Iemand wel eens in Lissabon geweest? Toevallig had ik er laatst wat foto's en info van gezien en was eigenlijk meteen op mijn lijstje gekomen. Buiten dat denk ik aankomende zomer een weekje in Italie pakken, zal wel Rome worden.
Nu paar dagen terug uit Japan en vind Nederland echt verschrikkelijk. Irriteer me mateloos aan alles als ik buiten loop, mag hopen dat ik me snel weer een beetje aanpas anders ga ik los. Geweldige ervaring was het in ieder geval, alles was echt verbazingwekkend. Vooral de mensen zijn echt gewoon zo gigantisch boeiend. Tokyo -> Osaka -> Kobe -> Hiroshima -> Kyoto -> Nara -> Hakone -> Tokyo -> Yokohama gedaan met slaapplaatsen in Tokyo, Osaka, Kyoto, Hakone en weer Tokyo. In ieder geval rustig informatie opdoen voor een volgende (en sowieso veel langer dan één maand) reis richting Azie. Planning om in ieder geval nog sowieso een grote reis richting Azie in 2014 te doen. Maar buiten dat wil ik sowieso hoe dan ook zsm eigenlijk ook weer voor een langere tijd richting Japan. Nederland kan me nu echt al helemaal gestolen worden.
Laatst bewerkt: 12 jun 2014