De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 61]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 7 mei 2012.

1. mitchdylan

mitchdylan Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    ziet er zeer matig uit. Ook het middenveld met Clasie, Wijnaldum en Blind. Ik hoop dat ik het mis heb hoor, maar verwacht een verschrikkelijke wedstrijd

2. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    Het zou zomaar kunnen dat Wijnaldum meegaat ipv van der Vaart als hij een goede indruk maakt, en dat schijnt hij tot nog toe te doen.

3. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Hoezo, als ik vragen mag?

4. mitchdylan

mitchdylan Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    ik denk dat deze verdediging icm het middenveld niet echt functioneel is, waardoor het rondtikken wordt op eigen helft. Ik vind dat dat namelijk redelijk vaak gebeurt in Nederland. Zonder de internationale ervaring (Sneijder, De Jong, Vlaar) denk ik dat de kwaliteit erg naar beneden gaat. Maar het is gewoon een gevoel en zoals ik al zei hoop ik dat ik het mis heb :)

5. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Aan vlaar heb je verder ook niks qua opbouw. De Jong en sneijder zouden wel van toegevoegde waarde kunnen zijn. Dit is nu testen bij het oefenduel denk ik zo.

6. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Met de diepgang van de backs en wijnaldum heb je imo juist veel aan de dm'ers clasie en blind. Die 2 zijn imo erg sterk in de bal diep spelen, beter dan een de Jong in het NL elftal.

Maar we zullen zien, als het een kansloze wedstrijd zaterdag wordt heeft van Gaal nog wat te doen in die paar weken.

7. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Blind en de bal diep spelen, ik dacht het niet.

Clasie en Blind vind ik allebei te kort komen, defensief te licht en te weinig diepgang. Clasie heeft een betere voorwaartse pass naar mijn mening. Ik zou een van die twee neerzetten en daarnaast iemand met meer kracht ipv deze vedergewichten. Overigens zou ik nu ook kiezen voor de Guzman ipv Wijnaldum, wat heeft Wijnaldum dit jaar nou precies laten zien?

8. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Pique, Alba en Neymar weer beschikbaar voor morgen. :D

9. FR-thaan

FR-thaan Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Clasie won vorig seizoen de directe duels van Fer, speelde Eriksen de wedstrijd uit (in de kuip). Ik ga niet over dit seizoen beginnen want toen waren er geen gasten van dit niveau, maar toen liet die zien prima te kunnen verdedigen. Daarnaast heeft hij altijd wel een pass vooruit.
    Toch zou ik kiezen voor Blind naast De jong dalijk op het wk, puur omdat je daar een links- en rechtsbenige speler moet hebben vind ik. De Jong staat nog iets boven Clasie, internationale ervaring enzo.

En over het algemeen, de selectie is matig maar die gasten hebben wel allemaal talent, allemaal al hele goede wedstrijden gespeeld en potentie laten zien. Het kan ook zomaar allemaal in elkaar vallen dit WK natuurlijk. Al ga ik daar niet van uit hoor.

10. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Mijn voorkeur gaat dan ook licht uit naar Clasie, van beide vind ik ze alleen opbouwend te weinig brengen. Met deze opstelling moet echt alles van de backs komen. Ik zou er echt voor kiezen om naast Clasie/Blind een loper te zetten, anders is de bal onmogelijk richting Sneijder (ik ga er toch gewoon van uit dat die gaat spelen op het wk) te krijgen. Zo krijg je ook vanuit het middenveld meer diepgang en scorend vermogen, daar hoef je met Blind en Clasie echt niks van te verwachten.

Ik heb trouwens al lang geen wedstrijden meer gestreamd en ik heb alleen FOX NL, wat is dan de makkelijkste manier om vanavond Barca - Atletico te kijken?

Laatst bewerkt: 17 mei 2014
  11. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
  12. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    De wedstrijd kopen op Sport 1 voor goede kwaliteit, maar op Twitter zoeken naar 'HD Stream Barcelona' werkt ook prima. Heb ik laatst ook gedaan, krijg je tenminste beetje prima streams i.p.v. die 1-pixel dingen.

13. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    En is dat nu webbased of moet ik sopcast e.d. weer afstoffen?

14. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.046
    Sopcast werkt meestal slecht omdat het P2P is (dus je bent afhankelijk van het aantal gebruikers en de internet snelheid van die gebruikers), ik gebruik altijd PCStreams (simpel stukje software waar linkjes van streams instaan), staan alle voetbalstreams in (meestal DazSports en Janlul), of als je een slechte internetverbinding hebt of de streams niet werken Rojadirecta.

15. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    De meeste wedstrijden zijn wel op Ustream te vinden. :)

16. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Zou Nukem007 al in z'n Barcelona pyjama zitten? :+

Zal me aan m'n reet jeuken wie er kampioen word in Spanje eigenlijk. Als het maar een leuke pot word.

17. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Moet werken. :emo: Ik negeer mijn telefoon maar en kijk de wedstrijd vanavond om half 12.

18. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Aan je reet jeuken :lol: die heb ik nog niet eerder gehoord

19. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Kerol, hoe kende nou dé allesbeslissende wedstrijd om het kampioenschap missen van de club die je 'support'? Pfff :+.

Wat denkt men hier? Hoeveel wordt 't?

20. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    576
    Ik gok op 3-0. Denk serieus dat Barca er op klapt!

Deel Deze Pagina