FM4 [Finished] Ferrari 458 Italia & Seat Cupra R Challenge [PRO] [Zondag]

Discussie in 'XBW Racing' gestart door f1freaky, 21 apr 2014.

1. majong

majong Active Member

Leuk Bevonden:
    79
    Leuke race, kon met de ferrarie eindelijk een beetje mee doen. :D
    Nu 3 weken = 4 zondagen op reis ook leuk natuurlijk.
    Ben pas weer in Cataluna terug.

Martin.

2. f1freaky

f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

Leuk Bevonden:
    120
    Dit zijn misschien de mogelijke regel wijzigingen die vanaf deze week in zullen gaan: Witteveen is de back up van alle teams. Dus mocht er een niet meedoen, sluit hij aan bij dat team.
    Andere regel is: Slechte resultaat gaat eraf...
    Jullie horen deze week van mij

EDIT: Het was waarschijnlijk mijn bloedsuikerspiegel die te laag was gisteren

Laatst bewerkt: 12 mei 2014
  3. f1freaky

Leuk Bevonden:
    120
    Uitslag en klassementen Week 3 Grand Prix of Suzuka

4. f1freaky

Leuk Bevonden:
    120
    Rijdersbriefing Road Atlanta Week 4

Goedemiddag heren,

bijgaand de rijdersbriefing van week 4: Road Atlanta.

We gaan iets nieuws introduceren m.b.t. de pit windows:):)
    Er komen 2 pitwindows. Je mag kiezen of je in het 1e window gaat pitten of in het 2e window. Het blijft dus bij één verplichte pitstop!

NOTE:
    Dit zal niet bij elke race zo zijn. Als de race lang genoeg is qua rondes, dan komt het eventueel weer van pas.

Aantal rondes als volgt:
    Race 1 - SEAT: 23 laps (Pit 5 t/m 8 & 14 t/m 17)
    Race 2 - Ferrari: 22 laps (Pit 5 t/m 8 & 13 t/m 17)

• Race 1: Rollende start, na uitkomen laatste bocht mag degene die voorop rijdt beslissen wanneer hij op het gas gaat.
    • Race 2 = Staande start.

Note: Mocht het zo zijn dat de lobby het een keer niet doet tijdens het laden, gaan we dit doen:
    • Ik noteer de start posities en eventueel de uitslagen van heat 1 (mocht het zo zijn dat hij de 2e heat het niet doet).
    • Daar trek ik de gemiddelde startpositie van uit. Dat krijgen jullie te horen.
    • Ik start dan de lobby opnieuw op.
    • Ik laat jullie 1 voor 1 de lobby inkomen.
    • Dan als iedereen er is, doen we 1 ronde rijden en finishen we op de volgorde van de startposities die ik op heb genoemd.
    • Voorbeeld: Coureur 1 start gemiddeld 4e; Coureur 2 start gemiddeld 1e; Coureur 3 start gemiddeld 2e; Coureur 4 start gemiddeld 3e.
    • Dan is de finishvolgorde als volgt: Coureur 2, coureur 3, Coureur 4 en als laatst coureur 4.

M.b.t de race van de Ferrari:
    • Let op bij The Esses (bocht 2 t/m 5). Het is opzich een brede baan daar. Kijk dus uit met eventuele inhaalacties en hem de auto naast je medecoureur neerzetten. Bocht 5 wordt weer een stuk smaller. Daar kan je moeilijk met zijn tweeën doorheen, los het dus verstandig op en voorkom onnodige crashes/touchés.

M.b.t de race van de SEAT:
    • Geen bijzonderheden :)

M.b.t. alle races
    Voor de laatste chicane melden als je de pits ingaat! (Iemand kan hem er toch na de chicane naast zetten en dan kan jij niet naar de pitstraat rijden)
    • Als je de pits uitkomt, ook graag even melden dat je er uitkom voor het overige verkeer wat eraan komt.

• XBWR bepaalt herstart.

• Host: f1freaky

Veel plezier!:b::b:

5. majong

majong Active Member

Leuk Bevonden:
    79
    In het susuka klasement voor ferrarie zitten dubbele getallen 2 x10 enz
    Veel plezier met de race zondag.

6. f1freaky

Leuk Bevonden:
    120
    Potverdorie....doe ik het weer XD
    Zal verbeterd worden morgen...
    Ga morgen eerst dat excel bestand is veranderen....

7. f1freaky

Leuk Bevonden:
    120
    Het kan zo zijn dat ik vanavond 5/10 minuten later de lobby opstart. Denk wel dat ik optijd ben hoor, maar mocht het zo zijn dan laat ik dat weten. Doe me best :)

8. asjemenou75

asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

Leuk Bevonden:
    772
    Jongens, moet me helaas afmelden voor vanavond, gaat allemaal niet lukken. Veel succes iedereen en laat het asfalt een beetje heel !

9. averagegamer

averagegamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Ik doe vanavond ook niet mee. Ben net een beetje wakker na 24 uur nonstop birden met vrienden en 40 uur wakker te zijn geweest. Sorry Coldzero.

10. f1freaky

Leuk Bevonden:
    120
    Witteveen mag (als hij van de partij is) voor een van de coureurs die ontbreken invallen in een team naar keuze...
    Als Rynq terug is, zal er nog gepraat worden in de organisatie over nieuwe regels

11. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Geslaagde races achter de rug! 3e finishen in de SEAT's met 0 voorbereiding is geen schande! Mooi gevecht gehad met Coldzero en Loyall de hele tijd! Freaky was overduidelijk de snelste man op de baan.
    Heat 2 (bijna) achteraan begonnen, en na bocht 1 lag ik (na 2(!) herstarts) helemaal achteraan haha. Vervolgens een inhaalrace gehad, waarbij Freaky en ik een paar keer konden profiteren van foutjes bij de ander. Climax bereikte zich in rondje 15, waar Nova, Flavour, Tender en Freaky (in die volgorde) bocht zes tegelijk naderden. Er werd gewoon geraced voor elke positie, verdedigd, een beetje langzamer gereden, opgevangen, geblockt door de voorste heer (heren!?) waarbij de baan opeens wat krap was voor vier auto's tegelijk. Wist daar gelukkig uit de problemen te blijven en als eerste uit te komen, waarna ik de laatste ronden (weliswaar stampend) naar de finish kon scheuren.

Begreep dat niet iedereen helemaal content was met de gang van zaken. Heb het teruggekeken en vond zelf dat er eigenlijk niets onacceptabels is voorgevallen, kan me voorstellen dat er bij freaky of flavour uit een licht gevoel van teleurstelling en/of frustratie wat onvrede gevoeld werd, maar denk/hoop dat dat na het terugzien van de beelden misschien al wegebt:) maar zonodig kan er altijd een onafhankelijke derde eventjes naar kijken natuurlijk, even goede vrienden :)

edit:indrukwekkende pace had je flavour!! Ik had gehoopt na de pitstops voor je te rijden maar je had nog een leuke marge over!
    3e en 1e, not bad :)

Laatst bewerkt: 19 mei 2014
  12. loyallronin

loyallronin Active Member

Leuk Bevonden:
    606
    Lekker geraced :thumbs::thumbs::thumbs::thumbs::thumbs::b::D
    2e en 3e voor de veteraan. :b:

Laatst bewerkt: 19 mei 2014
  13. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Zeker lekker geraced Loyall! Je zat er goed bij! Coldzero had het tempo zeer zeker ook te pakken van wat ik zag, maar die was nét wat vaker langs het asfalt te zien dan de rest had ik de indruk.

14. ColdzeroNL

ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

Leuk Bevonden:
    1.150
    Ik heb wat moeite met de switch van FM5 naar 4. Ging in FM5 op Atlanta erg goed maar zondag bakte ik er weinig van. Zorgde wel voor wat gevloek binnensmonds :) maar niet zo erg als bij Freaky ;)

15. f1freaky

Leuk Bevonden:
    120
    Sorry daarvoor....was een beetje geïrriteerd over bepaalde acties....

16. ColdzeroNL

ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

Leuk Bevonden:
    1.150
    Ja dat merkten we :) Kan het ook wel een beetje begrijpen, aan de andere kant is het maar een spelletje voor de lol.

17. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Daar is de fia voor:)

18. f1freaky

Leuk Bevonden:
    120
    Het klassement zal hetzelfde zijn als in de GT300/500. Slechtste race wordt niet meegerekend in klassement

Laatst bewerkt: 24 mei 2014
  19. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    :p ;) hihi

20. loyallronin

loyallronin Active Member

Leuk Bevonden:
    606
    Moet nog ff oefenen voor de TWin Ring. Vind ik altijd lastige baan.

Deel Deze Pagina