De Grote Voetbaldraad [Deel 40]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 30 jan 2012.

1. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Eensch, dat is dus ook een doel voor Luis Enrique om spelers aan te trekken die honger hebben naar successen.
    Alves, Mascherano, Song, Alexis zullen vertrekken en er zullen weer nieuwe spelers komen icm jeugd waar ook weer een paar grote talenten zitten.

2. LuckyLuciano

LuckyLuciano PS5: LuckyLuciano__NL | Xbox: LuckyLuciano NL

Leuk Bevonden:
    30
    Welke talenten? Deulofeu, Denis Suarez, Adama Traore, Dongou, Samper, S. Roberto? Betwijfel over deze gasten direct aan kunnen haken op het allerhoogste niveau.

3. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Deulofeu werd anders wel echt ziek goed in mijn FIFA 13 career :p dus het is vrij zeker om te stellen dat hij het wel gaat halen.

4. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    You serious? :+

Vrijwel elke club weet hoe Barcelona speelt. Ze weten ook dat ze tegen extreem verdedigende ploegen moeite hebben om te scoren. Logisch. Na zoveel jaar word het spelletje wel begrepen.

Zullen ongetwijfeld spelers van buitenaf aangetrokken gaan worden.

5. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Bedoel dan uiteraard niet gelijk voor de leeuwen gooien maar zeer waarschijnlijk zullen zij veel speelminuten krijgen.
    Vooral van Samper verwacht ik dat hij aantal wedstrijden gaat spelen maar ook Munir el Haddadi

6. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Rafinha en in mindere mate Deulofeu. Deulofeu krijgt in ieder geval de kans om zich te bewijzen tijdens het voorseizoen. Adama, Munir, Suárez en Ié zie ik ook wel wat minuten maken in onbelangrijke wedstrijden en dan over één of twee seizoenen promoveren.

7. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Ja van el Haddadi heb ik al veel wedstrijden zitten kijken, leuk spelertje.

8. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Ik hoop dat Rafinha het redt, hij heeft een goed seizoen gehad bij Celta.
    Ben overigens erg benieuwd wie de nieuwe centrale verdediger wordt naast Pique.

9. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Aardig talent maar een heethoofd. Als je dan niet absoluut top bent ga je het niet redden. Is nu naar Rubin Kazan. Vind het wel zo'n type dat we later nog eens terugzien bij een subtopper in een topcompetitie.

Ken jij Marcelo Brozovic trouwens? Die werd recent ook aan Inter gelinkt.

Laatst bewerkt: 22 mei 2014
  10. Nukem 007

Leuk Bevonden:
    453
    Leek eerst bijna zeker David Luiz te zijn, maar die geruchten zijn minder geworden sinds Luis Enrique er is. Laporte, Benatia en Mathieu zijn ook nog (betere) opties. Sport en MD noemen elke dag weer andere namen (Marquinhos en Iñigo Martínez 8)), dus daar word je ook niet veel wijzer van. Ik hoop trouwens op twee nieuwe centrale verdedigers.

11. LuckyLuciano

Leuk Bevonden:
    30
    Ik hoop ook op 2 centrale verdedigers, zorgt voor betere concurrentie en je weet nooit hoe het uit gaat pakken voor een speler die ineens bij Barca gaat spelen.

12. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Ik weet wie je bedoelt, hij speelde ook samen met Halilovic, maar eerlijk gezegd zou Inter hem over moeten slaan, veel minder talent dan Kovacic
    Inter had eigenlijk een jaar geleden voor Jedvaj moeten gaan (ookal is dit een verdediger)
    Of eventueel Dino Spehar.

Voor het Kroatisch voetbal is het uiteraard wel goed als Brozovic vertrekt naar Inter, maar nogmaals of Inter er beter van wordt.:+

Marquinhos en Inigo lijken mij uitstekende aankopen, en mijn favoriet blijft Hummels, vind dat echt een geweldige verdediger.

Laatst bewerkt: 22 mei 2014
  13. LuckyLuciano

Leuk Bevonden:
    30
    Mijn favorieten zijn David Luiz, Benatia en Laporte. Of 'gewoon' Thiago Silva losweken bij P$G.

Vond Inigo dit seizoen minder als het seizoen ervoor.

14. Nukem 007

Leuk Bevonden:
    453
    De prijs van Thiago Silva en Marquinhos is gewoon te hoog. Bovendien toonde Barça al eens geen interesse in Marquinhos (toen voor 31m) en het lijkt me niet dat daar nu verandering in is gekomen. Hummels vind ik ook een goede keuze, maar volgens mij heeft hij al aangegeven gewoon bij Dortmund te blijven.

15. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Wat was nou laatste die heisa rondom Mascherano? Die wil vertrekken? ... lees er nu niks meer over.

En over David Luiz... naast Pique zetten? Prima duo lijkt mij. Zou voor de rest echt niet weten welke spelers er aangetrokken zouden moeten worden.

Kan trouwens niet wachten tot Lewandowski aansluit bij FC Bayern :) Eindelijk een spits bij die ploeg die kan scoren EN kan voetballen!

16. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Grappig, ik lees toevallig net dit:

http://www.fcinternews.it/news/vukelic-din-zagabria-brozovic-meglio-kovacic-152145

Een directielid van Zagreb dat zegt dat Kovacic beter is dan Brozovic en dat ie zelfs beter is dan Halilovic ;)

17. Nukem 007

Leuk Bevonden:
    453
    Geen idee? Mascherano is een van de weinigen die de laatste weken nog doorzettingsvermogen toonde, dus lijkt me niet dat die zomaar weg zou willen.

18. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Prijs opdrijven? Ze weten ook dat ze hem moeten verkopen omdat hij nu ookal aan een leeftijd zit om verkocht te worden.
    Halilovic is 4 jaar jonger dan Brozovic.. Je moet zelf maar beelden van hem kijken wat je van hem vind. Ik vind hem absoluut geen toevoeging voor Inter.

19. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Prijs opdrijven door te zeggen dat een andere speler beter is?

20. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Ik had dan over het gedeelte van Halilovic.

Deel Deze Pagina