De Grote Voetbaldraad [Deel 40]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 30 jan 2012.

1. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Vraag mij toch echt af hoeveel wedstrijden je van hem hebt gezien?

2. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Anderhalf jaar geleden ben ik hem gaan volgen toen hij zijn debuut maakte in de CL tegen PSG.

Toen was er op het internet zo een grappige foto waarin Halilovic de shirt van Ibrahimovic vroeg.. echt een klein mannetje.

Daarna nog regelmatig beelden gezien van hem, helaas weinig hele wedstrijden van Dinamo.

Maar ik weet bijna zeker dat hij een van de beste wordt op zijn positie over 3-4 jaar.

3. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
  4. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Waar gaat dit over als ik vragen mag? :confused: Kan ik een link krijgen, desnoods per PM als het pijn aan andersmans ogen doet om dit openbaar te plaatsen. :+

5. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Ongetwijfeld, heb hem ook eens los zien gaan op een hardstyle feest in de HMH toen hij nog bij NEC speelde.

Sent from my Willem9000

6. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
  7. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Ten eerste spelen ze op een andere positie en zijn het andere type spelers (Halilovic is meer Messi, Kovacic meer Iniesta) en ten tweede: nee.

8. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Kovacic is een aanvallende middenvelder toch? Halilovic ook. Messi vergelijking gaat totaal niet op omdat Halilovic geen afmaker is zoals Messi dat vroeger was en nu is.
    Halilovic kun je het beste vergelijken met Modric.

We gaan het zien over een aantal jaar, wordt niet voor niets genoemd als grootste talent sinds Modric bij de club.

Laatst bewerkt: 20 mei 2014
  9. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Halilovic is veel meer een dribbelaar en Kovacic een spelverdeler. Niet iedere 'aanvallende middenvelder' is vergelijkbaar natuurlijk.

Als je moet vragen of Kovacic een aanvallende middenvelder is vraag ik me sowieso af hoe betrouwbaar jouw vergelijking is. Ik volg die jongen al twee jaar zeer intensief en ik kan me geen talent herinneren dat op deze leeftijd al zoveel overzicht en controle heeft. Echt heel bijzonder.

Halilovic ken ik alleen van joepietoepie, want ik heb helaas PSG-Dinamo even gemist. Ziet er leuk uit, maar ik moet het nog maar zien. Van Kovacic weet ik al 100% zeker dat ie het topniveau aankan.

10. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Jij had het dan in eerste instantie over de positie, daarmee kun je een Halilovic en Kovacic wel vergelijken.
    Dat het andere type spelers zijn daar ben ik het mee eens, echter een andere positie gaat hier niet op.

Ik heb genoeg wedstrijden gezien van Inter om een oordeel te geven over hem, ik vind het een groot talent het kan absoluut een goede voetballer worden.

Echter schat ik Halilovic een stuk hoger in qua potentie, maar goed het is natuurlijk aankijken hoe beide spelers er over 5 jaar voor staan.

11. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Dus jij vindt dat Iniesta en Messi op dezelfde positie staan? Verder heb ik ernstige twijfels bij het aantal keren dat jij Kovacic en Halilovic hebt gezien. Hooguit een paar potjes of wat beelden op joepertoeper, schat ik zo in.

Je kunt mij niet wijsmaken dat je potten van Dinamo Zagreb gaat zitten streamen. Of je moet een Kroaat zijn, maar anders zie ik dat niet voor me.

12. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
  13. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    :|

Dat zijn geen grapjes

14. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Uhm nee, jij komt met de vergelijking Iniesta/Messi en Kovacic/Halilovic.
    Ik heb gezegd dat Halilovic en Kovacic op dezelfde positie spelen maar andere spelers zijn.

Verder heb ik regelmatig wedstrijden gezien van Dinamo maar zoals gezegd helaas niet veel volledige(zoals ik eerder aangaf).
    Ik heb ook weleens wedstrijden van Dinamo - Hajduk Split en tegen Osijek gezien via een stream inderdaad (en in de Champions League).
    Youtube kijk ik eigenlijk zeer zelden betreft spelers en Kovacic zie ik regelmatig op Fox Sports.

Maar goed waar hebben we het over? jij kent Halilovic enkel van "joepertoeper" :)

15. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    De GGZ zou over uren draaien als iedereen er werkelijk mee bleef zitten. :+

16. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Je hoeft t ggz nog niet voor me te bellen maar ik hoef echt geen beelden meer te zien uit 2010 :+

17. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Stekelenburg was op dat WK echt super goed, toch erg jammer dat het zo is afgezakt met hem.

18. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Dat jij mij überhaupt serieus neemt. :emo: Ik til nog harder aan het WK van 98 en EK van 2000 dan dit WK.

19. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Begrijp ik ook niet.

20. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Ik was dan ook niet degene die claimde dat de een beter is of wordt dan de ander.

Wel bijzonder dat Kovacic en Halilovic bij Dinamo nog samen op het veld hebben gestaan (en Kovacic de assist gaf op Halilovic z'n debuutgoal) aangezien ze op dezelfde positie spelen. Dat voldoet wel redelijk aan mijn idee van Iniesta/Messi, en dat is ook precies het idee dat ik krijg van een Kroatische maat van me (en mijn eigen bevindingen m.b.t. Kovacic).

Maar hé, het zal me jeuken. Mijn punt was dat ik blij was dat Barça Kovacic nog niet heeft ontdekt. Als Halilovic voor dezelfde positie is gehaald (ik denk het niet, jij denkt van wel), dan vind ik dat alleen maar prima.

Deel Deze Pagina