Geslaagde races achter de rug! 3e finishen in de SEAT's met 0 voorbereiding is geen schande! Mooi gevecht gehad met Coldzero en Loyall de hele tijd! Freaky was overduidelijk de snelste man op de baan.
Heat 2 (bijna) achteraan begonnen, en na bocht 1 lag ik (na 2(!) herstarts) helemaal achteraan haha. Vervolgens een inhaalrace gehad, waarbij Freaky en ik een paar keer konden profiteren van foutjes bij de ander. Climax bereikte zich in rondje 15, waar Nova, Flavour, Tender en Freaky (in die volgorde) bocht zes tegelijk naderden. Er werd gewoon geraced voor elke positie, verdedigd, een beetje langzamer gereden, opgevangen, geblockt door de voorste heer (heren!?) waarbij de baan opeens wat krap was voor vier auto's tegelijk. Wist daar gelukkig uit de problemen te blijven en als eerste uit te komen, waarna ik de laatste ronden (weliswaar stampend) naar de finish kon scheuren.
Begreep dat niet iedereen helemaal content was met de gang van zaken. Heb het teruggekeken en vond zelf dat er eigenlijk niets onacceptabels is voorgevallen, kan me voorstellen dat er bij freaky of flavour uit een licht gevoel van teleurstelling en/of frustratie wat onvrede gevoeld werd, maar denk/hoop dat dat na het terugzien van de beelden misschien al wegebt maar zonodig kan er altijd een onafhankelijke derde eventjes naar kijken natuurlijk, even goede vrienden
edit:indrukwekkende pace had je flavour!! Ik had gehoopt na de pitstops voor je te rijden maar je had nog een leuke marge over!
3e en 1e, not bad
Laatst bewerkt: 19 mei 2014