Toch wel fijn om beide consoles te hebben. Als de betere games zometeen in de aktie komen is het elke maand feest. Is het op de ps niks komt er wel wat op de x1

16. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb op de UnionVGF(voormalig Teamxbox) forum eens gevraagd wat de eigenaren van een X1 nou toch zo geweldig aan Kinect vinden. Ik vond de antwoorden interessant en moet zeggen dat sommige dingen toch echt wel tof klinken. Dus wie weet na een tijdje haal ik die Kinect er ook wel bij, maar eerst niet:

Dat betwijfel ik heel erg straks wanneer hij hier ook gewoon in de winkels ligt. Denk dat de Kinect X1 gewoon 499 is.

Dit zijn dingen die dan wel cool zijn:

17. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Nee hoor. Je kan hem nu al gewoon bij Amazon.de voor 450 euro krijgen. Zit zelfs Titanfall er nog bij.

18. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Het zijn vaak ook de mensen die nog nooit Kinect gebruikt hebben, die zo anti-Kinect zijn. Gebruik het maar eens. Dan praat je (vaak) wel anders.

19. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ja maar das import. Ik geloof niet dat hij straks voor 450 bij de MM hier ligt bijvoorbeeld. :D

20. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Maakt toch niks uit of het import is. Zelfs op de MS store staat die voor 450 euro.

Deel Deze Pagina