1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het Grote Voetbalshirt Topic [deel 5]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Ferron, 1 jun 2012.

  1. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Player en Fans version heeft dus niets te maken met de pasmaat??

    Ik heb namelijk oude shirts van 3 a 4 jaar geleden die heel ruim zitten. Nu deze player version van NL tijdje geleden gekocht en zit echt als gegoten, lekker slim fit. Helaas zijn er maar weinig player versions te koop.
     
  2. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Dit wordt mogelijk ons nieuwe tricootje:

    [​IMG]

    Tsja... Het is opzich een mooi shirt, maar het is geen Intershirt natuurlijk.

    Ik hoopte eigenlijk op het schitterende tenue van dit jaar, maar dan met de ouderwetse felblauwe strepen i.p.v. die donkerblauwe.
     
  3. Smirnoff

    Smirnoff Wahed fenomeen.

    Berichten:
    703
    Leuk Bevonden:
    217
    Heel mooi shirt! Vind zulk soort shirts echt prachtig, net als dat uit shirt van Chelsea in 2011

    [​IMG]
     
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ik vroeg mij af wat hier Nederland naast voetbalshop.nl goede website's zijn om shirts te bestellen.

    En vooral of je daar ook meteen kan zien hoe een eventueel rugnummer eruit ziet? Sporadisch kon dit wel op voetbalshop, maar dat moest je de hoofdpagina van een club ofzo hebben en niet een bepaald shirt.

    Ik heb er al eens eerder naar gevraagd, maar niet echt degelijk antwoord gehad. Kan iemand mij hier verder helpen?

    Ik ga die links opslaan en dan eens goed bekijken. :thumbs:
     
  5. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    [​IMG]
    [​IMG]

    Een van mijn favoriete shirts van de laatste jaren, dus moest hem uiteindelijk toch maar eens kopen. Bij gebrek aan goede sites een echte gekocht en het verschil met die van 9footballshirts merk je dan toch wel.
     
  6. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Crap.

    Het uitshirt wat ik pas geleden ontvangen hebt klopt niet jammer genoeg. De banen zijn onduidelijk en rond de kraag zit een licht blauw stuk. Heb de shirts in de winkel vergeleken. Het thuis-shirt klopt perfect ... uit-shirt helaas niet.

    Iemand ervaring / een goede site die WEL het correcte uit shirt heeft?
     
  7. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    [​IMG]

    Volgend seizoen maar weer een thuisshirt halen. :)
     
  8. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Van welke site heb je het shirt besteld wat niet klopt?

    Wil ook ff wk shirtje halen. Brazil en oranje. Jersey777 ziet er goed uit dus ga daar denk ik maar bestellen.
     
  9. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Jammer dat die Qatar Airways niet in het geel is.
     
  10. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Heb ze deze week van jersey777 besteld, uit en thuis dus ben benieuwd. Zal wel foto maken als ik ze heb.
     
  11. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    [​IMG] Bam, gewoon maar gekocht. Fit is echt heerlijk, kleur is ook nice, matcht wel met mijn sportschoenen.
     
  12. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb op 12 april twee oranje shirtjes besteld bij Shirley van jersey777, gewoon via website, betaald via aliexpress (ze krijgt pas het geld van aliexpress als ik het heb ontvangen). Maar tot vandaag helaas nog niks ontvangen :'-(
    Bestel elk jaar denk wel shirtjes bij haar en altijd prima kwaliteit. Maar nu duurt het extreem lang, hoop niet dat de douane ze heeft onderschept :'-(
    Nog 6 dagen buyersprotection :+
     
  13. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
  14. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Klopt, is ook gewoon de 9footballshirt die zo enorm bekend/populair was. ;)


    Ze hebben alleen de Player Version van het NL shirt niet op dit moment. :{
     
    Laatst bewerkt: 27 mei 2014
  15. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Klopt, dat wist ik. :p
     
  16. anakin

    anakin Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je geen tracking code gekregen dan ? Ik heb ook weer bij Shirley besteld, het nieuwe uitshirt van Oranje ^^ Hoop hem deze week binnen te krijgen.
     
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Iemand??? Voetbalshop.nl ken ik dus al, maar zoek er dus meer zoals zei in het Nederlands.
     
  18. GTAddict2

    GTAddict2 New Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe werkt dat precies? Bij mij heeft ze ook voorgesteld om per bank over te maken. Maar bij het overmaken (ING) moet ik de 'kosten berekening' bepalen, waaruit ik kan kiezen tussen drie opties. Na nog een mail gestuurd te hebben gaf Shirley aan dat ik voor de optie 'kosten voor uw rekening' moet kiezen. Maar moet ik dan extra betalen? En hoeveel(voor één shirtje)? Ik ben een beetje bang dat ik opeens nog een groot bedrag er bovenop krijg ofzo.. :{
     
  19. anakin

    anakin Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    @GTAddict2
    Bij mij ging er
    Transfer provisie: EUR 6,00
    Corresp.Kosten: EUR 15,00
    In totaal €21
    vanaf over een bedrag van $260 Dollar (zo'n €190 euro)

    Je moet idd de kosten voor eigen rekening nemen ja omdat jij de koper bent.
    Het bedrag valt opzich nog wel mee. Ik heb het ook op deze manier gedaan en ze heeft mijn pakketje inmiddels al verstuurd ^^ verwacht hem deze week binnen te krijgen.
     
  20. LuckyLuciano

    LuckyLuciano PS5: LuckyLuciano__NL | Xbox: LuckyLuciano NL

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    30
    Iemand ervaring met shirtstarshop.com?
     

Deel Deze Pagina